پژو پارس TU5 و سمند دوگانه سوز ؛ صدر نشین سقوط قیمت در بازار خودرو

ریزش قیمت خودروهای داخلی باعث شده پژو پارس TU5 و سمند دوگانه سوز صدر نشین سقوط قیمت در بازار خودور باشند.

به گزارش کاماپرس، با کاهش مداوم و تدریجی قیمت ارز، قیمت خودرو هم در حال ریزش است. با اینکه بازار خودرو کمی دیرتر به کاهش قیمت ارز واکنش نشان داد، اما این واکنش همچنان ادامه دارد. از دیروز که باز هم نرخ ارز کاهش داشت ، قیمت خودروهای داخلی هم کمتر از همیشه شد و حالا بازار خودرو به صورت موازی با قیمت ارز جلو می رود.

البته به غیر از کاهش قیمت ارز، نبود تقاضا و رکود خرید و فروش هم نقش مهمی در کاهش قیمت خودرو دارد.چون متقاضیان فعلا دست نگه داشته اند تا ببینند قیمت خودرو تا کجا سقوط می کند. البته نباید از سهم فروشهای فوق العاده خودروسازها هم بگذریم.

کارشناسان بازار خودرو معتقدند بخشی از متقاضیان خودرو جذب فروشهای فوق العاده سایپا و ایران خودرو شده اند. همه این عوامل دست به دست هم داده تا قیمت خودرو در هفته دوم آذرماه هم روند کاهشی داشته باشد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

قیمت سمند و پارس چقدر ارزان شد؟

سمند دوگانه سوز با ۶ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه گذشته، به قیمت ۲۱۴ میلیون تومان رسید. قیمت سمند LX دیروز نسبت به روز پنجشنبه دو میلیون دیگر کاهش یافت و به ۱۶۳ میلیون تومان رسید و این در حالیست که قیمت سمند EF۷ با کاهش ۳ میلیون تومانی روی ۱۸۸ میلیون تومان ایستاد.

قیمت پژو پارس TU۵ هم از افت قیمت در امان نماند. قیمت این مدل پژو پارس با ۵ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به پنجشنبه، روی ۲۲۳ میلیون تومان قرار گرفت. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم با کاهش یک میلیون تومانی به ۱۷۴ میلیون تومان رسید.
به گزارش رکنا پژو ۴۰۵ جی ال ایکس کاهش قیمت یک میلیون تومانی داشت و به ۱۶۵ میلیون تومان رسید. پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با ۴ میلیون تومان افت قیمت به ۱۷۰ میلیون تومان رسید.

پراید ۹۵ میلیون ، تیبا ۱۱۰ میلیون

در گروه خودروهای سایپا نیز قیمت پراید ۱۳۱ با کاهش یک و نیم میلیون تومانی به ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و قیمت پراید ۱۳۲ نیز با یک تا دو میلیون تومان کاهش قیمت روی ۱۰۰ میلیون تومان ایستاد.

قیمت تیبا صندوقدار نسبت به روز پنجشنبه بدون تغییر و ۱۱۰ میلیون تومان عنوان شد و قیمت تیبا هاچبک با یک میلیون تومان کاهش به ۱۱۸ میلیون تومان رسید.
قیمت کوییک دنده‌ای هم یک میلیون تومان دیگر پایین آمد و به ۱۳۶ میلیون تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو پارس TU5 و سمند دوگانه سوز ؛ صدر نشین سقوط قیمت در بازار خودرو

  1. محمد گفته:

    یک‌ماشین‌۱۰میلیونی‌توچندرو۱۰۰میلیون‌مادروشو۱۰برابرگرون‌میشه‌بعدحالاک‌دیدن‌ماشیناشون‌رودستشون‌مونده‌دارن‌قطره‌چکونی۲میلیون‌و۵میلیون‌‌میان‌پایین.خدالعنتتون‌کنه‌بااین‌سیاست‌کثیف‌ونامردشون.اخه‌نامردی‌وظلم‌تاچه‌حد.گستاخی‌تاچه‌حد.خداازتون‌نگذره‌مسئولین‌دزدوبی‌غیرت‌ونامرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز