پنجمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی شهرکرد 1401

نمایشگاه کاماپرس
لست سکند

پنجمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت کشاورزی، ماشین­‌آلات، تجهیزات، ادوات، کود، سم، آبیاری و گلخانه‌­سازی از روز 1 الی 4 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی چهارمحال و بختیاری واقع در شهر کرد آغاز به کار کرده است.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور فعالان صنعت کشاورزی جهت معرفی خدمات، محصولات و آخرین دستاوردهای خود در این حوزه است. پنجمین دوره این نمایشگاه با حضور 65 غرفه شامل تولیدکنندگان استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌­شود. همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه‌­های آموزشی در حوزه­‌های باغبانی، آبیاری و گلخانه­‌سازی به همراه اعطای گواهی آموزشی به صورت روزانه برگزار می‌­شود.

در این رویداد شرکت تراکتورسازی ایران نیز جهت معرفی و عرضه محصولات خود حضور دارد. بنا بر اعلام رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، در روز آخر این نمایشگاه تعداد 10 دستگاه تراکتور از این شرکت با قیمت دولتی و در قالب قرعه‌­کشی به برندگان واگذار می‌­شود که از این تعداد 5 دستگاه تراکتور سنگین و 5 دستگاه تراکتور سبک است.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 1 لغایت 4 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین­‌المللی چهارمحال و بختیاری واقع در شهر کرد از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

چهارمین دوره این نمایشگاه طی سال گذشته با حضور فعالان این حوزه از 13 استان کشور شامل اصفهان، تهران، کردستان، گیلان، همدان و چهارمحال و بختیاری در محل  نمایشگاه‌های بین‌­المللی شهر کرد برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز