پشتیبانی سایت فروشگاهی را به کجا بسپاریم؟

پشتیبانی فروش-کاماپرس

در اغلب موارد سایت یا گروه نرم افزاری خاصی که طراحی سایت به آن سپرده شده باشد، وظیفه پشتیبانی سایت به طور دائمی را هم بر عهده می‌گیرد. از مهم‌ترین مواردی که در این پشتیبانی اهمیت دارد می‌توان به رفع مشکلات رایج، افزایش سرعت سایت و انجام بروزرسانی‌های لازم اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی امکانات دو گروه نرم افزاری فرکام و شاپفا برای پشتیبانی سایت فروشگاهی می‌پردازد.

گروه نرم افزاری فرکام

یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای پشتیبانی سایت فروشگاهی گروه نرم افزاری فرکام است. این گروه علاوه بر طراحی انواع سایت‌های شخصی، شرکتی، فروشگاهی، پزشکی و خبری، امکان آموزشی همه جانبه و جامع برای کاربران را فراهم کرده و از سایت پشتیبانی می‌کند.

طراحی سایت-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امکانات فرکام در طراحی سایت

فرکام ماژول مدیریت محتوا و کادرهای مختلف مربوط به آن را ایجاد می‌کند. از طریق ماژول اسلاید شو، این سایت امکان مدیریت تصاویر بنر اصلی وب سایت و اسلاید شوهایی که در صفحه اصلی وب قرار می‌گیرند را در دسترس مدیر سایت قرار می‌دهد. علاوه بر آن، با فرکام، امکان ایجاد ماژول اخبار برای ایجاد انواع آلبوم و نمایش آن، ماژول پرسش و پاسخ، ماژول محصولات و ماژول گالری تصاویر نیز فراهم شده است. دو ماژول دیگر در این طراحی سایت، ماژول مقالات و ماژول چارت سازمانی هستند.

مجموعه فرکام امکان برنامه نویسی اختصاصی برای سایت را فراهم کرده و نرم افزار را به شکل یکپارچه در اختیار مدیر سایت قرار می‌دهد. اتصال اپلیکیشن موبایل با سیستم‌های داخل شرکتی و API نویسی اختصاصی از ویژگی‌های دیگر این مجموعه هستند. علاوه بر طراحی حرفه‌ای سایت، این مجموعه اپلیکیشن موبایل هم طراحی کرده و خدمات دیجیتال مارکتینگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پشتیبانی سایت-کاماپرس

امکانات فرکام در پشتیبانی سایت فروشگاهی

مهم‌ترین مواردی که در پشتیبانی سایت اهمیت دارند مانند تعمیر وب سایت خراب، توسط سایت فرکام مورد توجه قرار می‌گیرند. فرکام بروزرسانی‌های لازم را انجام می‌دهد و در بالا بردن سرعت و رفع خطاهای رایج و احتمالی کمک کننده است.

پشتیبانی سایت-کاماپرس

گروه نرم افزاری شاپفا

گروه شاپفا متناسب با نیازی که برای کاربر وجود دارد بهترین قالب سایت را معرفی می‌کند. در این گروه امکان دسترسی به 40 قالب جدید فراهم شده و افراد می‌توانند با متخصصان این زمینه مشورت کنند. امکان سفارش قالب اختصاصی نیز در این سایت ممکن است.

پشتیبانی سایت-کاماپرس

 

امکانات شاپفا در طراحی سایت

شاپفا دامنه com یا ir را به طور رایگان در اختیار مدیر سایت قرار می‌دهد. این گروه امکان شروع سریع‌تر را فراهم کرده و قابلیت تست رایگان 7 روزه دارد. در این سایت با کمترین دانش فنی می‌توان کسب و کار خود را راه اندازی کرد. شاپفا پشتیبانی دائمی و مشاوره حرفه‌ای داشته و با بروزرسانی‌های مداوم سعی در نگه داشتن سایت در صفحات اول گوگل دارد. هاست رایگان در تمام پلن‌های فروشگاه ساز در شاپفا پیش بینی شده است و افراد می‌توانند به سادگی مسیرهای پیچیده را به آسانی طی کنند.

در این سایت نیز ماژول‌های طراحی مختلف قرار گرفته‌اند و گواهی امنیت SSL و شبکه توزیع محتوا CDN دریافت شده است.

طراحی سایت-کاماپرس

امکانات شاپفا در پشتیبانی سایت فروشگاهی

این سایت همانند فرکام، از ابتدا تا انتهای مسیر همراه کاربران است. در این سایت پاسخگویی در تیکت پشتیبانی امکان پذیر بوده و امکان گفت‌وگوی آنلاین و ایمیل برای رفع مشکلات سایت فراهم شده است. ضمانت بازگشت وجه نیز از دیگر مسائل مهم در این سایت به حساب می‌آید. شاپفا امکانات اختصاصی مختلف را در زمان‌های دیگر به سایت اضافه کرده و در صورت ایجاد مشکلات رایج در سایت می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را رفع کند.

پشتیبانی سایت-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شاپفافرکام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز