بهترین لپ تاپ برای فیلم دیدن کدام است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در خرید لپ‌تاپ باید به آن توجه کنید، هدف از خرید آن و کاربردی است که آن لپ‌تاپ برای شما دارد. وقتی صحبت از یک فعالیت تفریحی مانند تماشای فیلم می‌شود، کاربران به دنبال لپ‌تاپی هستند که فراتر از امور روزمره باشد و یک تجربه سینمایی همه‌جانبه را ارائه دهد. بهترین لپ‌تاپ برای تماشای فیلم فقط به کیفیت صفحه‌نمایش مربوط نمی‌شود. این شامل ترکیبی هماهنگ از ویژگی‌های صوتی، بصری و ارگونومیک است که تماشای فیلم را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین لپ‌تاپ برای فیلم دیدن را به همراه قیمت روز لپ تاپ به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G16 G614JV 2023

لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Strix G16 G614JV 2023  نیازهای مشتاقان یه فیلم دیدن را برآورده می‌کند و ترکیبی قدرتمند از مشخصات پیشرفته و طراحی بصری خیره‌کننده را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای پردازنده قوی Core i7 اینتل از سری Raptor Lake است که دارای ۱۴ هسته و ۲۰ رشته است. قدرت پردازشی لپ‌تاپ با ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز بیشتر شده و قابلیت  اجرای چند برنامه به‌صورت هم‌زمان را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی IPS ROG Nebula با وضوح ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است که دارای نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. علاوه بر این، گنجاندن بلندگوهای Dolby Atmos تجربه صوتی بهتری را به کاربران می‌دهد و این لپ‌تاپ را به یک گزینه خوب برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند.  قیمت این محصول ۶۸ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G16 G614JV 2023

2-لپ تاپ  لنوو مدل LOQ 15IRH8

لپ‌تاپ  لنوو مدل LOQ 15IRH8 به طور خاص برای علاقه‌مندان به بازی و تماشای فیلم ساخته شده است و ترکیبی قدرتمند از سخت‌افزار و طراحی شیک را ارائه می‌دهد. در قلب این لپ‌تاپ، پردازنده Intel Core i7 از سری Raptor Lake است که دارای ۸ هسته و ۱۲ رشته است. این پردازنده با فرکانس پایه ۱.۵ گیگاهرتز و فرکانس تقویت ۴.۶ گیگاهرتز، گیم‌پلی روان و اجرای چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان را تضمین می‌کند. صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و نرخ تازی سازی ۱۴۴ هرتز تصاویر واضح و روان را به کاربران نمایش می‌دهد. قیمت این محصول ۵۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ لنوو مدل LOQ 15IRH8

3-لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3

لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad 3 برای رفع نیازهای کاربران خانگی و اداری طراحی شده است و ترکیبی متعادل از عملکرد و کارایی را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i7-1165G7 از نسل یازدهم، با فرکانس پایه ۲.۸ گیگاهرتز و فرکانس تقویت ۴.۷ گیگاهرتز است. از طرفی هم این لپ‌تاپ با ۸ گیگابایت رم DDR4 که با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز کار می‌کند که کاربران می‌توانند انتظار عملکرد خوب و بهره‌وری بالایی از این لپ‌تاپ داشته باشند. این لپ‌تاپ به صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD TN مجهز شده است که وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ را با نسبت تصویر ۱۶:۹ ارائه می‌دهد. قیمت این لپ‌تاپ ۲۹ میلیون تومان است.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3

4-لپ تاپ لنوو مدل  V15

لپ‌تاپ لنوو مدل  V15 یک گزینه مناسب برای مصارف خانگی و اداری است که تعادل خوبی را بین عملکرد و بهره وری ارائه می‌کند و همچنین نیاز کاربران برای تماشای فیلم و سریال را نیز برطرف می‌نماید. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i5-1135G7 از نسل یازدهم سری Rocket Lake، با فرکانس پایه ۲.۴ گیگاهرتز و حداکثر فرکانس توربو ۴.۲  گیگاهرتز لمکان اجرای چند برنامه به صورت همزمان را به کاربران خود می دهد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD TN با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است که تصاویری واضح را برای کار و سرگرمی و تماشای فیلم ارائه می دهد. قیمت این محصول ۲۴ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان است.

لپ تاپ لنوو مدل V15

5-لپ تاپ اچ پی مدل  Victus 15 FA1093DX

لپ‌تاپ اچ پی مدل  Victus 15 FA1093DX یک سیستم قدرتمند طراحی شده برای علاقه‌مندان به بازی، طراحی و تدوین و فیلم دیدن است که مشخصات با کارایی بالا را به کاربران خود ارائه می‌دهد. پنل ۱۵.۶ اینچی IPS با رزولوشن FHD و رفرش ریت سریع ۱۴۴ هرتز تجربه خوبی را در هنگام بازی به شما می‌دهد. همچنین اگر از علاقه‌مندان به تماشای فیلم بر روی لپ‌تاپ خود هستید، این لپ‌تاپ می‌تواند یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای شما باشد. قیمت این محصول ۳۹ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان باشد.

لپ تاپ اچ پی مدل Victus 15 FA1093DX

اطلاع از قیمت روز لپ‌تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز