پروازهای هواپیمایی امارات از سر گرفته شد

هواپیما
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با شیوع کرونا یکی از صنعت هایی که به شدت آسیب دید، صنعت گردشگری است. در این راستا ایرلاین ها نیز خسارت زیادی را متحمل شدند. بنابر این برای رونق دوباره کسب و کار خود و جذب اعتماد مشتریان خود با اقداماتی سعی در بازگرداندن اعتماد از دست رفته مسافران دارند.

به گزارش کاما پرس، با شروع پروازهای خارجی ایران و بهبود وضعیت مسیرهای پروازی، ایرلاین‌ها با انجام اقداماتی سعی در دارند تا از این طریق بتوانند پروازهای خود را از سر بگیرند. در این میان هواپیمایی امارات یک گام فراتر از سایر ایرلاین‌ها گذاشته و اقدام به صدور  «بیمه رایگان کرونا»  نموده است تا مسافران با اعتماد و رضایت بیشتری اقدام به  خرید بلیط هواپیما دبی نمایند.

به گزارش ایسنا، تا پیش از شیوع کرونا هواپیمایی امارات حداقل 28 پرواز در مسیر تهران – دبی – تهران انجام می‌داد تا اینکه با شیوع ویروس کووید-19 این شرکت هواپیمایی هم مانند ایرلاین‌های دیگر تمامی پروازهای خود را کنسل کرد. اما با توجه به اینکه دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان مسافران است، مرزهای امارات از 27 تیر ماه مجددا به روی گردشگران باز شد و هواپیمایی امارات نیز توانست دوباره پروازهای خود را به بسیاری از مقاصد بین المللی از سر بگیرد.  خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت در سایت فلای تودی به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

 مزایای بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات

  • این بیمه تمامی هزینه‌های درمانی، اقامت در هتل و هزینه‌های فوت مسافران مثل مراسم تدفین و خاکسپاری را پرداخت خواهد کرد.
  • پوشش خدمات درمانی و پزشکی بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات تا سقف 150.000 یورو برابر با 176.000 دلار است. در صورت لزوم این شرکت هواپیمایی تا 14 روز مبلغ هتل را تا 100 یورو (برای هر شب) پرداخت خواهد کرد. همچنین در صورتی که مسافران در طول سفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت نمایند، این بیمه مبلغ 1500.000 یورو برای مراسم تدفین تقبل خواهد کرد.
  • بنابر اعلام هواپیمایی امارات بیمه رایگان کرونا نیازی به ثبت نام ندارد و پس از خرید بلیط هواپیما امارات ایر برای تمامی مقاصد پروازی و کلاس‌های پروازی (عادی یا تجاری) قابل اجرا است.
  • اعتبار این بیمه تا 31 روز پس از آغاز سفر است و تا پایان ماه اکتبر اجرایی است.

 شرایط پذیرش مسافران توسط هواپیمایی امارات

راز آسمان پایتخت
  • کلیه مسافرین هواپیمایی امارات در تمامی مقاصد پروازی این شرکت می‌بایست حداکثر 96 ساعت پیش از پرواز نسبت به انجام تست PCR در یکی از مراکز درمانی مورد تایید هواپیمایی امارات، اقدام نمایند و گواهی عدم ابتلا به بیماری کووید19 را دریافت نمایند.
  • مسافرین میبایست گواهی تست منفی کرونا را در فرودگاه همراه داشته باشند و کپی آن را به همراه فرم تکمیل شده تعهدنامه قرنطینه به مسئول پذیرش فرودگاه ارائه نمایند.

 صدور ویزای دبی توسط هواپیمایی امارات

از دیگر خدماتی که در حال حاضر هواپیمایی امارات به مسافران خود ارائه می‌دهد می‌توان به صدور ویزای دبی ویژه مسافران این شرکت هواپیمایی اشاره کرد. مسافرانی که بلیط هواپیما دبی را از ایرلاین امارات خریداری کرده باشند از خدمات   نیز بهره‌مند می‌شوند.

هواپیمایی امارات بیش از ۸۰ مقصد بین المللی از مبدا تهران را انجام می‌دهد که از اخذ ویزای دبی میان آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-میلان،  منچستر ، آمستردام، استکهلم، وین، استانبول

ژنو  ، فرانکفورت، بوداپست، رم،  کپنهاگ، پاریس

بروکسل، مسکو، بارسلونا، لندن، پراگ، لیسبون

لارناکا، ورشو، مادرید، اسلو، ونیز ، بارسلونا

هامبورگ، سن پترزبورگ، دوسلدورف، مونیخ،  آتن، دوبلین

 از مبدا تهران به مقصد آمریکا

تورنتو -لس آنجلس-هیوستون-نیویورک- سائو پائولو -سانتیاگو

-بوستون-واشینگتن-دالاس- بوینس آیرس-مکزیکو سیتی- سیاتل

از مبدا تهران به مقاصد آسیایی و اقیانوسیه

-ملبورن -سیدنی – پکن-شانگهای-گوانجو- دهلی

-کابل-بالی دنپاسار- بمبئی-کوالالامپور-توکیو -سنگاپور

-کراچی-سئول-لاهور – بانکوک-پوکت- هنگ کنگ

از مبدا تهران به کشورهای خاورمیانه

کویت -بیروت- مسقط -مدینه-جده – بحرین

از مبدا تهران به مقصد آفریقا

– قاهره – ژوهانسبورگ-تونس – نایروبی- آدیس آبابا

https://www.flytoday.ir/

021-42405000

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز