پرفروش ترین کرم ضد چروک صورت در بازار + قیمت

پرفروشترین کرم ضد چروک صورت + قیمت کاماپرس
لست سکند

یکی از مشکلاتی که با افزایش سن با آن رو‌به‌رو می‌شویم، چین و چروک‌های پوستی است. کاهش کلاژن پوست، قرار گرفتن در معرض آلودگی زیاد و افزایش خشکی پوست از عوامل مهم در ایجاد چین و چروک‌های صورت به شمار می‌رود. در نتیجه، داشتن یک روتین پوستی مناسب سن و نوع پوست و همچنین استفاده مداوم از کرم‌ ضد چروک، می‌تواند تا حد زیادی روند پیری پوست را کاهش داده و به جوان‌سازی آن کمک کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش‌ترین کرم ضد چروک بازار می‌پردازد.

ژل کرم آبرسان و ضد چروک نوتروژینا

کرم ضد چروک نوتروژینا، علاوه بر جوان‌سازی پوست و از بین بردن خطوط نازک، خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی نیز دارد. این کرم با قیمت حدودی 520 هزار تومان سطح تولید ملانین پوست را تنظیم کرده و بازسازی سلول‌های آن را تا 10 برابر افزایش می‌دهد. ژل کرم ضد چروک و جوان‌کننده نوتروژینا، با داشتن بافت سبک و بدون چربی، برای انواع پوست و استفاده روزانه مناسب است. بنا به نظر استفاده‌کنندگان، نوتریژینا Bright Boost با حجم 50 میل و با فرمول اختصاصی متمرکز بر روشنایی پوست، یک تغییر اساسی و واضح در ظاهر شما ایجاد خواهد کرد.

ژل کرم آبرسان، ضد چروک و درخشان کننده مدل Bright Boost نوتروژینا کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سرم رتینول حجم 30میل ویتالیر

سرم ضد چروک رتینول ویتالیر، یک ضدچروک قوی و موثر برای برطرف کردن علائم پیری است. قیمت حال حاضر این سرم حدود 450 هزار تومان می‌باشد. ترکیبات رتینول، نیاسینامید و پودر آلوئه ورا در سرم ضد چروک ویتالیر، انعطاف بافت‌ پوست صورت را افزایش داده و به لایه‌برداری و ترمیم آن، کمک می‌کند. قابلیت کلاژن‌سازی و خواص ضد لک و روشن‌کننده سرم رتینول ویتالیر، چروک‌های ریز صورت را تا حد چشم‌گیری کاهش داده و یا از بین می‌برد.

سرم رتینول حجم 30میل ویتالیر کاماپرس

کرم ضد چروک با خاصیت لیفتینگ الارو

کرم ضد چروک الارو با داشتن ترکیباتی از اسیدهای چرب ضروری پوست امگا 6 و 9 و ویتامین E، به از بین رفتن خطوط و چروک صورت و جلوگیری از افزایش این چروک‌ها کمک می‌کند. این کرم ضد چروک که با قیمتی حدود 850 هزار تومان عرضه شده، استحکام پوست را در مدت زمان کوتاهی افزایش می‌دهد. یکی‌دیگر از خواص فوق‌العاده کرم ضد چروک الارو، خاصیت لیفتینگ قوی است. این محصول فاقد پارابن بوده و برای پوست‌های نرمال تا خشک، مناسب است.

کرم ضد چروک با خاصیت لیفتینگ الارو کاماپرس

سرم قطره ضد چروک مدل کلاژن دریایی روژی

سرم ضد چروک روژی با محدوده قیمتی 750 تا 1 میلیون و 500 هزار تومان، حاوی کلاژن دریایی و مواد فعال جهت به تعویق انداختن روند پیری پوست است. قطره ضد چروک روژی، ضد التهاب پوست، سوزش و یا خارش بوده؛ در نتیجه استفاده از آن برای انواع پوست مناسب است. این قطره ضد چروک، از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری کرده و چین و چروک‌های آن را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید از این محصول به عنوان کرم دور چشم هم استفاده کنید!

سرم قطره ضد چروک مدل کلاژن دریایی روژی کاماپرس

 

سرم مراقبت از صورت بازیابی کننده مورینگا

سرم ضد چروک مورینگا، یک سرم اقتصادی با قیمت حدودا 300 هزار تومان است. ضد چروک مورینگا که حاوی روغن‌های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته انگور، دانه آفتاب‌گردان، روغن هسته انار و ویتامین A و E است، خاصیت کشسانی پوست و انعطاف آن را افزایش می‌دهد. سرم مورینگا با خواص ضد چروک و ضد لکی که دارد در ترمیم و بازسازی عیوب پوستی، اثر بالایی دارد. جذب سریع سرم و نرم‌کنندگی بالا از خواصی است که کاربران در نقد این محصول به آن اشاره کرده‌اند.

سرم مراقبت از صورت بازیابی کننده مورینگا کاماپرس

کرم روز آبرسان ضد چروک لورال

کرم ضد چروک لورال، با قیمت حدودی 520 هزار تومان برای خانم‌های بالای 35 سال، عرضه شده است. این کرم ضد چروک که برای انواع پوست طراحی شده، علاوه‌ بر از بین بردن چین و چروک صورت و بهبود جوانی پوست، استحکام پوست را افزایش داده و به لطافت و نرمی آن کمک می‌کند. کرم ضد چروک لورال یک آبرسان 24 ساعته بوده که برای انواع پوست، حتی پوست‌های مستعد جوش، مناسب است.

کرم روز آبرسان ضد چروک لورال کاماپرس

پایان پیام

 

مرتبط با : خانومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز