۵ کرم پرفروش روشن کننده پوست + قیمت

روشن کننده پوست
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در دنیایی که کارهای مراقبت از پوست و زیبایی طیف وسیعی از محصولات را در بر می‌گیرد، کرم‌های روشن‌کننده پوست به‌عنوان یک راه‌حل برجسته توسط بسیاری از افراد، با هدف رفع مشکلات رنگ‌دانه‌ها، لکه‌های تیره یا صرفاً به‌دنبال‌ داشتن پوستی روشن‌تر ارائه شده‌اند. تلاش برای داشتن پوستی صاف و درخشان منجر به محبوبیت و متداول شدن کرم‌های روشن‌کننده پوست در صنعت زیبایی شده است. در این میان، درک تفاوت‌های ظریف و کارایی این محصولات در راهنمایی افراد به سمت انتخاب مناسب‌ترین کرم روشن‌کننده پوست متناسب با نیاز اهمیت بسزایی دارد‌.

کاماپرس در این گزارش، ۵ کرم پرفروش روشن‌کننده پوست به همراه قیمت آن‌ها را معرفی خواهد کرد.

1-روشن‌ کننده ویتامین C پریم

زوشن‌کننده پرایم ویتامین C، غنی شده با ترکیبی از ویتامین C، ویتامین E و عصاره‌هایی مانند گریپ‌فروت، چای سبز، گل رز و روغن آرگان، به‌عنوان یک راه‌حل چندوجهی برای نگرانی‌های پوستی عمل می‌کند. فرمولاسیون آن به طور مؤثر لک‌های صورت از جمله کک‌ و مک را هدف قرار داده و از بین می‌برد و باعث شفافیت پوست می‌شود. از طرفی پوست را عمیقاً آبرسانی و جوان می‌کند و ظاهری شاداب به آن می‌بخشد. همچنین سرم ویتامین C پریم تولید کلاژن را تحریک می‌کند و به جلوگیری از پیری پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی و کاهش علائم افتادگی نیز کمک می‌کند. لازم به ذکر است که قیمت این محصول 570 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

کرم روشن کننده ویتامین سی

راز آسمان پایتخت

2-کرم روشن‌ کننده اسکین وات

کرم روشن کننده اسکین وان یک راه‌حل قدرتمند به شمار می‌رود که برای رفع مؤثر لکه‌های تیره و رنگ ناهموار پوست طراحی شده است. این کرم که با عوامل روشن‌کننده قوی فرموله شده، به‌سرعت پوست را روشن می‌کند و نتایج قابل‌توجهی را در مدت کوتاهی ارائه می‌دهد. خواص آنتی‌اکسیدانی قوی این کرم، همراه با اثرات لایه‌برداری آن، به طور هم‌افزا برای جوان‌سازی ظاهر پوست عمل می‌کنند. این کار به کاهش سریع لکه‌های تیره کمک می‌کند و درعین‌حال باعث روشن‌تر شدن پوست می‌شود. قیمت این کرم 299 هزار تومان است.

کرم روشن‌کننده اسکین وات

3-کرم روشن‌ کننده قوی درماتیپیک

کرم روشن‌کننده ضد لک و قوی درماتیپیک به‌عنوان یک محلول استثنایی شناخته می‌شود که به تأثیرات قوی خود در روشن‌شدن پوست و رفع لک، مشهور است. این کرم که به دلیل اثربخشی بی‌نظیرش شناخته شده است، لکه‌های مختلف موجود بر روی دست، صورت و پوست بدن را هدف قرار داده و از بین می‌برد. این کرم ساخته شده با فرمولاسیون تخصصی حاوی کوجیک اسید و آربوتین، با تولید ملانین مبارزه می‌کند و به طور مؤثر مشکلات هیپرپیگمانتاسیون را برطرف می‌کند. این مواد فعال به‌صورت پشت‌ سر هم عمل و با لکه‌ها مبارزه می‌کنند و ظاهر لکه‌های تیره را کاهش می‌دهند. علاوه بر این، این کرم دارای خواص کراتولیتیک، نفوذ عمیق به منافذ پوست برای پاک‌سازی چربی اضافی و ناخالصی‌ها، مبارزه مؤثر با باکتری‌ها و افزایش شفافیت پوست است. قیمت این کرم 297 هزار تومان است.

کرم روشن‌کننده قوی درماتیپیک

4-کرم روشن‌ کننده AHA 15 درماتیپیک

کرم لایه‌بردار AHA 15 درماتیک به‌عنوان یک نیروگاه جوان‌کننده برای انواع پوست‎‌ها طراحی شده و به یک عنصر ضد لک و متحول‌کننده در پوست مشهور است. این کرم که برای افزایش انعطاف‌پذیری پوست ساخته شده، تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند و بافت پوست را تقویت می‌‌کند. همچنین به طور مؤثر با علائم پیری مبارزه می‌کند. این روشن‌کننده با آبرسانی عمیق به پوست، خطوط سطحی را کاهش می‌دهد و پوست را احیا می‌کند. قابل‌ ذکر است که قدرت لایه‌برداری کرم لایه‌بردار Dermatipic AHA 15 آن را در درمان آکنه بسیار ارزشمند می‌نماید. خاصیت لایه‌برداری آن برای باز کردن منافذ پوست و ازبین‌بردن ناخالصی‌ها عمل کرده و آکنه را تسکین می‌دهد. این در حالی است که ترکیبات ضدچروک و آنتی‌اکسیدان آن به شادابی پوست نیز کمک می‌کند. قیمت این کرم 200 هزار تومان است.

کرم روشن‌کننده AHA 15 درماتیپیک

5-کرم روشن‌ کننده ۱۵ درصد آلفازوم فیس دوکس

کرم لایه‌بردار 15% Alphazom Face Dox، غنی شده با ترکیب قوی 15% AHA، راه‌حل مؤثری برای رفع لک‌های پوستی ارائه می‌دهد و نتایج قابل‌توجهی را تضمین می‌کند. این کرم به‌عنوان یک کرم سفیدکننده دائمی صورت، دارای ترکیبات ضد لک غیر هیدروکینونی است که رنگ پوستی درخشان و یکنواخت را بدون اثرات مضر تضمین می‌کند. اثربخشی این کرم فراتر از نابودی لک است و به طور مؤثر سلول‌های آکنه را هدف قرار می‌دهد. کرم لایه‌بردار ملایم و درعین‌حال قدرتمند 15% Alphazom Face Dox به‌عنوان یک لایه‌بردار ظریف عمل می‌کند و نه‌تنها لکه‌های موجود را کاهش می‌دهد، بلکه از ایجاد لکه‌های جدید نیز جلوگیری می‌نماید. اثرات جوان‌سازی آن به پوست سالم‌تر و شاداب‌تر کمک می‌کند و نویدبخش پوستی روشن‌تر با استفاده مداوم از آن است. قیمت این کرم 157 هزار تومان است.

کرم روشن‌کننده ۱۵ درصد آلفازوم فیس دوکس

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۵ کرم پرفروش روشن کننده پوست + قیمت

  1. هدایت الله "عزیزی" گفته:

    سلام من تو افغانستان زندگی میکنم .آنچه که شما در باره محصول تان گفتیم اگر حقیقت داشته باشه خیلی عالیست .من اینجا لوازم آرایشی میفروشم .افراد زیادی نزد من مراجعه میکنم واز تیرگی .دستها وصورت شکایت دارم وبه دنبال محصولی هستم که با این مشکل به حقیقت عمل کنه .اگر لطف کنیم به شماره ام که واتساپ داره پیام بگذاریم تا من از محصول برای فروش بیاورم تو فرشگا ام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز