پرفروش ترین ماشین لباسشویی بوش در بازار ( قیمت خرداد 1402)

لست سکند

ماشین لباسشویی بوش به دلیل ویژگی‌هایی نظیر سیستم هوشمند تشخیص کثیفی، موتور هوشمند و تنوع برنامه‌های شست‌وشو، از زمان‌های قدیم یک ماشین لباسشویی محبوب در میان افراد بوده است. از دیگر ویژگی برتر ماشین لباسشویی‌های بوش نسبت به سایر برندها، می‌توان به عمر بالای دستگاه اشاره کرد. به همین دلیل، افراد ترجیح می‌دهند از این برند مشهور آلمانی کالای خانگی، به‌خصوص ماشین لباسشویی تهیه کنند؛ چرا که مجبور به صرف هزینه‌های زیاد برای تعمیر و خرید مجدد دستگاه نیستند.

همچنین موتور بی‌صدا و سیستم ضد لرزش این دستگاه‌ها، هر فردی را ترغیب به خرید می‌کند.

در این گزارش از کاماپرس، به معرفی 5 ماشین لباسشویی پر فروش بوش می‌پردازیم.

1- ماشین لباسشویی بوش مدل WAX32E90ME

این ماشین لباسشویی از سری Home Professional شرکت بوش است که یکی از قوی‌ترین سری‌های این شرکت است. برترین ویژگی این دستگاه، استفاده از سیستم Anti Vibration است که صدا را به حداقل رسانده است. طراحی دایره‌ای شکل اطراف این ماشین، گویای این موضوع است. این دستگاه ظرفیت 10 کیلوگرم دارد. سرعت چرخش موتور آن 1600 دور در دقیقه و در رنگ بدنه سفید عرضه شده است. قیمت این مدل در لحظه تهیه گزارش، 62.200.000 تومان است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار (بهار 1402)

جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی بوش در بازار

2- ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018SGC

این ماشین محصول سال 2020 و از تولیدهای سری دوم این برند است. سری که با ارتقا کیفیت و افزودن ویژگی‌های جدید همراه بوده است. ویژگی برتر این دستگاه، بدنه بسیار مقاوم آن است. این ماشین لباسشویی برای خانواده‌های متوسط و پر جمعیت مناسب است؛ چرا که ظرفیت آن 8 کیلوگرم است. ویژگی‌هایی همچون 15 برنامه شست‌وشو، صفحه نمایش لمسی و موتور پر قدرت Eco Silence از مزایای این دستگاه به‌شمار می‌روند. قیمت این محصول در لحظه نگارش گزارش، 26.500.000 تومان است.

3- ماشین لباسشویی بوش مدل WGA142X0GC

برترین ویژگی این ماشین لباسشویی، قرارگیری در رده انرژی A+++ است. این ماشین لباسشویی همانند دو مدل قبلی، دارای طراحی دایره‌ای شکل در اطراف دستگاه است تا صدای ماشین حین کار به حداقل برسد. عمر طولانی این دستگاه، آن را یک انتخاب مناسب برای منزل می‌کند. ظرفیت این دستگاه 9 کیلوگرم است که حجم زیاد لباس را در خود جا می‌دهد. قیمت این ماشین در لحظه تهیه گزارش، 33.200.000 تومان است.

4- ماشین لباسشویی بوش مدل WAW325X0ME

ظرفیت این دستگاه 9 کیلوگرم است که با 14 برنامه مختلف شست‌وشو همراه است. برترین ویژگی این ماشین، استفاده از برنامه Vario Perfect است که به شما اجازه می‌دهد شست‌وشوی مناسب را در کمترین زمان انجام دهید. همچنین فناوری Active Water منجر به کاهش مصرف آب می‌شود. سنسور هوشمند این دستگاه، میزان مصرف آب و مواد شوینده را متناسب با وزن لباس‌ها و میزان کثیفی آن‌ها تنظیم می‌کند. قیمت این مدل در لحظه نگارش گزارش، 50.500.000 تومان است.

5- ماشین لباسشویی بوش مدل WGA254X0ME

برترین مزیت این ماشین لباسشویی، ظرفیت 10 کیلوگرمی آن است که این دستگاه را برای خانواده‌های پر جمعیت، تبدیل به یک گزینه مطلوب می‌کند. قابلیت Vario Drum این دستگاه، لباس‌ها را با کمترین آسیب به بافت آن‌ها شست‌وشو می‌کند. موتور با کیفیت Eco Silence Drive، با مصرف میزان کم انرژی و تولید کمترین صدا، یکی از مزایای دیگر این دستگاه به شمار می‌رود. قیمت این ماشین در لحظه تهیه گزارش، 39.200.000 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز