پرفروش ترین لپ تاپ های ام اس آی در بازار + قیمت شهریور ماه

لست سکند

شرکت چند ملیتی ام اس آی بعد از گذشت 37 سال از تاسیس آن در تایوان، اکنون موفق شده از مرزهای آسیا عبور کند و شعبه‌هایش را تا آمریکا، اروپا، آسیا، استرالیا و کشور آفریقای جنوبی گسترش دهد. از سال 2015 به بعد، این شرکت تایوانی در 120 کشور دنیا حضور فعال داشته است.  این شرکت تولید لوازم الکترونیکی با تولید لپ‌تاپ‌هایی با کیفیت ساخت بالا و با دوام، تبدیل به رقیبی جدید برای برندهای معروف دیگر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت تکنولایف، پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های ام اس آی را معرفی می‌کند.

1- لپ‌تاپ ام اس آی 15.6 اینچی مدل  Katana 15 B12VGK

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 80 میلیون و 800 هزار تومان است. وضوح تصویر صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ فول اچ‌دی است و بنابراین می‌توانید از تماشای فیلم در آن لذت ببرید. وزن این لپ‌تاپ ام اس آی، 2.25 کیلوگرم است و گزینه چندان مناسبی برای جا به جایی مداوم نیست. صفحه نمایش باکیفیت و پردازنده قوی این محصول پرفروش، آن را به لپ‌تاپ محبوب گیمرها  تبدیل کرده است.

لپ تاپ ام اس آی- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- لپ‌تاپ ام اس آی 17 اینچی مدل  Raider GE78HX 13VH

قیمت این لپ‌تاپ پرفروش، 194 میلیون تومان است. صفحه نمایش 17 اینچی این لپ‌تاپ مناسب کسانی است که از داشتن نمایشگرهای بزرگ لذت می‌برند. وضوح تصویر این نمایشگر کیو اچ دی پلاس است و نرخ نوسازی 240 هرتزی آن نشان می‌دهد که می‌تواند رضایت‌تان را جلب کند. ظرفیت داخلی 2 ترابایتی این محصول ام اس آی باعث می‌شود بتوانید فایل‌های‌ حجیم‌ را بدون نگرانی روی آن نگه دارید. وزن 3.1 کیلوگرمی این لپ‌تاپ گزینه مناسبی برای جا به جایی نیست؛ ولی برای کسانی که عادت دارند در خانه کار کنند، کاملا مناسب است.

لپ تاپ ام اس آی- کاماپرس

3- لپ‌تاپ ام اس آی 15.6 اینچی مدل Cyborg 15 A12VE i7 12650H RTX 4050

قیمت این لپ‌‌تاپ ام اس آی 58 میلیون و 300 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این دستگاه دارای کیفیت فول اچ دی است و باعث می‌شود تماشای فیلم در آن لذت بخش باشد. وزن 1.98 گرمی این لپ‌تاپ گزینه نسبتا مناسبی برای جا به جایی است. پردازنده این لپ‌تاپ هم مانند اکثر محصولات ام اس آی قوی است و شما را از به نمایش گذاشتن عملکردی خوب، ناامید نمی‌کند.

لپ تاپ ام اس آی- کاماپرس

4- لپ‌تاپ ام اس آی 15.6 اینچی مدل  Thin GF63 12VE 16GB

قیمت این لپ‌تاپ باکیفیت 55 میلیون تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی از نرخ بروز رسانی 144 هرتز است و با کیفیت فول اچ دی باعث می‌شود عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌ها از خود به نمایش بگذارد. وزن 1.83 کیلوگرمی و ظرافت این دستگاه آن را برای حمل و جا به جایی گزینه مناسبی می‌کند. پردازنده این لپ‌تاپ بسیار قوی است و همان طور که حدس می‌زنید، برای گیمرها گزینه مناسبی است. از صفحه نمایش و پردازنده باکیفیت این محصول، باید عملکردی عالی و بدون لگ را در اجرای انواع بازی‌ها انتظار داشت.

لپ تاپ ام اس آی- کاماپرس

5- لپ‌تاپ ام اس آی 15.6 اینچی مدل Modern 15 B13M i7 1355u SSD Iris XE

قیمت این لپ‌تاپ سبک 43 میلیون و 300 هزار تومان است. وزن 1.7 کیلوگرمی این دستگاه برای جا به جایی اگر ایده‌آل نباشد، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌هاست. وضوح تصویر صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ام اس آی فول اچ دی است. باتری قوی و با دوام این لپ‌تاپ باعث می‌شود خیال‌تان از بابت وابستگی به پریز برق راحت باشد. این لپ‌تاپ پرفروش برای استفاده‌های روزمره گزینه کاملا مناسبی است. روی هم رفته، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ باکیفیت دانشجویی هستید، این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

لپ تاپ ام اس آی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز