قیمت کامپیوتر یکپارچه 14 شهریور 1401 / همه چیز درباره ارزان‌ترین آل این وان ام اس آی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از کامپیوتر آل این وان یا یکپارچه در مدارس، دانشگاه‌ها و تمام مراکزی برخوردار از سیستم آموزشی مدرن، کاربرد زیادی دارد. این دستگاه‌ها علاوه بر اشغال فضای کم و کاهش مصرف برق، ظاهر بسیار زیبا و ظریفی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کامپیوتر و لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه با توجه به جایگزینی آل این وان به جای کامپیوتر دسکتاپ، بسیاری از برندها انواع گوناگونی از این محصول را تولید و عرضه کرده‌اند؛ پیدا کردن یک کامپیوتر آل این وان باکیفیت که قیمت مناسبی داشته باشد، کار راحتی نیست. کاماپرس در ادامه به معرفی یکی از مدل‌های اقتصادی و ارزان قیمت یک برند معتبر می‌پردازد: آل این وان ام اس آی که کیفیت خوب و مناسبی دارد.

آشنایی با آل این وان ام اس آی مدل Pro 22X 10M

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کامپیوترهای یکپارچه وزن آن‌ است؛ این مدل ام اس آی دارای وزنی سبک و در حدود 5.8 کیلوگرم است و جابه‌جایی آن بسیار آسان است. برند ام اس آی در تولید این محصول از پردازنده مرکزی ساخت شرکت اینتل با 6 مگابایت حافظه Cache و همچنین پردازنده گرافیکی همین شرکت استفاده کرده که برای محصولی در این رده قیمتی قابل قبول و رضایت‌بخش است.

این کامپیوتر یکپارچه از 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و 8 گیگابایت رم با قابلیت ارتقا برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

قابلیت‌های کامپیوتر یکپارچه ام اس آی مدل Pro 22X 10M

نمایشگر این لپ تاپ دارای ابعاد 21.5 اینچ است که در مقایسه با سایر آل این وان های موجود در بازار کوچک بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند؛ با وجود این بهتر است ابعاد صفحه نمایش را براساس نوع کاربری خود انتخاب کنید. این ابعاد برای کاربری‌های عمومی و روزمره بسیار مناسب است. ضمن این‌که صفحه نمایش این کامپیوتر دارای پنل از نوع IPS با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ به روز رسانی 60 هرتز است.

از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به صفحه نمایش مات، کارت‌خوان، برخورداری از انواع درگاه‌ها و پورت‌ها از جمله درگاه شبکه LAN، پورت HDMI، پورت USB Type-C، 2 پورت USB 2.0، 1 پورت USB 3.0 و پورت VGA اشاره کرد.

قیمت کامپیوتر یکپارچه ام اس آی مدل Pro 22X 10M

برند ام اس آی مدل Pro 22X 10M را در رده محصولات اقتصادی خود و با قیمت حدودی 25 میلیون و 500 هزار تومان تولید کرده است. از این محصول برای انواع کاربری عمومی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری صنعتی و کاربری اداری می‌توان استفاده کرد.

با این حال، اگر به دنبال محصولی رده بالاتر برای سایر کاربری‌ها هستید؛ قیمت کامپیوتر یکپارچه برای دیگر محصولات برند ام اس آی و دیگر برندها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز