پرفروش ترین لپ تاپ لنوو چند؟

لست سکند

لنوو، برندی است که در کنار قیمت اقتصادی، لپ‌ تاپ‌هایی با طراحی و قدرت باکیفیت به بازار عرضه می‌کند و به همین دلیل به یکی از محبوب‌ترین برندهای بازار ایران تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ‌های لنوو در بازه قیمتی گسترده‌ای قرار دارند و در ادامه ارزان ترین لپ تاپ های پرفروش این برند بر اساس سایت دیجی کالا معرفی خواهد شد.

در این زمینه بخوانید:

پرفروش ترین لپ تاپ های 10 میلیون تومانی لنوو

در میان لپ تاپ‌ های پرفروش لنوو که زیر ده میلیون تومان قیمت دارند، می‌توان به دو مدل از آیدیا پد 1 و 3 اشاره کرد:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ لنوو مدل آیدیا پد 3  15IGL05 – Z

قیمت: 8 میلیون و 330 هزار تومان

این لپ‌تاپ 15 اینچی از لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو به شمار می‌رود. پردازنده N4020 اینتل با چهار مگابایت حافظه کش، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR4 و پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics 600 آنبرد مجموعه مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ هستند. یک ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD هم کاربران را خرید از هارد اکسترنال بی‌نیاز می‌سازد. تنوع پورت و وجود درگاه‌های یواس‌بی، اچ‌دی‌ام‌آی و کارتخوان هم امکان اتصال انواع دستگاه‌های دیجیتال و ابزارهای جانبی به لپ‌تاپ را فراهم می‌کند.

لپ تاپ لنوو مدل آیدیاپد 1 11ADA05

قیمت: 7 میلیون و 299 هزار تومان

این لپ‌تاپ صفحه ‌نمایش 11.6 اینچی دارد و به دلیل ابعاد نسبتا کوچک بدنه، می‌توان به ‌راحتی و در یک کیف دستی معمولی آن را با خود حمل کرد. با این‌ حال، مقاومت خوبی در برابر فشار و خمش دارد و از یک شاسی قوی بهره می‌برد. بر همین ‌اساس، پردازنده‌ مرکزی Athlon Silver 3050e پردازشگر گرافیکیIntegrated AMD Radeon Graphics  این سخت‌افزارها را تشکیل می‌دهند. از امکانات قابل توجه این لپ‌تاپ کوچک می‌توان به کیبورد جزیره‌ای و تاچ ‌پد یک‌ تکه اشاره کرد که کاملا کاربر را از تهیه‌ ماوس و کیبورد جداگانه بی‌نیاز می‌کند. روی لبه‌های دو طرف آن نیز شاهد یک پورت اچ دی ام آی و دو یو اس بی 3.2 و کارت‌خوان هستیم. دو بلندگوی استریو هم در این لپ‌تاپ تعبیه شده است.

پرفروش ترین لپ تاپ های 10 تا 16 میلیون تومانی لنوو

در میان لپ تاپ‌ های پرفروش لنوو که زیر 20 میلیون تومان قیمت دارند، می‌توان به دو مدل از آیدیا پد 330 و 3 اشاره کرد:

لپ تاپ لنوو مدل  Ideapad 330 – NXB

قیمت: 10 میلیون و 800 هزار تومان

این محصول 15 اینچی شرکت لنوو ظاهری ساده و یک‌دست، اما رضایت‌بخش دارد. تمامی پورت‌های آن روی لبه‌ سمت راست قرار گرفته‌اند و شامل یک پورت اچ دی ام آی، یک پورت LAN، یک یو اس بی 3.0 و جک 3.5 میلی‌متری اتصال هدفون می‌شود. با‌وجود قیمت اقتصادی، سخت‌افزار به‌کاررفته در‌ IdeaPad 330‌ نمونه‌ی خوبی است؛ پردازنده‌ مرکزی‌ Celeron N4000 اینتل، 4 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ داخلی ازجمله قطعات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ لنوو هستند.

لپ تاپ لنوو مدل  Ideapad 3 15IML05 – 81WB

قیمت: 10 میلیون و 900 هزار تومان

لپ تاپ آیدیاپد 3 جزء سری های میان رده شرکت لنوو قرار دارد. این لپ تاپ با تلفیقی از دو مدل L3 و S540 طراحی گردیده و با سخت افزار مناسب و وزن سبک، مناسب امور روزمره، خانگی، گرافیکی نرمال، اداری و مهندسی با پردازش رو به بالا است. ضخامت این دستگاه کمتر از 20 میلی متر و وزن آن، 1.7 کیلوگرم است که اعدادی بسیار عالی برای یک لپ تاپ 15 اینچی میان رده محسوب می‌شوند و این لپ تاپ را به گزینه‌ای مناسب برای حمل و نقل زیاد بدل کرده‌است.

لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3 15IML05-R8

قیمت: 16 میلیون تومان

لپ تاپ Ideapad 3 جزء سری‌های میان رده شرکت لنوو قرار دارد این لپ تاپ با تلفیقی از دو مدل L3 و S540 طراحی شده و با سخت افزار مناسب و وزن سبک، مناسب امور روزمره، خانگی،گرافیکی نرمال، اداری و مهندسی با پردازش رو به بالا است. ضخامت این دستگاه کمتر از 20 میلی‌متر و وزن دستگاه 1.7 کیلوگرم است که اعدادی بسیار عالی برای یک لپ تاپ 15 اینچی میان‌رده محسوب می‌شوند و این لپ‌تاپ را به گزینه‌ای مناسب برای حمل و نقل زیاد بدل کرده است Ideapad 3 15IML05 حافظه‌ای معادل یک ترابایت از نوع هارددیسک دارد که فضای نسبتا مطلوبی را برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وجود پورت‌های پرسرعت و با کیفیت جهت جابجایی اطلاعات از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ میان‌رده است.

پرفروش ترین لپ تاپ لنوو تا 30 میلیون تومان

اما شاید برخی از افراد، به دنبال لپ تاپ‌های قدرتمندتری باشند که خرید آن‌ها با پرداخت حدود 27 میلیون تومان نیز ممکن است. در ادامه پرفروش ترین لپ تاپ لنوو در این بازه قیمتی، معرفی خواهد شد.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3-15LHU6

قیمت: 27 میلیون و 100 هزار تومان

این لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل جزء سری‌های بالا رده شرکت لنوو قرار دارد. پردازنده Core i5 اینتل با 8 مگابایت حافظه کش، رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی مجموعه مشخصات سخت‌افزاری این لپ‌تاپ هستند. نکته‌ای که در مورد این کارت گرافیک باید گفت این‌است‌که گارت گرافیک IdeaPad Gaming 3 دارای 4 گیگابایت حافظه است و به‌ندرت پیش می‌آید که از حافظه RAM، حافظه Share دریافت کند. گفتنی است که GeForce GTX 1650 می‌تواند تا آخرین حد کیفیت Full HD را ساپورت کند.

مرتبط با : دیجی کالالنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز