جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لژیون در بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

در رتبه‌بندی سایت pcgamer برای بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ سال 2023، نام لپ تاپ گیمینگ لژیون لنوو در ابتدای فهرست به چشم می‌خورد. گرافیک بالا و سیستم خنک‌کننده قوی لپ تاپ لژیون را برای هواداران حرفه‌ای گیم که حساسیت چندانی نسبت به قیمت ندارند به نامی آشنا بدل کرده‌است. به تازگی این برند جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خود را با صفحه 16 اینچی روانه بازار کرده‌است. این لپ تاپ در کنار مزایای دیگر، از سیستم خنک‌کننده مایع برخوردار است که دمای آن را حتی هنگام اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها پایین نگه می‌دارد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت سبیت جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لژیون را معرفی و بررسی می‌کند.

نکته های طلایی برای انتخاب لپ تاپ گیمینگ

هنگام اجرای گیم، درک جزییات اهمیت کلیدی دارد. همین امراهمیت اندازه صفحه نمایش را برجسته می‌کند. توصیه می‌شود که از لپ تاپی با صفحه نمایش حداقل 15 اینچ  برای گیمینگ استفاده شود. علاوه بر این باید به عمر باتری نیز توجه شود که به نوبه خود متاثر از عواملی مانند سیستم خنک‌کننده لپ تاپ است.

برخورداری از حافظه رم بالا برای یک گیمر حیاتی است. لپ تاپ مناسب گیم باید از حافظه رم بین 8 تا 16 گیگابایت برخوردار باشد. بالا رفتن این عدد تضمین‌کننده کیفیت بهتر تجربه بازی است. البته حافظه رم لپ تاپ قابل ارتقا است و می‌توان حافظه رم دیگری را در صورت وجود اسلات قرارگیری رم به آن اضافه کرد.

گرافیک (GPU) و پردازنده CPU قوی نیز از مهم‌ترین ارکان یک لپ تاپ مناسب گیمینگ هستند.

راز آسمان پایتخت

در این میان نباید از نقش فضای ذخیره‌سازی در سرعت لودیبنگ بازی غافل شد. در سیستم‌های نسل جدید حافظه قدیمی HDD به سرعت درحال جایگزین شدن با حافظه SSD است.

جدیدترین لپ تاپ گیمینگ لژیون

1- لپ تاپ 16 اینچی گیمینگ لژیون 9 لنوو مدل Legion 9 16IRX8-AE

این لپ تاپ که گران‌ترین مدل در میان لپ تاپهای 16 اینچی جدید لنوو محسوب می‌شود قیمت بالای خود را مدیون برتری نسبی خود در اجزای مختلف نسبت به سایر مدل‌های این برند است.

حافظه SSD 2 ترابایتی و رم 64 گیگی این دستگاه نویددهنده اجرای سریع و بدون مشکل بازی هستند. علاوه بر آن باتری این دستگاه نیز قابلیت نگهداری شارژ از 2 تا 7 ساعت را دارا است.

قیمت این دستگاه هنگام تهیه گزارش حدودا 395 میلیون تومان است.

2- لپ تاپ 16 اینچی گیمینگ لژیون 9 لنوو مدل Legion 9 16IRX8-AD

در این مدل نسبت به مدل قبلی حافظه رم از 64 به 48 گیگ کاهش پیدا کرده‌است. به تبع آن با کاهش قیمت دستگاه نیز مواجهیم.

قیمت این دستگاه حدودا 393 میلیون تومان است.

3- لپ تاپ 16 اینچی گیمینگ لژیون 9 لنوو مدل Legion 9 16IRX8-AC

در این دستگاه تقریبا مشابه نمونه قبل است با این تفاوت که حافظه SSD از 2ترابایت به 1 ترابایت کاهش پیدا کرده‌است.

قیمت این دستگاه 383 حدودا میلیون و 300 هزار تومان است.

4- لپ تاپ 16 اینچی گیمینگ لژیون پرو 5 لنوو مدل Legion Pro 5 16IRX8-ZG

تفاوت در این دستگاه نسیت به دستگاه‌های قبل گسترده‌تر است و علاوه بر رم، گرافیک و CPU را هم شامل می‌شود که با نسخه ضعیف‌تری جایگزین شده‌اند. علی‌رغم این سه مورد، حافظه SSD نسبت به نمونه پیشین افزایش یافته و به 2 ترابایت رسیده‌است.

قیمت این دستگاه حدودا 107 میلیون تومان است.

5- لپ تاپ 16 اینچی گیمینگ لژیون پرو 5 لنوو مدل Legion Pro 5 16IRX8-ZF

تفاوت این لپ تاپ با دستگاه قبلی در حافظه SSD 1 ترابایتی آن است.

این دستگاه حدوداً 103 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد و مانند سایر مدل‌های این لپ تاپ با رنگ مشکی در بازار موچود است.

اطلاع از قیمت روز لپ‌ تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز