قیمت لپ تاپ های پرفروش ایسوس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سالهاست لپ تاپ به یکی از مهم‌ترین ابزارها برای کار و تحصیل تبدیل شده؛ اما تنوع موجود در بازار و البته رشد شدید قیمت این محصول، لزوم انجام یک تحقیق کامل قبل از خرید لپ تاپ را ضروری‌تر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همانطور که می‌دانید لپ‌تاپ‌ها بسته به نوع کاربری، بودجه افراد، میزان کیفیت و … انواع مختلفی دارد که هر فرد مناسب با شرایط می‌تواند مدلی را برای خود انتخاب کند. ایسوس یکی از برندهایی است که برای تمامی متقاضیان لپ تاپ های متنوعی تولید می‌کند که در رنج‌های قیمتی با کیفیت‌ها و کارایی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند. در ادامه این مطلب با مشخصات و قیمت پرفروش ترین لپ تاپ های ایسوس آشنا خواهید شد؛

بیشتر بخوانید:

یکی از پرفروش‌ترین لپتاپ‌ها از برند ایسوس 14 اینچی مدل آر 465 اف‌ آ- ای‌ بی 028 است که این محصول با قیمتی حدود 10 میلیون و 100 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. این لپتاپ را اگر برای کارهای روزمره  و همچنین کارهای مالتی مدیای سبک بخواهید بسیار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

این محصول بدنه سبکی دارد ووزن کلی آن 1.4 کیلوگرم است که به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. این لپتاپ پورت‌های متعددی دارد که به وسیله آن می‌توان به راحتی ابزارهای جانبی را نصب کردهمچنین صفحه نمایش این لپ تاپ پنل آی‌پی‌اس با وضوح فول اچ دی دارد که کیفیت تصاویر معقولی را رقم خواهد زد. این محصول ایسوس به سخت افزار آی 3 تجهیز شده که سبب می‌شود پردازش به حد معقول انجام شود.

دیگر محصول ایسوس که خریداران بسیاری را به خود جذب کرده، لپ تاپ 15.6 اینچی مدل تی یو اف گیمینگ – اف 15 ایکس 506 ال‌اچ – یو اس 53 است که برای علاقمندان به بازی روانه بازار شده است. البته این محصول برای تمامی افراد مناسب است به خصوص گرافیست‌ها، برنامه‌نویس‌ها و … که به صورت تخصصی با لپ تاپ فعالیت دارند.

این محصول که با قیمت 24 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد یکی از مقرون به صرفه ترین لپ‌تاپ‌های باکیفیت بازار به شمار می‌آید زیرا از بهترین فناوری‌ها بهره برده است. این لپتاپ ایسوس کارت گرافیک بسیار قوی، سیستم خنک کننده قابل قبول و مادربردهای حرفه‌ای دارد که همین امر سبب جذب کاربران بسیاری شده است همچنین وزن این محصول 2.3 کیلوگرم است که با توجه به اطلاعات قوی فنی قابل قبول خواهد بود. یکی از نقاط قوت این محصول را می‌توان فول اچ دی بودن صفحه نام برد که قدرت نرخ تصویر آن 60 هرتز است و صفحه نمایش بسیار باکیفیتی دارد. حافظه این محصول 8 مگابایت است که اجازه فعالیت‌های سنگین را می‌دهد همچنین پردازنده این لپتاپ کره‌آی5 با مدل پردازنده اچ10300 است.

یکی دیگر از لپ تاپ های پر طرفدار ایسوس مدل ایکس 543 ام‌ آ – دی‌ ام 1098 است که صفحه نمایش آن 15.6 اینچی است که سبب می‌شود تصاویر با وضوح فول‌اچ‌دی به نمایش درآیند و با قیمت 8 میلیون و 599 هزازتومان عرضه می‌شود. یکی از نقاط قوت این لپتاپ کیبورد باکیفیت با عملکرد بالا همچنین برخورداردبودن از درگاه‌های متعدد است. این لپ‌تاپ 15 اینچی تقریبا 2 کیلوگرم همراه با ضخامت 27 میلی‌متری است ولی با این حال حمل‌ونقل و کار با این وسیله سخت نیست البته این محصول را نمی‌توان لپتاپ سبکی دانست. این محصول برای کارهای سنگین مناسب نیست و پردازنده گرافیکی یک پارچه یواچ‌دی گرافیک600 دارد. حافظه داخلی این محصول از نوع اچ‌دی‌دی است و یک ترابایت فضا دارد.

دیگر مدل‌های محبوب ایسوس کدامند؟

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ایکس54 ام‌ آ- دی‌ ام 1067 را می‌توان چهارمین ایسوس پرفروش بازار دانست که باقیمتی حدود 9.1 میلیون تومان عرضه می‌شود. این لپتاپ یکی از محصولاتی است که برای کاربردهای عمومی مولتی مدیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و تقریبا 2 کیلوگرم وزن دارد. صفحه نمایش این لپتاپ 15.6 اینچی فول اچ دی است که سبب می‌شود تصاویر بسیار واضح به نمایش درآید همچنین صفحه نمایش ماتی دارد. سرعت  پردازنده این محصول قابل قبول و 2.5 تا 2.8 گیگاهرتز سرعت دارد. این محصول چون حافظه گرافیکی جداگانه ندارد مناسب استفاده‌های سنگین همچون برنامه‌نوسی و… نیست ولی گفتنی است که سازنده پردازنده گرافیکی این محصول اینتل مدل یواچ‌دی گرافیک620 است. حافظه داخلی این محصول 1 ترابایت و از نوع هارددیسک است.

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌هایی که در این دسته‌بندی می‌توان نام برد؛ لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ایکس 543 ام‌ آ- جی‌ کیو 1012 است که حدود 8.1 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول با قیمت نسبتا مقرون به صرفه‌ای که دارد خریداران بسیاری به خود جذب کرده است و وزن این محصول تقریبا 2 کیلوگرم است که برای جابه‌جایی بسیار راحت است. این محصول تصاویری با کیفیت اچ‌دی نمایش می‌دهد و صفحه‌ای مات دارد که برای استفاده روزمره بسیار کارآمد است.

پردازنده گرافیکی این محصول اینتل و مدل آن یواچ‌دی گرافیک 600 است که چون حافظه گرافیکی مجزا ندارد برای کاربری عمومی کاربرد دارد.یکی از قابلیت‌های این محصول می‌توان باتری آن را نام برد که 3 سلولی لیتیوم یون است و توان نگهداری شارژ تا 5 ساعت را دارد. حافظه داخلی این لپتاپ یک ترابایت و حافظه رم آن 4 مگابایت است که اگر این میزان حافظه برای مصرف کننده کم باشد می‌تواند رم و اس‌اس‌دی نیز اضافه کند.

ششمین لپ تاپ پرفروش ایسوس که می‌توان از آن در این گروه نام برد مدل آر 565 ای‌ پی – بی‌ کیو 337 است که به قیمت 22 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول پردازنده مرکزی اینتل کره‌آی5 1135جی7  و 4 هسته حقیقی و مجازی که دارد سبب شده برنامه‌ها را بدون هیچ توقفی اجرا کند همچنین پردازنده گرافیکی مناسب این محصول سبب شده عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

این محصول چون از نظر گرافیکی وضعیت مطلوبی دارد توانایی اجرای بازی‌های سبک را نیز دارد که گیمرهای آماتور نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. تصاویر این لپ تاپ به لطف رزولوشن فول‌اچ‌دی همچنین صفحه نمایش 15.6 اینچی بسیار باکیفیت است. یکی از مزیت‌های بسیار مهم این دستگاه وزن سبک است که به راحتی می‎توان آن را حمل و نقل کرد و همین مزیت سبب شده برای افرادی که نیازمند کار با لپ تاپ در هر شرایط همچون سفر هستند بسیار مناسب باشد.

مرتبط با : ایسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز