لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان بازار

لست سکند

امروزه لپ تاپ ها به یکی از وسایل مهم و جدانشدنی زندگی روزمره تبدیل شده‌اند، اکثر افراد برای انجام فعالیت‌های خود در محیط‌های آکادمیک مانند مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین انواع محیط‌های کاری از لپ تاپ استفاده می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اهمیت خرید لپ‌تاپ برای انجام امور و همچنین با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها در بازار، انتخاب لپ‌تاپ باید با دقت و مطابق با نیازها خریداری شود. چرا که در بسیاری از موارد خرید یک لپ‌تاپ ارزان قیمت نیز می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی لپ‌تاپ‌های زیر 20 میلیون بازار می‌پردازد.

لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad1 – A

قیمت: 7 میلیون و 399 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

این لپ تاپ یکی از انواع لپ‌تاپ‌هایی است که بیشتر برای کاربری روزمره و عمومی کاربرد داشته و مناسب افرادی است که به دنبال استفاده حرفه‌ای از لپ‌تاپ نیستند. این لپ‌تاپ با دارا بودن ابعاد کوچک، گزینه مناسبی برای حمل و نقل و به ویژه دانش آموزان محسوب می‌شود. این لپ تاپ با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت تولید شده و باتری آن از نوع دو سلولی با قابلیت شارژ سریع تا 80 درصد در یک ساعت بوده که عمر تا نزدیک به یک روز کاری، یعنی 8 ساعت است.

این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش کوچک 11 اینچی با دقت اچ دی بوده و از دو درگاه یو اس بی در بخش کناری آن برخوردار است.

لپ‌تاپ ایسوس مدل X543MA

قیمت: 8 میلیون و 500 هزار تومان

این مدل لپ‌تاپ ایسوس بیشتر مناسب کسانی است که از لپ تاپ تنها برای استفاده ساده و روزمره استفاده می‌کنند و نیاز به پردازنده قوی برای استفاده حرفه‌ای از آن ندارند. این لپ‌تاپ با حدود 1.9 کیلوگرم وزن، حافظه 4 گیگابایتی رم، 1 ترابایتی داخلی و باتری 33 واتی که عمر کمتر از 5 ساعت دارد، تولید شده است. نکته مثبت این لپ‌تاپ صفحه نمایش 15.6 اینچی با دقت فول اچ دی است که آن را به گزینه مناسبی برای تماشای فیلم و ویدئو تبدیل می‌کند.

لپ‌تاپ اچ پی مدل G7 250 A

قیمت: 13 میلیون و 840 هزار تومان

این مدل که یکی از مدل‌های میان رده شرکت اچ پی محسوب می‌شود، از پردازنده نسل جدید شرکا اینتل و گرافیک UHD اینتل برخوردار است که آن را گزینه مناسبی برای اجرای بازی‌های سبک تبدیل می‌کند. حافظه داخلی و رم این دستگاه به ترتیب 1 ترابایت و 8 گیگابایت بوده و از نظر صفحه نمایش نیز، دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با دقت p720 است.

باتری این لپ‌تاپ از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 41 وات با شارژدهی بیش از 3 ساعت است. از دیگر مزایای این لپ‌تاپ می‌توان به بدنه مقاوم و همچنین کیبورد اسلیم اشاره کرد که برای کسانی که از لپ‌تاپ برای کار تایپ بهره می‌گیرند، گزینه بسیار جذابی است.

لپ‌تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315 A

قیمت: 14 میلیون و 800 هزار تومان

این لپ‌تاپ با پردازنده Ryzen 3، حدود 1.9 کیلوگرم وزن و 20 میلی متر ضخامت تولید و روانه بازار شده است. حافظه داخلی این دستگاه 1ترابایت و رم آن 8 گیگابایت بوده و از دو پورت یو اس بی 3.1 بهره می‌برد. از جمله نکات مثبت این لپ‌تاپ صفحه نمایش 15.6 اینچی با دقت فول اپ دی است که برای تماشای فیلم و تصویر گزینه بسیار مناسبی است. ضمن این‌که این لپ‌تاپ از باتری دو سلولی با ظرفیت 36 وات برخوردار است.

لپ‌تاپ دل مدل INSPIRON I3583

قیمت: 15 میلیون و 400 هزار تومان

این مدل لپ تاپ علاوه بر استفاده روزمره، با برخوداری از جدیدترین پردازنده  شرکت اینتل، برای استفاده مهندسی و محیط کار نیز گزینه بسیار مناسبی است. وزن این لپ‌تاپ حدود 2.7 کیلوگرم است که تا حدی وزن زیادی محسوب شده و برای جا به جایی چندان راحت به نظر نمی‌رسد. همچنین این دستگاه با حافظه داخلی 1 ترابایت و رم 4 گیگابایت تولید و روانه بازار شده است. باتری این لپ‌تاپ  از نوع سه سلولی، لیتیوم یون با ظرفیت 42 وات در ساعت بوده و تا نزدیک به 8 ساعت، یعنی به اندازه یک روز کاری عمر دارد.

از نظر صفحه نمایش نیز، این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش تقریبا بزرگ 15.6 اینچی با دقت اچ دی است و از نکات مثبت آن می‌توان به برخورداری از ویندوز اورجینال 10 اشاره کرد.

لنوو مدل Ideapad L340

قیمت: 18 میلیون و 600 هزارتومان

این مدل، یکی از مدل‌های میان رده و اقتصادی شرکت لنوو محسوب می‌شود که برای امور روزمره و عمومی گزینه مناسبی است. از مزایای این دستگاه مقاومت بدنه آن در برابر خط و خش، لک و جای انگشت است. این لپ‌تاپ با صفحه نمایش نسبتا قابل قبول 15.6 اینچی با دقت p720 تولید شده است. ضمن این‌که حافظه داخلی این مدل 1 ترابایت از نوع HHD و حافظه موقت آن 12 گیگابایت بوده و همچنین از 2 گیگابایت حافظخ اختصاصی کارت گرافیک برخوردار است.

این لپ‌تاپ با بهره‌گیری از پردازنده Ryzen 5 و کارت گرافیک اختصاصی برای اجرای بازی گزینه مناسبی است. در بخش باتری اما تا حدودی ضعیف کرده  از باتری 3 سلولی با طول عمر 1 تا 3 ساعت بهره می‌گیرد.

لپ‌تاپ هوآوی مدل MateBook D15 BohrB

قیمت: 18 میلیون و 650 هزار تومان

این لپ‌تاپ یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده دانشجویان و کارمندان و در محیط‌های کاری ئ اداری است. این دستگاه با حافظه داخلی 256 گیگابایت از نوع SSD و حافظه داخلی 8 گیگابایت تولید و عرضه شده است. از نکات جذاب و مثبت این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با دقت فول اچ دی در کنار روشنایی 250 نیت اشاره کرد.

ضمن این‌که این لپ‌تاپ در بخش باتری نیز بسیار خوب عمل کرده و باتری آن دارای ظرفیت 42 وات در ساعت و قابلیت شارژ سریع 65 واتی است. همچنین لازم به ذکر است، هوآوی برای تضمین امنیت کاربران، وبکم را در این مدل در قسمت کیبورد قرار داده است.

لپ‌تاپ اچ پی مدل dw314one

قیمت: 19 میلیون تومان

این مدل اچ پی، گزینه‌ای مناسب برای استفاده کاری در کنار کاربری روزمره و عمومی است؛ این لپ تاپ از پردازنده Corei5 از شرکت اینتل برخوردار بوده و دارای بدنه مقاوم و زیبایی است. این لپ‌تاپ با حافظه داخلی 512 گیگابایت از نوع SSD و 8 گیگابایت حافظه موقت تولید شده است.

از نظر صفحه نمایش نیز با ابعاد 15.6 اینچ در کنار دقت تصویر p720  و شدت روشنایی 250 نیت، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز