پرفروش‌ ترین خط‌ چشم و سایه‌ چشم در بازار

خط چشم و سایه چشم-کاماپرس
لست سکند

ایران دومین کشور پرمصرف لوازم آرایشی در خاورمیانه است و بازار رقابتی گسترده‌ای هم در بخش صادرات و هم در میان برندهای داخلی قدیمی و نوپا دارد. از طرفی وجود برندهای مختلف خارجی و ایرانی، انتخاب را برای مصرف‌کننده سخت کرده است و باید زمان زیادی را برای تصمیم‌گیری صرف کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و راهنمایی خرید خط چشم و بهترین سایه‌ چشم‌ ها پرداخته است.

دو برند پرفروش سایه چشم

آرایش چشم‌ها معمولا مهم‌ترین قسمت آرایش صورت به حساب می‌آید؛ چرا که زیبایی چشم‌ها رابطه مستقیمی با زیبایی صورت دارد. آرایش چشم‌ها و حتی رنگ سایه‌چشم، در زمان­ها و مکان­های مختلف اثرات خاص خودش را دارد. اینکه بخواهید زیبایی خود را نامحسوس افزایش دهید یا بر تیرگی اطراف چشم برای نمایش اقتدار درونی تأکید کنید، همه و همه به زمان و مکانی که برای آن آرایش می‌کنید، بستگی دارد. برای تسهیل خرید بهترین سایه‌چشم، دو برند پرفروش از این محصول معرفی شده است.

1ـ پالت سایه چشم 4 رنگی این‌لی: این محصول دارای چهار رنگ هماهنگ در هر پالت سایه چشم بوده و در مجموع 15 رنگ دارد که می‌توان تناژهای رنگی موردنظر را از میان آن‌ها انتخاب کرد. هر پالت سایه‌ دارای یک رنگ روشن است که برای زیر ابرو و قسمت داخلی پلک استفاده می‌شود و علاوه بر اینکه باعث تمیزی آرایش می‌شود، حالتی نافذ و گیرا هم به چشم‌ها می‌دهد. بافت سایه‌چشم این‌لی از نوع مخملی و برای انواع پوست مناسب است.

2ـ سایه‌چشم تکی نوت: این محصول، پالتی کوچک بوده که به صورت تک‌رنگ ارائه شده و دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف است. بافت این محصول از نوع سبک و مخملی است و زیر چشم پخش نمی‌شود. وجود ویتامین ای در این محصول و عدم استفاده از پارابن، این محصول را برای پوست‌های حساس نیز مناسب می‌کند.

راز آسمان پایتخت

پرفروش ترین سایه‌ چشم و خط چشم-کاماپرس

دوبرند پرفروش خط چشم

همان‌طور که گفته شد، چشم‌ها رابطه مستقیمی با زیبایی صورت دارند و خط چشم، تکمیل‌کننده یک آرایش بی‌نقص و بی‌نظیر است. انواع خط چشم را باید بر اساس فرم چشم و برای زیباتر کردن مدل چشم استفاده کرد. با استفاده از خط چشم و با هنرمندی تمام می‌توان چشم‌های خود را درشت‌تر، کوچک‌تر، کشیده‌تر یا جمع‌تر نشان داد. خط چشم شامل انواع مختلف ساده و بن ‌مژه‌ای، گربه‌ای، روباهی، خلیجی و گرافیکی است. در ادامه دو برند پرفروش خط چشم معرفی شده است.

1ـ خط‌چشم نمدی اولترا بلک نوت: در ترکیبات این محصول از روغن بادام شیرین استفاده شده که در تقویت و آبرسانی ریشه مژه‌ها بسیار مؤثر بوده و به رشد آن‌ها نیز کمک می‌کند. استفاده از این خط چشم به علت نوک ‌نمدی آن راحت است. این محصول فاقد پارابن و عطر بوده و برای  انواع پوست حتی پوست‌های حساس و افرادی که چشم‌های حساسی نیز دارند، مناسب است.

2ـ خط چشم نمدی لاین اکسپرس کالیستا: این محصول به علت سر کوتاه نمدی خود برای استفاده افراد مبتدی در کشیدن خط چشم گزینه مناسبی است. این خط چشم، ضد حساسیت و ضد خارش بوده و برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند، کسانی که چشم‌های خود را عمل کرده‌اند و همچنین افرادی که چشم‌های حساسی دارند نیز مناسب است.

پرفروش ترین سایه‌ چشم و خط چشم-کاماپرس

نکات مهم هنگام خرید سایه چشم و خط چشم

اولین چیزی که در خرید محصولات آرایشی بهداشتی باید به آن توجه کرد، تاریخ انقضای محصول است. سایه چشم، محصولی نیست که در عرض دو هفته بلااستفاده شود. این محصول استفاده طولانی‌مدت دارد؛ پس حتماً باید به تاریخ انقضای آن توجه کرد. علاوه بر این، اگر چشم یا پوست حساسی دارید یا چشم‌های خود را به‌تازگی عمل لیزیک کرده‌اید، به ترکیبات استفاده شده در تولید این محصولات نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. محصولات آرایشی و به‌­ویژه سایه چشم و خط چشم به علت مجاورت به کانون چشم، محصولات حساسی بوده و کوچک‌ترین بی‌توجهی به تاریخ انقضا، مواد و ترکیبات آن می‌تواند به چشم‌های ارزشمند شما آسیب برساند.

پرفروش ترین سایه‌ چشم و خط چشم-کاماپرس

خرید بهترین سایه‌چشم و خط چشم از “سفیر”

سفیر، یکی از قدیمی‌ترین فعالان و شرکت‌های عرضه‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران است. این مجموعه شرایطی را برای خرید حضوری و اینترنتی محصولات خود فراهم کرده است که مشتریان بتوانند با گرفتن خدمات مشاوره و صحبت با مشاوران این مجموعه، محصول موردنیاز خود را با اطمینان و آسودگی خاطر تهیه کنند. قیمت محصولات بالا نیز برگرفته از سایت فروشگاه سفیر بوده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.safirstores.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز