پرفروش ترین دستگاه بخور سرد در بازار + قیمت

پرفروش‌ترین دستگاه بخور سرد در بازار + قیمت
لست سکند

یکی از جدیدترین روش‌های آبرسانی پوست استفاده از دستگاه‌های بخور آب سرد است که محبوبیت زیادی هم در میان جوانان پیدا کرده است. دستگاه بخور سرد استفاده‌های دیگری هم مانند تهویه هوای محیط، رطوبت رسانی به گیاهان آپارتمانی، درمان سرماخوردگی و غیره دارد.

دستگاه بخور سرد در اندازه‌ها و اشکال متفاوت در بازار عرضه می‌شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. بعضی از دستگاه‌های بخور برای مصرف روزانه و شخصی مناسب هستند و برخی هم برای مرطوب کردن یک فضای بسته مانند اتاق یا محل کار استفاده می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از پرفروش‌ترین دستگاه‌های بخور سرد در بازار را با جست و جو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

راهنمای خرید دستگاه بخور و تصفیه هوا

8 راهکار برای مرطوب کردن هوای خانه در پاییز و زمستان

  • دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد هیوتک مدل HU-14

این دستگاه با قیمت 156 هزار تومان با تخفیف هجده درصد در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این دستگاه تولید کشور تایوان و تحت لیسانس کشور سوئد است. این دستگاه علاوه بر ظاهر زیبا دارای مخزن آب 4 لیتری است که تا فضای 30 متر مکعب را رطوبت رسانی می‌کند.

از دیگر مزایای این دستگاه بیصدا بودن آن است. همچنین این دستگاه دارای تصفیه آب داخلی است که عمر دستگاه را بیشتر می‌کند. این دستگاه برای تهویه هوای منزل و محل کار بسیار مناسب است.

پرفروش‌ترین دستگاه بخور سرد در بازار + قیمت

  • دستگاه بخور سرد مدل 005

قیمت این دستگاه 147 هزار تومان است که در زمان تهیه این گزارش با تخفیف هشت درصدی به قیمت 134 هزار تومان به فروش می‌رسد. این دستگاه با طراحی فانتزی و ابعاد کوچکش برای استفاده شخصی و روزمره مناسب است و حتی می‌توانید آن را در کیف خود حمل کنید. این دستگاه باتری شارژی دارد و ظرفیت مخزن آب آن 0.03 لیتر است.

پرفروش‌ترین دستگاه بخور سرد در بازار + قیمت

  • دستگاه بخور سرد مدل قلب

قیمت این دستگاه 112 هزار تومان است و یک مخزن با گنجایش سی میلی لیتر آب دارد. یکی از مزایای این مدل شارژر بیسیم یا همان پورتابل آن است. می‌توانید به وسیله کابل USB باتری آن را شارژ کنید. این محصول با 12 سانتی نتر ارتفاع و شارژر پورتابلی که دارد برای مسافرت بسیار مناسب است.  طراحی ظریف این محصول آن را در میان محصولات مشابه متمایز می‌کند.

پرفروش‌ترین دستگاه بخور سرد در بازار + قیمت

 

  • بخور سرد سایلن مدل MH-502

قیمت این محصول دو میلیون و سیصد هزار تومان است اما در حال حاضر با هفت درصد تخفیف به فروش می‌رسد و زمان مناسبی برای خرید آن است. این دستگاه بخور سه شدت بخار متفاوت دارد و می‌توانید شدت بخار را با توجه به بزرگی یا کوچکی فضا تنظیم کنید. از دیگر مزایای این دستگاه بی صدا بودن آن است که مزاحم زندگی شما نخواهد شد.

وجود این دستگاه در محل کار یا خانه کیفیت زندگی شما را بیشتر می‌کند. این دستگاه می‌تواند تمام شب روشن باشد هوای محیط را تازه نگه دارد. این دستگاه بخور لمسی است و از نور آن می‌توان به عنوان چراغ خواب استفاده کرد.

پرفروش‌ترین دستگاه بخور سرد در بازار + قیمت

  • دستگاه بخور سرد مدل تخم مرغی

قیمت این محصول 123 هزار تومان است. با هر بار شارژ کردن باتری این دستگاه می‌توانید برای سهساعت ونیم از آن استفاده کنید. این دسگاه دو برنامه دارد و با دو بار فشار دادن دکمه آن به حالت چهار ثانیه بخار و شش ثانیه توقف تغییر می‌کند. این دستگاه در سه رنگ پاستلی سفید و آبی و صورتی موجود است و جلوه زیبایی به خانه یا محل کار شما می‌دهد.

پرفروش‌ترین دستگاه بخور سرد در بازار + قیمت

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز