پرطرفدارترین چای ساز بوش + قیمت

چای همواره یکی از نوشیدنی‌های محبوب ایرانی‌ها بوده و تبدیل به یکی از اعضای جدانشدنی از زندگی روزمره بسیاری از خانواده‌ها شده است. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و تولید چای‌ساز تهیه این نوشیدنی گرم و خوش‌طعم به‌مراتب آسان‌تر و سریع‌تر شده است. چای‌سازها با تهیه چای در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن صرفه‌جویی در وقت افراد، میزان انرژی مصرفی و هزینه قبض‌های ماهانه را نیز کاهش می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرطرفدارترین چای‌ساز بوش را معرفی می‌کند.

1- چای ساز بوش مدل TTA2201

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 190 هزار تومان است. برند بوش این مدل را از کتری به جنس پلاستیک و قوری آن را با بدنه‌ای از جنس شیشه طراحی کرده است. جداره داخلی این چای‌ساز از جنس استیل ضدزنگ به همراه المنت حرارتی پنهان ساخته شده است، که سبب می‌شود چای به‌طور یکنواختی دم بکشد. در این مدل، قوری و کتری روی یکدیگر قرار می‌گیرند و قوری این مدل از گنجایشی برابر با یک لیتر و کتری آن از گنجایشی برابر با 2 لیتر برخوردار است. این محصول پس از به‌جوش آوردن آب درحالت گرمایش قرار می‌گیرد و گرمای آب درون کتری را تا مدت‌ها حفظ می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- چای ساز بوش مدل TTA2010

قیمت این چای‌ساز 3 میلیون و 100 هزار تومان است. این مدل در رنگ قرمز با توان مصرفی هزار و 785 وات همراه با یک کتری 2 لیتری و قوری پیرکس 0.7 لیتری به بازار عرضه شده است. شرکت بوش این مدل را به سیستم قطع‌کن خودکار مجهز کرده است که پس از اتمام آب موجود در کتری به‌طور خودکار خاموش می‌شود و مانع از آسیب رسیدن به دستگاه می‌شود. این دستگاه قادر است پس از به جوش آمدن آب، کتری را در حالت گرمایش نگه‌دارد و آب آن را تا 70 درجه سانتی‌گراد حفظ کند.

3- چای ساز بوش مدل TTA5603

قیمت این محصول 3 میلیون و 350 هزار تومان است. این مدل در وزن 1.7 کیلوگرمی از کتری با ظرفیت 1.7 لیتر و با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. قوری این محصول از بدنه‌ای شیشه‌ای در ظرفیت 0.7 لیتر طراحی شده است که می‌توان با هر بار استفاده از آن، تعداد زیادی چای را برای میهمانان و اعضای خانواده فراهم آورد. این مدل از چای‌ساز بوش به‌صورت روی هم قرار می‌گیرد و حجم کمی از فضای آشپزخانه را اشغال خواهد کرد.

4- چای ساز بوش مدل TTA5883

قیمت این چای‌ساز بوش 3 میلیون و 400 هزار تومان است. این دستگاه از توان مصرفی 2 هزار وات با بدنه‌ای از جنس فلز ساخته شده است. فناوری بکار رفته در این محصول مانع از داغ شدن بیش از حد دستگاه می‌شود و ایمنی کار با دستگاه را بالا می‌برد. در ساخت این دستگاه از فیلتر ضدرسوب قابل تعویض از جنس استیل ضدزنگ استفاده شده است که مانع از تشکیل رسوب در کتری می‌شود و بدین‌ترتیب، طول عمر دستگاه را افزایش خواهد داد. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به فناوری قطع‌کن خودکار آن اشاره کرد که در صورت تمام شدن آب کتری به‌طور اتوماتیک خاموش می‌شود و مانع از خراب شدن دستگاه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز