پرطرفدارترین رنگ موی جهان کدام است؟

لست سکند

یکی از پرطرفدارترین ترندهای دنیای فشن، رنگ موهای جذابی است که هر ساله معرفی شده و مد‌ می‌شوند. هر رنگ مویی جذابیت خاص خودش را دارد و‌ می‌تواند ظاهر شما را منحصر به فرد جلوه دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ زیبایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از بین رنگ موهای مختلفی که در سال 2021 معرفی شدند، 5 رنگ تبدیل به پرطرفدارترین رنگ‌ها شدند که بسیاری از سلبریتی‌ها از آنها استفاده کردند. در این بخش‌ می‌خواهیم جذاب‌ترین و پرطرفدارترین رنگ موهای سال را به شما معرفی کنیم.

1. نسکافه‌ای

رنگ نسکافه‌‌ای همیشه از پرطرفدارترین رنگ موها در بین افراد مختلف با سنین متفاوت است. این رنگ با توجه به جذابیت خاص خودش‌ می‌تواند در کنار هر رنگ پوستی، استفاده شود. علاوه بر این، نسکافه‌‌ای یکی از بهترین رنگ‌ها برای استفاده در سنین مختلف است که تغییر زیادی در ظاهر سن و سال شما ایجاد‌ نمی‌کند.

راز آسمان پایتخت

محبوبیت این رنگ مو در سال‌های گذشته به قدری زیاد بود که برخی آن را انقلاب رنگ موهای ترند روز‌ می‌دانند! این رنگ که از ترکیب رنگ‌های شکلاتی و قهوه‌‌ای روشن ایجاد‌ می‌شود، حس گرمی و شادابی را به چهره شما اضافه‌ می‌کند. در ضمن‌ می‌توانید تناژ این رنگ مو را با توجه به رنگ پوست، رنگ چشم و سلیقه خودتان تنظیم کنید.

2. عسلی

یکی دیگر از رنگ موهای پرطرفدار که احتمالا آن را روی موهای بازیگران و سلبریتی‌های مختلف دیده‌اید، رنگ عسلی است. این رنگ از تناژ رنگی عسل طبیعی گرفته شده و میزان رنگ طلایی در آن از رنگ موی مسی بیشتر است. این رنگ مو تناژ سرد یا گرم ندارد، به همین دلیل در کنار بیشتر رنگ پوست‌ها، جلوه‌‌ای زیبا‌ می‌آفریند. اگر چشم‌های قهوه‌‌ای و تیره و پوستی روشن دارید، حتما این رنگ مو را برای جذاب‌تر به نظر رسیدن امتحان کنید.

3. زیتونی

رنگ موی زیتونی از آن دسته رنگ‌هایی است که طرفداران استایل‌های مدرن به سراغش‌ می‌روند. این رنگ مو را‌ می‌توان بدون دکلره کردن، روی موها ایجاد کرد. به همین دلیل بسیاری از آرایشگران این رنگ را به افراد سخت‌پسند پیشنهاد‌ می‌دهند. از بین سلبریتی‌هایی که طرفدار رنگ موی زیتونی هستند‌ می‌توانیم به تیلور سوئیفت (خواننده) اشاره کنیم. این رنگ مو در کنار پوست‌های گندمگون و کمی تیره، جذابیت خاصی خواهد داشت.

4. دودی

اگر از طرفداران فشن روز هستید و‌ می‌خواهید با رنگ مو، تغییری اساسی داشته باشید، رنگ موی دودی را انتخاب کنید. این رنگ شاید با سلیقه همه افراد هماهنگی نداشته باشد، اما در سال گذشته در میان استایلیست‌ها و سلبریتی‌ها بسیار استفاده شده است. رنگ موی دودی با پوست‌های روشن و سرد، ترکیب فوق العاده‌‌ای را ایجاد‌ می‌کند. در ضمن‌ می‌تواند این رنگ را با تناژهای مختلفی مثل زیتونی، نسکافه‌‌ای یا خاکستری ترکیب کنید.

5. شرابی

شاید دیدن نام رنگ موی شرابی در این لیست عجیب به نظر برسد؛ اما این رنگ مو همیشه از پرطرفدارترین رنگ موها در جهان، به خصوص در میان افراد جسور بوده است. این رنگ جذابیت منحصر به فردی دارد که در ترکیب با پوست‌های روشن، این جذابیت دو چندان‌ می‌شود. از بین سلبریتی‌های طرفدار رنگ شرابی‌ می‌توان به ریحانا و جولین مور اشاره کرد که با انتخاب این رنگ، چهره‌‌ای خاص برای خود رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز