پاساژها از فردا بازگشایی می شوند

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران کلیه پاساژها و اماکن تجاری مسقف از فردا اول اردیبهشت ماه 99 اجازه دارند فعالیت های خود را از سربگیرند.

به گزارش کاماپرس رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا دستور بازگشایی پاساژها و اماکن تجاری مسقف را از صبح فردا دوشنبه اول اردیبهشت ماه 1399 صادر کرد.

بر اساس این تصمیم مراکز پاساژها و اماکن تجاری مسقف فعلا مجاز هستند حداکثر تا ساعت 18 – 6 عصر- به فعالیت خود ادامه دهند.

پیش از این مشاغل کم ریسک در همه استان‌ها به جز تهران از ٢٣فروردین ماه و استان تهران از 30 فروردین ماه اجازه یافتند فعالیت خود را پس از ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و دریافت پروتکل بهداشتی صنف خود، آغاز کنند.

همچنین رئیس جمهور در جلسه امروز ستاد ملی کرونا با تقدیر از همکاری مردم در کاهش مخاطرات کرونا گفت:  برای ما مهم بود که مردم همکاری کامل دارند یا نه که در مجموع گزارشی که دیروز و امروز ارائه شد، مردم بسیار کمک و همکاری کردند.

راز آسمان پایتخت

وی افزود: از کادر درمانی بسیار تشکر می‌کنیم که به‌صورت شبانه‌روز در بیمارستان‌های مختلف و در غربالگری‌ها و برنامه‌هایی که دارند تلاش می‌کنند و آمار آنها در این روزهای اخیر هر روز خوشحال‌کننده‌تر بوده است.

به گفته روحانی، بستری‌ها کمتر شدند و بستری‌هایی که حالشان خطرناک است نسبت به قبل کمتر شده و آنهایی هم که جزو فوتی‌ها بودند مقداری کاهش یافته که همه اینها برای ما بسیار مغتنم است .

روحانی گفت: شرایط این روزها شرایط سختی برای همه مردم در سراسر دنیاست و کشوری نیست که با این ویروس درگیر نباشد. این ویروس در زندگی سیاسی، اجتماعی و اقتصاد جهانی تأثیرگذار بوده ولی برای مردم ما به دلیل تحریم و قرار گرفتن پیک بیماری در عید ملی کشور، این بیماری سخت‌تر بوده است.

مرتبط با : اتاق اصناف ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز