ویژگی و قیمت تور شیراز از مشهد

تور شیراز-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سفر به شیراز، شهر شعر و بهارنارنج، همواره از اولین انتخاب‌های مسافران برای گذراندن تعطیلات است. شیراز بی‌نیاز از هر توصیف اضافه‌ای است و تنها باید گفت خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش! تماشای حافظیه، سعدیه، تخت‌جمشید و باغ‌های ایرانی شیراز در فصل برگ‌ریزان پاییز سفر خاطره‌انگیزی را برای گردشگران رقم خواهد زد.

به گزارش کاماپرس، شیراز سرشار از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری است که برای یک سفر خاطره‌انگیز نیاز به برنامه‌ریزی دارد؛ از همین رو بهترین گزینه برای سفر به این شهر، رزرو یک تور گردشگری مناسب است. “سپهرسیر” که در زمینه برگزاری تور شیراز از مشهد فعالیت می‌کند، تورهای مختلفی را برای سفر به شیراز به‌صورت گروهی و خانوادگی تدارک دیده است.

در این گزارش، شرایط، جزئیات و قیمت تور شیراز از مشهد بررسی شده است.

بهترین زمان سفر به شیراز

وصف بهار دل‌انگیز پاییز شیراز را حتماً شنیده‌اید، اما پاییز این شهر نیز خالی از لطف نیست. هوای شیراز در فصل پاییز مانند بهار معتدل و مطبوع است، اما رنگ و بوی پاییزی این فصل تجربه‌ای بکر و منحصربه‌فرد را برای گردشگران رقم خواهد زد.

تور شیراز-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل‌های شیراز

اقامت در هتل‌های تاریخی و سنتی شیراز و تماشای پاییز از پنجره‌های آن‌ها با معماری قدیمی، حس زندگی و حضور در زمانه‌ قدیم این شهر را تداعی می‌کند. از معروف‌ترین هتل‌های سنتی و تاریخی شیراز می‌توان به عمارت هفت‌رنگ، هتل چهار ستاره کریم‌خان و هتل سنتی نیایش اشاره کرد؛ اما اگر سلیقه شما اقامت در یک هتل لوکس و مدرن است، هتل چهارستاره الیزه می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد.

هزینه‌های سفر به شیراز

هزینه‌های سفر به شیراز باتوجه‌ به نوع تور و هتل انتخابی شما متغیر است. قیمت کافه‌ها و رستوران‌ها در شیراز تقریباً مشابه شهرهای دیگر است. بحث دیگر، هزینه ورودی اماکن تاریخی است که برای هر نفر بین 4000 تا 5000 تومان است و البته می‌تواند شامل خدمات تورگردشگری شما باشد. گشتن در مراکز تجاری و خرید سوغاتی نیز از دیگر موارد هزینه‌بر خواهد بود.

مزایای تور شیراز از مشهد

پکیج تور شیراز از مشهد سپهرسیر شامل خدماتی از جمله سه شب اقامت در هتل انتخابی شما به همراه صبحانه، تهیه بلیت با تخفیفات ویژه برای کنسرت‌ها، تخفیفات گردشگری و بیمه مسافرتی است.

تور شیراز-کاماپرس

جاذبه‌های گردشگری شیراز

1ـ حافظیه: دیدار از مقبره حافظ، تفال‌زدن به دیوان آن و عکاسی از مقبره این شاعر بلندآوازه از جذاب‌ترین قسمت‌های شیرازگردی در فصل پاییز است.

2ـ سعدیه: آرامگاه سعدی و محوطه وسیع و باصفای آن که روزی محل زندگی این شاعر شیرین‌سخن شیرازی بوده است، از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر بوده که لذت حضور و تماشای آن را نباید از دست داد.

3ـ باغ نارنجستان: این باغ از زیباترین باغ‌های تاریخی ایران به شمار می‌رود و سرشار از درختان پربار نارنج است. عمارت نارنجستان شامل بخش‌های مختلفی مانند اصطبل، حمام، بازارچه، حسینیه، دیوان‌خانه و مدرسه است. بعد از بازسازی و تعمیرات متعدد، اکنون از این بنا به‌عنوان موزه استفاده می‌شود که در آن، اشیای تاریخی و فرهنگی اهدایی پروفسور پوب که مورخ معروف آثار باستانی ایران به شمار می­رود، نگهداری می‌شود.

تور شیراز-کاماپرس

4ـ بازار وکیل: این بازار از قدیمی‌ترین بازارهای سنتی ایران به شمار می‌رود که قدمت آن به دوره زندیه برمی‌گردد. کریم‌خان زند حدود 300 سال پیش دستور ساخت این بازار را داد. در این بازار انواع صنایع دستی، پارچه، عطاری و نظایر آن وجود دارد که مناسب خرید سوغاتی و یادگاری ازشهر زیبای شیراز است.

5ـ باغ ارم: این باغ نیز از جاذبه‌های دیدنی شیراز است که در فصل پاییز، بازی رنگ‌ها در آن غوغا می‌کند. باغ ارم یکی از 9 باغ ایرانی است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این باغ حدود 10 هزار متر مربع مساحت دارد و پوشیده از درختان نارنج و سرو است. علاوه بر آن، وجود انواع مختلفی از گیاهان باعث شده است که باغ ارم را به باغ گیاه‌شناسی شیراز نیز بشناسند.

جاذبه‌های پرطرفدار اطراف شیراز

جاذبه‌های دیدنی شیراز تنها به موارد درون‌شهری خلاصه نمی‌شود. دیدنی‌های متنوعی نیز در اطراف این شهر وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها معرفی شده است.

1ـ تخت‌جمشید: سفر به شیراز بدون دیدن تخت‌جمشید که از زیباترین و با ابهت‌ترین بناهای یادگار تاریخ ایران است، لطفی ندارد. از آنجایی که هوای این منطقه در تابستان بسیار گرم است، دیدن این جاذبه تاریخی در فصل پاییز مناسب‌تر به نظر می‌رسد. تخت جمشید شامل قسمت‌های مختلفی مانند کاخ آپادانا، دروازه ملل، کاخ تچر و صد ستون است که اوج هنر و نبوغ ایرانیان باستان را نمایش می‌دهد.

2ـ نقش‌رستم: نقش رستم در فاصله کوتاهی از تخت جمشید قرار دارد و از شاهکارهای تاریخی استان فارس است. ردپای سه دوره مهم تاریخی ایلامیان، هخامنشیان و ساسانیان در مجموعه نقش رستم به یادگار مانده است. از دیگر آثار تاریخی این مجموعه می‌توان به کعبه زرتشت اشاره کرد که باستان‌شناسان معتقدند یادگاری از حکومت هخامنشی است. از جمله سنگ‌نگاره‌های بی‌نظیری که می‌توانید در این منطقه ببینید، شامل سنگ‌نگاره اهورامزدا و اردشیربابکان، پیروزی شاپور بر امپراطوران رم، بهرام دوم و درباریان است.

3ـ پاسارگاد و آرامگاه کوروش: یکی از مکان‌هایی که در سفر به شیراز حتماً باید از آن دیدن کنید، مقبره کوروش بزرگ است که در شهرستان پاسارگاد استان فارس قرار دارد. علاوه بر آرامگاه کوروش، سازه‌های دیدنی دیگری نیز از جمله آرامگاه کمبوجیه، مسجد پاسارگاد و کاخ دروازه در این منطقه قرار دارد.

تور شیراز-کاماپرس

ارزان‌ترین روش خرید تور شیراز از مشهد

ارزان‌ترین روش خرید تور شیراز از مشهد، تور لحظه آخری شیراز است که در آن می‌توان تمام امکانات تور را با هزینه کم‌تر دریافت کرد. از دیگر روش‌های خرید ارزان، خرید این تور به‌صورت اقساطی است که می­توانید هزینه آن را در 12 ماه به صورت قسطی پرداخت کنید.

خرید تور شیراز از مشهد با سپهرسیر

مجموعه سپهرسیر با فراهم‌کردن یک ابزار کارآمد در انتخاب مقصد و امکانات سفر، در تمام طول سفر همراه شما خواهد بود. با استفاده از خدمات سپهرسیر می‌توانید تمام مقدمات سفر از جمله خرید بلیت هواپیما تا رزرو آنلاین هتل خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام دهید. با رزرو تور شیراز از این مجموعه می­توانید کلیه مراحل سفر خود را به سپهرسیر سپرده و با خیالی راحت و بدون دغدغه سفر کنید.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع از قیمت تورشیراز از مشهد می توانند به سایت www.sepehrseir.com مراجعه و یا شماره تلفن 09153131686 و 09120311440 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهرسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز