ویژگی‌ های بهترین آژانس مسافرتی

آژانس مسافرتی-کاماپرس

این روزها تعداد زیادی از آژانس‌های‌ مسافرتی نسبت به ارائه تورهای مسافرتی داخلی و خارجی برای نوروز اقدام کرده‌اند. تعداد بالای آژانس‌ها و تنوع بالای تورهای موجود ممکن است کار انتخاب بهترین آژانس مسافرتی و تور مناسب را سخت کرده باشد.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های بهترین آژانس مسافرتی برای خرید یک تور مناسب و بی دغدغه را بررسی کرده است.

تجربه و سابقه کاری

تجربه کاری و سابقه بالا در برگزاری موفق تورها می‌تواند دلیل اصلی برای انتخاب یک آژانس مسافرتی باشد. تجربه اجرای تورهای موفق می‌تواند به یک آژانس مسافرتی برای کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوتش کمک کند. معمولا در بهترین آژانس مسافرتی ایرادات احتمالی که در تورهای پیشین شناسایی شده‌ است، رفع می‌شود تا در نهایت یک تور بی دغدغه و ایده‌آل برای مسافران فراهم شود. بررسی رزومه آژانس، تعداد تورهای برگزار شده، مدت فعالیت و میزان رضایتمندی مسافران قبلی آژانس می‌تواند در انتخاب بهترین آژانس مسافرتی موثر باشد.

تنوع در تورها و مقاصد گردشگری

معمولا آژانس‌های برتر گردشگری تنوع بسیار زیادی در تورهای مسافرتی داخلی و خارجی ایجاد می‌کنند تا دست گردشگران را برای انتخاب توری که کاملا مطابق با خواسته‌هایشان باشد، باز کنند. تعداد زیاد تور نیازمند برنامه‌ریزی بهتر و افراد خبره‌تر در یک آژانس است و می‌تواند یک دلیل محکم برای انتخاب باشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر آژانس‌های مسافرتی برتر، تورهای ترکیبی را در دستور کار خود قرار می‌دهند و در تورهای اروپایی و آسیایی تعادل برقرار می‌کنند. همچنین در تورهای هر کشور نیز تلاش می‌‌کنند که مقاصد گردشگری به شهرهای مختلف آن کشور برقرار کنند.

تنوع قیمتی در بهترین آژانس مسافرتی

بهترین آژانس مسافرتی همیشه بهترین قیمت‌ها را برای یک تور ارائه می‌دهد. اگرچه قیمت پایین‌تر همیشه خوب نیست و می‌تواند کیفیت تور را پایین بیاورد، اما قیمت منصفانه و مناسب برای تور می‌تواند مشتریان بیشتری را به خود جذب کند. علاوه بر قیمت مناسب، تنوع قیمتی در تورهای مختلف نیز می‌تواند در نهایت به رضایت مشتریان بینجامد. آژانس‌های گردشگری معمولا گردشگرانی با بودجه‌های مختلف را در نظر می‌گیرند و برای نمونه در یک تور اروپایی، چندین قیمت مختلف با برنامه‌ریزی‌های متفاوت برای اقامت را به منظور انتخاب راحت­تر به مشتری ارائه می‌کنند.

تنوع در روش پرداخت نیز می‌تواند در انتخاب بهترین آژانس مسافرتی برای تورهای خارجی موثر باشد. بیشتر آژانس‌های برتر، تورهای خود را به صورت اقساطی نیز ارائه می‌کنند و در پرداخت‌ها بر اساس نظر مشتری عمل می‌کنند.

انجام صفر تا صد خدمات گردشگری

از دیگر ویژگی‌های بهترین آژانس مسافرتی می‌توان به انجام صفر تا صد خدمات سفر به مشتریان اشاره کرد. گردشگرانی که تور را برای مسافرت خود انتخاب می‌کنند، انتظار دارند که از لحظه خرید تا پایان مسافرت، هیچ دغدغه‌ای برای سفر نداشته باشند. تهیه بلیط، رزرو هتل، اخذ ویزا برای تورهای خارجی، بیمه مسافرتی، خدمات مرزی، گشت‌های شهری و مسائل مربوط به حمل و نقل و غذا، مهم‌ترین بخش‌های یک تور است که آژانس‌های برتر برعهده می‌گیرند.

همچنین پشتیبانی سفر در تمام موارد ممکن نیز از وظایف بهترین آژانس مسافرتی است. در واقع یک گردشگر در تور انتخاب شده نباید هیچ مشکلی در زمینه سفر خود داشته باشد و در صورت بروز احتمال هر مشکلی نیز مطمئن باشد که آژانس سریعا نسبت به رفع آن اقدام خواهد کرد.

برنامه ­ریزی دقیق بر اساس هدف تور

برنامه‌­ریزی دقیق و اجرای منظم برنامه‌ها بر اساس اهداف تور نیز می‌تواند یکی از دلایل انتخاب آژانس مسافرتی باشد. برای نمونه در یک تور که برای بازدید از یک نمایشگاه یا حضور در جشنواره ایجاد شده است، هدف اصلی، حضور منظم در جشنواره است و بر اساس آن باید برنامه­ریزی صورت گیرد. تورهای خرید باید بیشتر بر اساس بازدید از مراکز خرید باشد و تورهای عادی گردشگری نیز باید تعادلی بین بازدید از جاذبه‌ها، خرید و گشت در اطراف شهر ایجاد کنند.

برنامه­ریزی نامنظم و هرگونه ایراد در برنامه‌ها می‌تواند در نهایت به نارضایتی گردشگران انجامیده و تور را به یک تور ناموفق تبدیل کند.

خرید تور از بهترین آژانس مسافرتی

هلدینگ گردشگری «آریاکیاسفر» که با برند «آکیس» فعالیت می‌کند، عرضه کننده بهترین تورهای گردشگری به نقاط مختلف جهان است. این هلدینگ فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است و از جمله خدمات اصلی آن می‌توان به برگزاری تور، اخذ ویزا، رزرو هتل، تهیه بلیط و پشتیبانی سفر اشاره کرد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تور می‌توانند به وبسایت این هلدینگ به آدرس www.ariakiasafar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02172291 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاکیاسفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز