ویژگی های یک اپلیکیشن کسب و کار مناسب برای شما

اپلیکیشن برای کسب و کار-کاماپرس

در دنیای اینترنتی امروز همه‌ی کسب‌و‌کارها چه کوچک چه بزرگ به سمت آنلاین شدن درحرکت‌اند. یکی از راه‌هایی که کسب‌و‌کارهای کوچک برای پیشرفت خود در حوزه‌ی جهان مجازی و اینترنت دنبال می‌کنند توسعه اپلیکیشن موبایل هست. عقاید مثبت و منفی مختلفی درباره‌ی این شیوه از توسعه وجود دارد. از آنجایی که این حوزه، یک حوزه‌ی جدید است اعتماد کردن و سرمایه‌گذاری در این بخش هم ریسک‌پذیری زیادی به دنبال دارد

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از برنامه‌ی توسعه اپلیکیشن یک راه راحت و ساده است اما فقط اصول اولیه را به شما پیشنهاد می‌دهد. نکات دیگری که در زمینه‌ توسعه کسب‌و‌کارتان نیاز دارید در اپلیکیشن‌ها گفته نمی‌شود. ما در این مقاله سعی داریم لیستی از مواردی که به شما در یافتن بهترین راه در نمایش کسب و کار کوچک‌تان در برنامه تلفن همراه کمک می‌کند ارائه دهیم.

سیستم بازخورد

یکی از عوامل مهم در این زمینه که باعث موفقیت شما می‌شود این است که اجازه دیدگاه گذاشتن را به کاربران خود بدهید. حتی در مواردی سعی کنید که پاسخگوی نظر آن ها باشید و از آن‌ها ایده بگیرید. در دنیای کسب‌و‌کار آنلاین امروز حتی امکان نظر دهی به صورت تلفنی هم مهیا شده‌است.اگر شما در کسب و کار خود این امکان را فراهم کنید و به مشتریان پاسخ‌شان را بدهید، خدمتی به آن‌ها ارائه داده‌اید که فراموش نمی‌کنند.

اپلیکیشن برای کسب و کار-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

ادغام رسانه‌های اجتماعی

شما باید این نکته را بدانید که اگر بخواهید یک‌سری رسانه اجتماعی و صفحات مجازی برای کسب و کار کوچک‌تان راه بیندازید کار ارزان و آسانی نیست ولی در زمان‌ شما صرفه جویی می‌شود. اما داشتن صفحه مجازی درتلفن همراه شما یک نکته مثبت و قدم روبه جلوست. با ساخت یک هشتگ برای کسب‌و‌کار خود به مردم این امکان را می‌دهید که بتوانند در صفحات اجتماعی‌شان برای شما تبلیغات کنند. پس باید بدانید که صفحات مجازی در تلفن همراه شما یکی از روش‌های شما  برای انجام تبلیغات هم توسط خودتا و هم کاربران‌تان است.

بیشتر بخوانید:

سفارشی سازی و سادگی

شما با کسب‌وکارتان، شخصیت خود را نشان می‌دهید و راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل راهی برای نشان دادن شخصیت و کسب‌و‌کار کوچک‌تان است. این‌که مردم از برنامه‌ای استقبال کنند یا نه، نشان‌دهنده علاقه‌ی آن‌هاست. شما می‌‌توانید ظاهر فیزیکی صفحه خود را با یک‌سری تغییرات مثل توانایی ذخیره اطلاعات شخصی کارت‌های اعتباری، نام‌های کاربری و سابقه سفارش، امکاناتی است که مشتری را ترغیب به دنبال کردن صفحات مجازی کسب‌و‌کارتان می‌شود.

اپلیکیشن برای کسب و کار-کاماپرس

بازی ‌ها

وقتی که رسانه‌های اجتماعی کسب و کار کوچک خود را راه انداختید و آن‌ را شخصی‌سازی کردید و مشتریان خود را یکپارچه و شناسایی کردید، حالا باید آن را جذاب و سرگرم‌کننده کنید. بازی‌های کوچکی را به اپلیکیشن خود اضافه کنید و آرم  کسب و کارخود را هم به آن اضافه کنید تا کاربران علاوه بر محصولات شما از این قابلیت‌ها هم بهره‌مند بشوند.

این بازی‌ها راهی برای شناخت سلیقه مشتریان شما نیز است. پس از شناخت و بررسی این بخش و ترکیب آن با نتایج نظرسنجی کسب و کارتان می‌توانید به خوبی از علایق کاربران باخبر بشوید. حتی می‌توانید به مرور مراحل بالاتر این بازی‌ها را پولی کنید تا یک راه دیگر درآمدزایی شما باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اپتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز