آشنایی با بهترین سرور ابری ایران

بهترین سرور ابری ایران
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرور ابری، بخشی از سرور‌ فیزیکی است که به قسمت‌‌های مختلفی تقسیم می‌شود و منابع، داده‌ها و سایر اطلاعات را از طریق شبکه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین سرور ابری، ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای خرید آن ‌پرداخته است.

بهترین سرور ابری چیست؟

سرور ابری می‌تواند همانند سرور فیزیکی، تمامی عملکردها مانند قدرت پردازش، ذخیره‌سازی و برنامه‌های کاربردی را ارائه دهد. با استفاده از سرویس‌های ابری، کاربران قادر خواهند بود که از منابع محاسباتی، شبکه و ذخیره‌سازی به صورت ایمن و با قیمت مناسب استفاده کنند. یکی از مزایای سرور ابری، امکان افزایش سرعت و انعطاف‌پذیری در ارائه خدمات به کاربران است. به علاوه با استفاده از آن نیازی به خرید تجهیزات سخت‌افزاری یا نرم‌افزارهای پیشرفته برای راه­اندازی سرویس‌ها وجود نداشته و کاربران می‌توانند با صرف هزینه کم، به آسانی به منابع مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. هزینه سرور مجازی ابری نیز براساس ساعت استفاده و میزان منابع انتخاب‌شده، در لحظه محاسبه خواهد شد.

ویژگی‌های بهترین سرور ابری

آپتایم بالا: پایداری و آپتایم بالا از مهم‌ترین موارد برای خرید بهترین سرور ابری از سوی صاحبان کسب و کار است. دسترسی‌پذیری بالای بهترین سرور ابری، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که در صورت از دسترس خارج شدن یک سرور، به صورت خودکار از طریق سرور دیگری به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

مقیاس پذیری: با وجود این ویژگی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا می‌توانند با گسترش و توسعه سازمان خود میزان RAM ، CPU و DISK را با توجه به نیاز شرکت خود به‌صورت روزانه افزایش یا کاهش دهند و به عبارت دیگر هیچ محدودیتی برای استفاده از منابع نداشته باشند. این موضوع به کاربران کمک می‌کند که با توجه به نیاز خود در هر لحظه اقدام به انتخاب منابع دلخواه کرده و از یک سرور ابری ارزانتر به جای سرورهایی با منابع ثابت و غیر قابل تغییر استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

امنیت سرور ابری: بهترین سرور ابری، از تمامی تکنولوژی‌های امنیتی مانند مانیتورینگ استفاده می‌کند تا اطلاعات کاربران را با بالاترین سطوح امنیتی دربرابر هرگونه نفوذ و حمله‌ حفظ کند.

فضای بکاپ: بهترین سرور ابری، برای جلوگیری از دست رفتن داده‌های مهم با توجه به میزان دیسک انتخابی کاربران، دیسک اضافی برای نگهداری و ذخیره‌سازی فایل بکاپ ارائه می‌دهد. با خرید بهترین سرور ابری می‌توان اطلاعات مهم وب‌سایت و اپلیکیشن‌ خود را در نسخه‌ پشتیبان نگهداری و در صورت لزوم اطلاعات و داده‌های خود را بازیابی کرد.

سرعت: با استفاده از خدمات بهترین سرور ابری می‌توان از سرعت و ظرفیت ذخیره‌سازی مقیاس پذیری برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

پشتیبانی: بهترین سرور ابری دارای پشتیبانان ۲۴ ساعته برای پاسخگویی و رفع مشکلات کاربرانش است. کاربران در مواقع نیاز برای کمک به ارتقای منابع سخت‌افزاری، تکمیل ثبت‌نام، نحوه استفاده از پنل سرور ابری از طریق تیکت، تماس یا ایمیل می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌ خود را دریافت کنند.

بهترین سرور ابری ایران

مزایای بهترین سرور ابری

بهترین سرور ابری، امکانی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند که بتوانند نرم‌افزارها و فرآیندهای خود را به دور از مشکلات زیرساختی پردازش کرده و از هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند. کاربران با خرید بهترین سرور ابری نیازی به خرید، نصب و راه‌اندازی سرور یا حافظه‌های فیزیکی ندارند و به راحتی می‌توانند با استفاده از سیستم‌های پردازش ابری، نرم‌افزارهای خود را با همکاران خود به اشتراک بگذارند و از این طریق هزینه‌های سازمانی خود را کاهش داده و در پیشبرد فعالیت‌های خود موثر باشند. بهترین سرور ابری نیازی به استخدام نیروی متخصص برای نگهداری و تعمیر ندارد؛ چراکه در دیتاسنتر شرکت ارائه دهنده قرار دارد و کاربران تنها هزینه استفاده از منابع را می‌پردازند و هیچ مسئولیتی برای نگهداری از سرورها برعهده نخواهند داشت.

کاربرد بهترین سرور ابری

بهترین سرور ابری به کسب ‌وکارها کمک می‌کند که مدیریتی هوشمندانه، کارآمد و بهینه‌ در حوزه فناوری اطلاعات داشته و بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند. با استفاده از بهترین سرور ابری می‌توان انواع سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را مدیریت کرده و داده‌های مختلف را به صورت همزمان پردازش کرد. بهترین سرور ابری در بهترین موقعیت‌های ایران ارائه می‌شود و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که متناسب با نیاز خود بتوانند منابع پرسرعت و پرقدرتی را برای ذخیره‌سازی اطلاعات و نگهداری داده‌های وب‌سایت یا اپلیکیشن‌ خود تهیه کنند. سرورهای ابری برای تمامی کسب و کارها حتی آن‌ها که نوپا هستند، بسیار مقرون به صرفه و کاربردی خواهد بود؛ چراکه می‌توانند منابع سخت‌افزاری خود را در لحظه ارتقا دهند.

بهترین سرور ابری ایران

خريد بهترین سرور ابری ایران از «آسیاتک»

با توسعه به‌کارگیری خدمات ارتباطی در دنیا، شرکت آسیاتک نسل جدیدی از سرویس‌های خود را در قالب خدمات ابری عرضه کرده که به صورت متمرکز توسط شرکت عصر داده‌های آسیاتک ارائه می‌شود. خدمات ابری این شرکت در سال ۱۳۹۹ آغاز شده است. این خدمات به نیازهای روز مشتریان خرد و کلان در تمامی حوزه‌های زیرساخت ابری پاسخگو است. خدمات جدید آسیاتک با هدف استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها و در عین حال کمک به مدیریت هزینه توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های  ICT  ارائه شده است.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات می‌­توانند به نشانی اینترنتی https://asiatech.cloud مراجعه کنند یا با شماره تلفن 90005555 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابر آسیاتک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز