وضعیت جاده های شمال در تعطیلات عیدفطر

محدودیت ترافیکی جاده چالوس برای امشب اعلام شد-کاماپرس

وضعیت ترافیکی راه‌های کشور برای تعطیلات فطر اعلام شد که بر مبنای آن از روز چهارشنبه 22 فروردین تردد در جاده چالوس از جنوب به شمال یکطرفه خواهد‌ شد.

به گزارش کاماپرس، از آنجاکه  تعطیلات عید فطر سال 1403 در روزهای پایان هفته قرار گرفته‌، از این رو برخی از فرصت تعطیلات برای مسافرت استفاده می‌کنند. به همین دلیل احتمال بروز شلوغی در برخی محورها وجود دارد.

محدودیت ترافیکی جاده‌های شمال برای تعطیلات عیدفطر

برای محور مرزن آباد- تهران از ساعت ۸:۳۰ چهارشنبه ۲۲ فروردین تردد خودروها از شمال به سمت جنوب مسدود خواهد‌شد. همچنین از ساعت ۱۰:۳۰ از تونل البرز به سمت چالوس تردد به صورت یکطرفه خواهد‌بود. این محدودیت‌ها تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد‌داشت. بعد از آن دوباره تردد به حالت عادی بر می‌گردد، به طوری که خودروها می‌توانند از پل زنگوله تا مرزن آباد تردد دو طرفه داشته‌ باشند.

محدودیت ترافیکی جاده چالوس برای امشب اعلام شد-کاماپرس

از روز جمعه ۲۴ فروردین از ابتدای آزادراه تهران-شمال محدودیت‌ها از این قرار است:

راز آسمان پایتخت

محدودیت تردد به مقصد چالوس از ساعت ۸:۳۰ اعمال می‌شود. همچنین از ساعت ۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد وجود خواهد‌ داشت. بعد از آن در ساعت ۱۱:۳۰ مسیر تردد از شمال به جنوب و از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه می‌شود. این محدودیت‌ها تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد‌ داشت. بعد از آن دوباره تردد به حالت عادی برمی‌گردد؛ به طوری که خودروها می‌توانند از پل زنگوله تا مرزن آباد تردد دو طرفه داشته‌ باشند.

بیشتر بخوانید:

همچنین تردد خودروها به جاده چالوس از مسیر جاده قدیم کرج در روزهای اعمال محدودیت برای ساکنین و افراد محلی آزاد است. تردد خودرو از ساعت ۷ صبح چهارشنبه از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد از ساعت ۱۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال به مقصد چالوس محدود می‌شود. همچنین ممنوعیت تردد از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله و محدودیت از ساعت ۱۳ از مرزن آباد به سمت تهران اجرا خواهد‌ شد.

گفتنی است، در محور هراز با توجه به افزایش حجم ترافیک محدودیت یکطرفه مقطعی از روز سه شنبه ۲۱ فروردین تا روز جمعه ۲۴ فروردین اعمال می‌شود.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز