وضعیت بیت کوین ؛ شش روز مانده به رویداد هاوینگ

تنها شش روز دیگر به رویداد هاوینگ، نصف شدن بیت کوین در گردش، باقی مانده و گمانه‌ زنی‌های فراوانی درباره تاثیر این اقدام روی قیمت بیت کوین به وجود دارد. مشاهدات تاریخی نشان داده که نصف شدن پاداش استخراج بلاک‌های جدید منجر به نزول قیمت تولید بیت کوین‌های تازه می‌شود و در نهایت تحرکات صعودی در بازار این رمزارز را در بردارد.

به گزارش کاماپرس، در آستانه هاوینگ بیت کوین، همچنان حجم صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین بالا است. این مورد در حالی رخ داده که هفته‌‌ها از ثبت بالاترین نرخ تاریخی بیت کوین گذشته و همچنان این صندوق‌ها پیشرو هستند. بر این اساس می‌توان گفت که علاقه نهادهای مالی با نزدیک به شدن به تاریخ هاوینگ رو به صعود است.

صعود جدید بیت کوین چه زمانی رخ می‌دهد؟

تاکنون بیت کوین توانسته خود را به مرز 70 هزار دلاری برساند. در صورتی که این ارز دیجیتال توان عبور از مرز مذکور را داشته باشد، یک روند صعودی جدید را شروع خواهد کرد. بنابراین می‌توان به مرز 70 هزار دلاری به عنوان یک محدوده هدف کلیدی توجه کرد.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که بیت کوین برای شروع یک روند صعودی جدید باید علاوه بر عبور از مرز 70 هزار دلاری، حمایت بالای متوسط متحرک نمایی 50 روزه، یعنی مرز 57 هزار و 246 دلاری، را حفظ کند. در صورتی که این رمزارز توان حفظ مرز مذکور را نداشته باشد، احتمال سقوط آن به محدوده متحرک نمایی 100 روزه، یعنی مرز 48 هزار و 699 دلاری، تقویت خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز