واکنش صرافی کوین بیس به پیشنهاد قانونی جدید برای رمزارزها

لست سکند

صرافی کوین بیس بیان کرده که پیشنهاد آی آر اس در مورد مقررات مالیاتی رمزارزها می‌تواند روی صنعت ارزهای دیجیتال اثر منفی بگذارد و حتی به حریم خصوصی شهروندان آمریکایی آسیب وارد کند. این پیشنهاد در ماه اوت بیان شده و شامل دستوراتی برای گزارش هزینه‌های خرید سرمایه گذاران هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، اخیرا آی آر اس قانونی را برای تصویب پیشنهاد کرد که هدف آن ارائه تعریف‌های دقیق برای کارگزاران ارزهای دیجیتال و ایجاد روش‌های پرداخت مالیات شفاف فعالان و مشتریان این بخش است. به نظر این تصمیم درخصوص ایجاد شفافیت هر چه بیشتر در صنعت ارزهای دیجیتال و ایجاد درآمد مالیاتی بیشتر برای دولت آمریکا از این طریق مطرح شده و هدف دیگری ندارد.

آی آر اس بیان کرده از شکاف مالیاتی سخن می‌گوید که به نظر ارزهای دیجیتال بخشی از این موضوع هستند. در واقع این بخش بیان می‌کند که عدم انطباق بین دارایی‌های دیجیتال و بخش ارزهای دیجیتال در حوزه درآمد مالیاتی وجود دارد.

اخیرا سناتورهایی مانند الیزابت وارن و دیگر دموکرات‌ها به آی آر اس درخصوص رسیدگی هر چه سریع‌تر به شکایات مربوط به این صنعت و اجرای مقررات این حوزه نامه‌ای نوشته‌اند.

راز آسمان پایتخت

چرا کوین بیس نسبت به اقدام جدید آی آر اس واکنش نشان داده است؟

با وجود اینکه به نظر قالب این موضوع به بهبود شرایط بازار رمزارزها و ایجاد شفافیت هر چه بیشتر در این حوزه مربوط می‌شود اما باعث دل نگرانی برخی فعالان از جمله کوین بیس شده است. کوین بیس بیان کرده که این پیشنهاد به نوعی ردیابی بی‌سابقه و نامحدودی را در زندگی روزمره شهروندان آمریکایی ایجاد خواهد کرد و به نوعی حریم و امنیت آن‌ها را به خطر خواهد انداخت.

به اعتقاد کوین بیس، چنین پیشنهادی به طور قاطعانه منجر به نظارت تهاجمی دولت بر فعالیت‌های روزانه معامله گران رمزارزی آمریکا خواهد شد و نگرانی‌های زیادی را در مورد نقض احتمالی حقوق حریم خصوصی به وجود خواهد آورد.

کوین بیس از آی آر اس درخواست کرده تا این پیشنهاد را اصلاح و الزامات منطبق را برای طرف‌هایی که مستقیما در معاملات رمزارزی درگیر هستند، مشابه امور مالی سنتی، محدود کند.

نظرات عمومی درباره پیشنهاد آی آر اس تا سی‌ام اکتبر پذیرفته و در یازدهم نوامبر جلسه استماع عمومی آن برگزار خواهد شد.

بهترین درگاه ایرانی برای کسب اطلاعات به روز درباره ارزهای دیجیتال

افرادی که مایل به آگاهی از اخبار این حوزه هستند و می‌خواهند نتیجه این پیشنهاد را بدانند بهتر است از طریق درگاه‌های معتبری اطلاعات لازم را کسب کنند. برای معامله گران ایرانی درگاه داخلی صرافی، بهترین منبع کسب اطلاعات محسوب می‌شود. این مجموعه هر روزه اخبار مرتبط با بازار رمزارزها را منتشر کرده و در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

گذشته از امکان کسب اطلاعات به روز از طریق این درگاه امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. معامله گران به منظور استفاده از بستر صرافی کافی است در این سایت ثبت نام کرده و بعد از احراز هویت به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز