واکسن کرونا و ربط عجیب آن به سیامک انصاری و بایا

لست سکند

بایا و تبلیغات پرشمار و مسلسل وار آن با صدا و تصویر سیامک انصاری را به یاد دارید؟ در این صورت بد نیست بدانید واکسن کرونا به نحو عجیبی به بایا ربط پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، بایا به لطف صدا و تصویر سیامک انصاری در کنار تبلیغات مسلسل وارش برای بسیاری از ما به یک برند مشهور تبدیل شده است . البته این که این برند چه احساسی در ما ایجاد می کند بحث جدایی می طلبد که موضوع این خبر نیست!

ماجرای بایا از آن جهت باز هم جالب توجه شده که این نام به نوعی به واکسن کرونا گره خورده است. روزنامه هفت صبح در این باره نوشته است:  وزارت بهداشت از دو روز پیش سامانه ای راه اندازی کرده برای ثبت نام جاماندگان از واکسیناسیون کرونا. چون تعداد زیادی از افراد بالای 80 سال هنوز موفق به دریافت واکسن نشدند، وزارت بهداشت اعلام کرده متولدین 1320 به قبل می توانند از طریق این سایت ثبت نام کنند تا محل و زمان واکسیناسیون به آنها اطلاع داده شود.

شرکت دانش پارسیان متعلق به کیست؟

حالا در این ماجرا با یک نکته جالب مواجهیم. وقتی وارد این سامانه می شوید در قسمت پایین صفحه نوشته شده تمامی حقوق برای دانش پارسیان محفوظ است. دانش پارسیان اسم یک شرکت نرم‌افزاری است که راه اندازی بعضی سامانه های متعلق به وزارت بهداشت را برعهده داشته، از جمله سامانه سیب.

راز آسمان پایتخت

مهم ترین پروژه این شرکت اما که با کلی تبلیغات تلویزیونی شروع کرد بایا بود. استراتژی تبلیغاتی بایا مشابه اقدامی بود که چند سال پیش شرکت عالیس با تبلیغات دارکوبی «لیموشو بدم، هلوشو بدم» انجام داد.

این بار هم تبلیغات پرتکرار بایا با حضور سیامک انصاری در شبکه های مختلف تلویزیونی بازتاب های متناقضی در بین افکار عمومی داشت. حالا این شرکت دانش پارسیان متعلق به چه کسی است که این پروژه مهم وزارت بهداشت به آن سپرده شده؟

اطلاعات موجود در آگهی های روزنامه رسمی نشان می دهد مدیرعامل این شرکت ابراهیم ابراهیم بای سلامی است. وب سایت مشرق نیوز مدعی شده که او برادر غلام حیدر ابراهیم بای سلامی است که در دوره پنجم و ششم نماینده مردم خواف در مجلس شورای اسلامی بود.

سایت مشرق نیوز در گزارشی نوشته که این فرد با علی ابراهیم بای سامی یکی از متهمان پرونده موسسه فرشتگان هم نسبت خانوادگی دارد. البته این ادعا از سوی هفت صبح قابل رد یا تایید نیست. فرشتگان یکی از موسسه های مالی و اعتباری ورشکسته بود که بعدا منحل شد و مدیران آن دادگاهی شدند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز