دوج کوین در 6 ماه اخیر چقدر سود داشته است؟

بررسی روند قیمت دوج کوین نشان می دهد این ارز دیجیتالی به صورت حیرت انگیزی برای خریداران و سرمایه گذاران خود سودآور بوده به نحوی که رکورد سودآوری را در یک مقطع 6 ماهه در کل جهان شکسته است.

به گزارش کاماپرس، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که حسرت سرمایه گذاری نکردن در بیت کوین را در ذهن و روان خود حمل می کنند بد نیست بدانید با سرمایه گذاری و خرید یک رمز ارز یا به عبارتی یک ارز دیجیتالی دیگر می توانستید سود بسیار بیشتری کسب کنید. اندازه این سود به حدی زیاد است که به زحمت در مخیله انسان می گنجد.

سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها به خصوص دوج کوین بسیار وسوسه کننده به نظر می رسد و با وجود آن که این بازار ریسک های فراوانی دارد اما جذابیت سود آن چشم را خیره می کند. شاید تعجب کنید اگر بدانید ارزش دوج کوین در طی فقط ۶ ماه ۲۶۰ برابر شده است!

رشد 26 هزار درصدی در 6 ماه !

سی ان بی سی گزارش کرده است که این ارز دیجیتال که در دنیای پر رمز و راز و پرریسک و سود رمزارزها در ابتدا حرفی برای گفتن نداشت و بیشتر به یک شوخی و سرگرمی شبیه بود اکنون با ارزش بازاری معادل ۹۲ میلیارد دلار به چهارمین رمزارز بزرگ دنیا تبدیل شده است.

آریاک سفر

بر اساس این گزارش در مقطع زمانی ۶ ماه گذشته این رمزارز بیش از ۲۶ هزار درصد رشد داشته است. چنین بازدهی حیرت انگیز و شوکه کننده ای دوج کوین را به پرسودده ترین دارایی دنیا تبدیل کرده و بسیار دوز از ذهن به نظر می رسد که به این زودی‎ها شاهد شکسته شدن این رکورد باشیم.

شایان ذکر است ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و یکی از ثروتمندترین مردان جهان نیز از این رمز ارز حمایت کرده و آن را ستوده است.

اخبار و مطالب مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز