همه چیز درباره پیکاپ ویزای انگلیس

ویزای انگلیس-کاماپرس

پیکاپ ویزای انگلیس برای مسافرانی که قصد ورود به کشور انگلستان و دریافت ویزای این کشور را دارند، عبارت نام آشنایی است. این افراد پس از تایید صدور ویزایشان، باید برای دریافت یا همان پیکاپ ویزای خود از سفارت انگلیس اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، پیکاپ ویزای انگلیس شامل ارسال ویزا به سفارتخانه انگلیس و سپس تحویل آن به متقاضی دریافت ویزا است؛ با این حال با توجه به عدم آشنایی مسافران با فرایند اخذ ویزا و پیکاپ ویزا از سفارت و زمان‌بر بودن آن، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از خدمات پیکاپ ویزای انگلیس آژانس‌های مسافرتی استفاده کنند. خدمات پیکاپ ویزا به معنای وکالت دادن به شخص یا شرکتی برای رساندن پاسپورت به سفارت و در نهایت تحویل ویزا است.

این گزارش به ارائه راهنمای پیکاپ ویزای انگلیس ‌پرداخته است.

پیکاپ ویزای انگلیس چیست؟

پیکاپ (Pickup) در زبان انگلیسی به معنای برداشتن یا گرفتن بوده و پیکاپ ویزا نیز به معنای دریافت ویزای صادره و مهر شده از سفارت موردنظر است. در واقع پیکاپ ویزای انگلیس، همان پروسه ارسال پاسپورت به سفارت و در نهایت تحویل آن به صاحب ویزا یا متقاضی پیکاپ است.  فرایند صدور ویزا به این صورت است که ویزای متقاضی پس از صدور به سفارت ارسال و سپس به همراه برچسب به متقاضی تحویل داده می‌شود. البته دریافت ویزای انگلیس نیازی به حضور شخص متقاضی نداشته و هر فردی که در مقام وکیل قانونی فرد باشد، می‌تواند به سفارت انگلیس رفته و پیکاپ ویزا را انجام دهد.

ویزای انگلیس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مراحل پیکاپ ویزای انگلیس

با توجه به امکان حضور نماینده قانونی برای پیکاپ ویزای انگلیس می‌توان از خدمات پیکاپ ویزای انگلیس آژانس‌های مسافرتی نیز استفاده کرد. به‌طور کلی پیکاپ ویزای انگلیس دارای سه مرحله بوده که در ادامه بررسی شده است.

انتخاب نماینده: پس از طی کردن مراحل لازم برای اخذ ویزا و دریافت ایمیل تایید صدور ویزا، باید برای پیکاپ ویزا اقدام کرد. در این مرحله باید یک وکیل یا نماینده معتبر که دارای مدارک لازم و معتبر از سوی پلیس مهاجرتی ایران است و از نظر قانونی توانایی پیکاپ ویزای انگلیس را دارد، انتخاب کرد.

ارسال مدارک: پس از انتخاب نماینده موردنظر باید مدارک لازم برای پیکاپ ویزا را در اختیار او قرار داد تا برای سفارت ارسال کند. این مدارک شامل پاسپورت یا نامه سفارت بوده که تاییدکننده صدور ویزا برای متقاضی است. لازم به ذکر است که حتما باید ایمیلی از جانب متقاضی به سفارت موردنظر ارسال شود تا نشان دهد که تاییدیه اخذ ویزا توسط او دریافت شده است.

دریافت پاسپورت: آخرین مرحله پیکاپ ویزای انگلیس کاملا بر عهده نماینده فرد است. در این مرحله، وکیل یا نماینده قانونی فرد متقاضی، مدارک موردنظر را ارسال کرده و پس از دریافت پاسپورت مهر شده، نسبت به پیکاپ ویزا و تحویل آن به وی اقدام می‌کند. پاسپورت صادره به اندازه مدت اعتبار پاسپورت ایرانی وی یعنی تا پنج سال پس از تاریخ صدور معتبر بوده و پس از آن نیاز به تمدید دارد.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای انگیس

مدارک ضروری که برای پیکاپ ویزای انگلیس باید در اختیار نماینده قانونی قرار داد، شامل اصل پاسپورت، اصل رسید سفارتخانه، وکالت‌نامه امضا شده برای تعیین نماینده یا وکیل، کپی‌های مربوط به ‌ایمیل سفارتخانه، اسکن رسید بارکددار سفارت انگلستان و اسکن صفحه اول پاسپورت است.

پیکاپ ویزای انگلیس-کاماپرس

هزینه پیکاپ ویزای انگلیس

هزینه پیکاپ ویزای انگلیس با توجه به فاکتورهای مختلفی همچون حق‌الزحمه نماینده یا نرخ موسسه مهاجرتی و آژانس مسافرتی موردنظر و مهم‌تر از آن کشوری که برای مصاحبه و دریافت ویزا انتخاب می‌شود، بستگی دارد؛ از این رو بهتر است که پیش از هرگونه اقدام برای اخذ ویزای انگلیس، ابتدا با افراد متخصص و آگاه در این زمینه مشورت کرده و بهترین کشور را برای مصاحبه و پیکاپ ویزا انتخاب کرد.

پیکاپ ویزای انگلیس با “قصران گشت”

آژانس مسافرتی قصران گشت، یک مجموعه معتبر در زمینه امور گردشگری و مهاجرتی بوده که با برخورداری از تیم مجرب، خدمات ویژه‌ای را برای مسافران و مشتریان خود در نظر گرفته است. این مجموعه ضمن برگزاری مستقیم تورهای لوکس و متنوع به مقاصد مختلف، به ارائه خدمات ویژه در زمینه ویزا مانند اخذ ویزای کشورهای مختلف، اخذ ویزای شینگن و همچنین پیکاپ ویزا می‌پردازد.

موسسه گردشگری و مهاجرتی قصران گشت دارای مجوز رسمی از سوی پلیس مهاجرتی ایران در این حوزه بوده و خدمات پیکاپ ویزای انگلیس را در سریع‌ترین زمان ارائه می‌کند. در صورتی که قصد پیکاپ ویزای انگلیس دارید، می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس www.ghasrangasht.com مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه با شماره تماس 88697080-021 مشورت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “همه چیز درباره پیکاپ ویزای انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز