همه آنچه باید درباره تفاوت پرواز مستقیم با پرواز ترانزیت بدانید

لست سکند

هنگامی که برای خرید بلیط هواپیما به سایتی مراجعه می‌کنید ، بدون شک گزینه توقف یا ترانزیت را مشاهده کرده اید. در کل، پروازها به دو نوع مستقیم و توقف‌دار تقسیم می‌شوند.در پروازهای مستقیم، هواپیما بدون توقف به سوی کشور مقصد پرواز می‌کند. در واقع پرواز مستقیم بسیار آسان و بدون دردسر برای مسافران است. در مقابل پرواز مستقیم، پرواز ترانزیت یا توقف‌دار قرار دارد. از آنجا که آلمان یکی از مقاصد گردشگری فعال شناخته می‌شود، پرواز مستقیم آلمان به ایران و برعکس برای مسافران رضایت‌بخش و بدون دردسر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این پروازها به دلیل شیوع کرونا مدتی محدود و متوقف شده بود. اما خوشبختانه هم‌اکنون با واکسیناسیون سراسری کرونا، امکان پرواز آلمان به ایران و برعکس، مدتی است که فراهم شده است. کاماپرس در ادامه مطلب، به بررسی تفاوت پرواز مستقیم و ترانزیت می‌پردازد؛

پرواز مستقیم چه تفاوتی با پرواز ترانزیت دارد؟

پروازها به دو نوع مستقیم و توقف‌دار تقسیم می‌شود. ممکن است مسافران پرواز مستقیم به کشور مقصد خود را پیدا نکرده و پرواز ترانزیت و  توقف دار را انتخاب کنند. پروازهای ترانزیت یا توقف‌دار به معنای توقف هواپیما در کشور ثالث و تغییرهواپیما در ادامه مسیر است. مسافران در فرودگاه ترانزیت از هواپیما پیاده شده و پس از مدتی که ممکن است بین ۳۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت طول بکشد، با هواپیمای دیگری به مقصد دلخواه خود می‌رسند. در پرواز توقف دار شماره پرواز عوض می‌شود و حتی ممکن است نوع ایرلاین نیز تغییر کند. برای این‌گونه پرواز نیاز به ویزای ترانزیتی است. ویزای ترانزیتی ویزایی کوتاه مدت و غیرمهاجرتی است.

در پرواز مستقیم هم ممکن است هواپیما به عللی مانند سوخت‌گیری، بازرسی فنی یا انجام تعمیرات توقف کند، اما در این توقف هواپیما یا شماره پرواز تغییری نمی‌کند. بدون‌شک پروازهای مستقیم همیشه و در همه‌جا ، آسان‌ترین، بی‌دغدغه‌ترین و بهترین نوع پرواز هست. زیرا بدون هیچ‌گونه معطلی در فرودگاه ترانزیت یا مشکلاتی از این قبیل، به‌آسانی به مقصد می‌رسید‌. پرواز مستقیم آلمان به ایران نیز یکی از پرترددترین پروازهای مستقیم است که امکان پروازی آسوده و راحت را برای مسافرین فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

پرواز مستقیم آلمان به ایران توسط چه ایرلاین‌هایی انجام می‌شود؟

معمولا انواع پرواز مستقیم آلمان به ایران توسط دو ایرلاین لوفت هانزا و ایران ایر انجام می‌گیرد.پروازهای ایرلاین لوفت هانزا هرروزه انجام‌می‌شود و معمولا پنج ساعت و چهل و پنج دقیقه طول می‌کشد. این پروازها با هواپیمای بوئینگ انجام می‌گیرد. ایرلاین ایران ایر نیز یک شرکت معتبر و باسابقه ایرانی است که پروازهای مستقیم آلمان به ایران را انجام می‌دهد.

خرید و جستجو بلیط پرواز مستقیم آلمان به ایران از وبسایت قصر شیرین

همان‌طور که بیان شد پرواز مستقیم از فواید فراوانی برخوردار است و اکثر مسافران ترجیح می‌دهند با پرواز مستقیم آلمان به ایران سفر کنند.برای خرید این پرواز از مجموعه قصر شیرن می‌توانید به صورت حضوری،تلفنی و اینتنرتی اقدام کنید. برای خرید اینترنتی، ابتدا وارد وبسایت قصر شیرین شوید. شهر مبدا ، مقصد و تاریخ مورد نظر خود را وارد کرده و سپس کلید جستجو را بفشارید. سپس از منو و در قسمت فیلترها، گزینه بدون توقف را انتخاب کنید. هم‌اینک پروازهای مستقیم آلمان به ایران در صفحه ظاهر شده و می‌توانید به راحتی اقدام به مشاهده و خرید فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز