هفدهمین نمایشگاه بین المللی گلخانه، باغبانی و تجهیزات وابسته شیراز 1401

نمایشگاه گل و گیاه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هفدهمین نمایشگاه بین‌­المللی گلخانه، باغبانی، گل و گیاه و تجهیزات وابسته همزمان با هفدهمین نمایشگاه تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته از روز 15 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در مرکز نمایشگاه­‌های بین‌­المللی استان فارس برگزار می‌­شود.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور 110 شرکت­‌کننده داخلی و نمایندگانی از شرکت‌­های خارجی در سالن‌­های سرو، حافظ و نرگس مرکز نمایشگاه‌­های بین‌­المللی شیراز برگزار می­‌شود. در این رویداد فعالان حوزه گلخانه، باغبانی، گیاهان دارویی و تجهیزات وابسته جهت معرفی خدمات، محصولات و آخرین دستاوردهای خود شرکت می­‌کنند.

گیاهان دارویی-کاماپرس

بنا بر اعلام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، همزمان با برگزاری این نمایشگاه کارگاه‌­های آموزشی با موضوعات متنوعی با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس به صورت رایگان برای علاقه‌­مندان به حوزه کشاورزی در محل این رویداد برگزار می‌­شود. دوره‌­های آموزشی به صورت حضوری در زمینه‌­های پرورش گیاهان دارویی، آشنایی با فرایند صدور پروانه گلخانه، آشنایی با هوشمند سازی گلخانه‌­ها، تامین گرمایش با استفاده از انرژی خورشیدی، مراقبت و نگهداری از گیاهان آپارتمانی و سایر موضوعات مرتبط با این رویداد برگزار می‌­شود.

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 15 الی 18 آذر ماه 1401 از ساعت 14 الی 20 در محل نمایشگاه‌­های بین‌­المللی شیراز از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

شانزدهمین دوره این نمایشگاه طی سال گذشته همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی، ماشین‌­آلات و صنایع وابسته در فضایی بالغ بر 6 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه­‌های بین‌­المللی شیراز برگزار شد. در این رویداد بیش از 100 شرکت داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی حضور داشتند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز