هزینه سفر به دوبی چقدر است؟

لست سکند

دبی به عنوان یکی از لوکس‌ترین مقاصد گردشگری جهان، هرساله پذیرای مسافران بی‌شماری از سراسر دنیاست. جاذبه‌های گردشگری دبی از برج خلیفه بلندترین سازه دست‌ساز جهان تا مراکز خرید لوکس و هزار کیلومتر ساحل، این شهر مدرن را به انتخابی عالی برای گذراندن یک سفر لوکس و تفریحی تبدیل کرده است. در این میان هزینه سفر به دبی را نوع سفر انتخابی شما از لاکچری تا به صرفه و اقتصادی تعیین می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، هزینه سفر به دبی از ویزا و بلیط هواپیما گرفته تا هتل، تفریحات و حمل‌و‌نقل را بررسی کرده است.

انواع هزینه سفر به دبی

ویزا، بلیط هواپیما، سفر با تور، عوارض خروج از کشور، هتل و اقامت، تفریحات، رستوران و حمل و نقل برخی از مهمترین هزینه‌های سفر به دبی محسوب می‌شود.

پاسپورت: هزینه اخذ ویزای دبی که دریافت آن حدودا یک هفته زمان می‌برد، از 520 تا 2200 درهم بسته به اعتبار روزهای پاسپورت متغیر است.

بلیط هواپیما: قیمت بلیط هواپیما دبی با توجه به فصل و نوع ایرلاین از 5 تا بالای 15 میلیون تومان متفاوت بوده که البته با توجه ‌به نوسان شدید ارز تغییرات زیادی دارد. در این میان هزینه سفر به دبی به نوع پرواز ایرانی یا خارجی نیز بستگی زیادی دارد. هزینه سفر به دبی با پرواز امارات هزینه بیشتری نسبت به پرواز ایرانی دارد، چراکه امکانات پرواز امارات نیز مطلوب‌تر است.

راز آسمان پایتخت

هزینه سفر به دبی با تور چقدر است؟

سفر با تور: سفر با تور تاحدودی مقرون به صرفه‌تر است، چراکه برخی مراحل همچون اخذ ویزا و رزرو هتل و غیره حذف می‌شود. البته هزینه تور نیز با توجه به آژانس هواپیمایی و سایر موضوعات مرتبط متغیر است. تورهای دبی تنوع بالایی دارد. این تور به طور معمول از3 شب و 4 روز آغاز می‌شود، با این حال، اگر قصد بازدید از تمام جاذبه‎های این شهر را دارید باید تور 7 شب و 8 روز را انتخاب کنید. هزینه سفر به دبی با تور بسته به روز، زمان سفر و نوع آژانس هواپیمایی معمولا از 10 میلیون تومان آغاز شده و تا بالای 20 میلیون متغیر است.

عوارض خروج از کشور: هزینه عوارض و دریافت پاسپورت دبی کمتر از یک میلیون تومان است. هم اکنون هزینه اولین خروج از کشور در سال 400 هزار تومان است که این مبلغ برای سفر دوم و سوم به ترتیب 600 و 800 هزار تومان تعیین شده است.

هتل و اقامت: هزینه هتل نیز با توجه به کیفیت هتل و یک تا 5 ستاره بودن آن متفاوت است. به عنوان نمونه هزینه یک شب اقامت در برج‌العرب به عنوان لوکس‌ترین هتل دبی بالای یک میلیارد ریال و هتل پالم به عنوان اقتصادی‌ترین هتل حدود 30 میلیون ریال است.

هزینه هتل‌های 5 ستاره و لوکس دبی از 1 میلیارد ریال برای برج العرب تا 650 میلیون ریال برای هتل آتلانتیس؛ هزینه هتل‌های 4 ستاره دبی از 231 میلیون ریال برای هتل جمیرا بیچ تا 204 میلیون ریال برای هتل بولگاری ریزورت و هزینه هتل‌های 3 ستاره و به صرفه‌تر از 29 میلیون ریال برای هتل حافظ تا 30 میلیون ریال برای هتل رویال فالکون متغیر است.

برای تفریحات متنوع دوبی چقدر هزینه کنیم؟

هزینه تفریحات: تنوع تفریحات و جاذبه‌های گردشگری دبی بسیار بالاست. شهربازی‌ها و پارک‌های آبی طرفداران زیادی داشته و خوشبختانه هزینه آن نیز خیلی بالا نیست. تفریحات لوکس‌تر مثل چتربازی، سافاری و غواصی نیز طرفداران خاص خود را دارد و هزینه آن گاها تا 2000 درهم نیز می‌رسد.

عنوان نمونه هزینه ورودی پارک‌های آبی مثل وایل وادی، لگولند و لاگونا بین 200 تا 400 درهم، پارک‌های موضوعی و شهربازی‌ها مثل کیدزانیا و موشن گیت بین 10 تا 300 درهم، جاذبه‌های گردشری مثل برج خلیفه، آکواریوم و دلفیناریوم بین 50 تا 400 درهم و برخی تفریحات لاکچری مثل سافاری بین 150 تا 350 درهم و غواصی بین 400 تا 2000 درهم متفاوت است.

هزینه غذا و رستوران در دبی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به دبی رفتن به رستوران‌های لوکس و هیجان انگیز آن است که وجود سر‌آشپزهای بین‌المللی از سراسر دنیا جذابیت آن را دوچندان می‌کند. رستوران‌های متنوعی در سطح شهر وجود دارد و شما می‌توانید از بین غذاهای محلی و بین‌المللی تا فست فودی یک یا چند رستوران ویژه را انتخاب کنید.

هزینه غذاهای خیابانی بین 25 تا 30 درهم، در رستوران‌های ارزان بین 30 تا 70 درهم، هزینه هر وعده غذا در یک رستوران متوسط برای هر نفر حدود ۱۰۰ درهم و در رستوران‌های لوکس بین ۲۰۰ تا 500 درهم است.

سفر به دوبی-کاماپرس

هزینه حمل و نقل: تاکسی، تاکسی اینترنتی، مترو و اتوبوس از وسایل حمل و نقل عمومی در دبی بوده که هزینه‌های متفاوتی را شامل می‌شود. مثلا برای تاکسی باید حداقل 20 درهم برای یک مسیر، بلیط مترو حدود 6 درهم و اتوبوس بین 5 تا 15 درهم پرداخت کنید.

در همین رابطه، اجاره خودرو در دبی از گزینه‌هایی است که ضمن کاهش هزینه‌های حمل و نقل، می‌تواند به تسهیل و ارتقای کیفیت سفر شما کمک ‌کند.

هزینه اجاره خودرو در دبی

با توجه به هزینه‌های بالای تاکسی و دردسرهای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، اجاره خودرو در دبی یکی از روش‌های مقرون به صرفه برای کنترل هزینه‌های سفر در این شهر لوکس و گران است. علاوه بر آن لذت رانندگی با یک خودروی لوکس، جاد‌ه‌ها و بزرگراه‌های عریض و استاندارد و همچنین علائم راهنمایی و رانندگی شفاف، دبی را به یکی از جذاب‌ترین و ایمن‌ترین شهرها برای رانندگی تبدیل کرده است. تجربه‌ای وسوسه انگیز که تنها با اجاره خودرو در دبی محقق می‌شود.

از طرف دیگر، بسیاری از جذابیت‌های گردشگری دبی مانند تماشای غروب خورشید بر فراز واحه القدرا، کایاک سواری در دریاچه هاتا و سافاری در بیابان‌ها، همگی در فواصل مکانی بسیار دور از هم واقع شده که تنها گزینه اقتصادی پیش‌رو برای بازدید از این مکان‌ها اجاره خودرو در دبی است.

سفر به دوبی-کاماپرس

انواع خودروهای کافه رنت در دبی

کافه رنت به عنوان مرجعی برای اجاره خودرو در دبی خودروهای متنوعی را از اقتصادی و خانوادگی تا لوکس و مدرن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

تویوتا کرولا با هزینه روزانه بین 130 تا 150 درهم، هیوندا سوناتا با هزینه 180 تا 220، هیوندا النترا از 130 تا 150 درهم و هیوندای اکسنت از 110 تا 130 درهم از خودروهای اقتصادی؛ میتسوبیشی اکسسپندر از 190 تا 280، میتسوبیشی ASX از 100 تا 160 درهم، هیوندای ونیو از 190 تا 220 درهم و شورلت کاپتیوا از 200 تا 250 درهم از خودروهای خانوادگی و بنز CLA از روزی 600 تا 700 درهم، رنجرور از روزی 1100 درهم و لامبورگینی از خودروهای لوکس این شرکت اجاره خودرو در دبی محسوب می‌شوند.

گفتنی است که کلیه خودروهای اجاره ای این شرکت از بیمه کامل شامل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه کارت طلایی و بیمه سرنشین خودرو برخوردار بوده و همچنین در صورت وقوع تصادف، هیچ هزینه‌ای از مشتریان درخواست نمی‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز