هزینه اجاره خودرو در دبی چگونه محاسبه می شود؟

بسیاری از گردشگران علاقمند به اجاره خودرو در دبی هستند اما از این موضوع نیز نگران هستند که ممکن است با این کار هزینه‌های سفرشان به میزان زیادی بالاتر برود. اگرچه هزینه اجاره خودرو در دبی بالا است اما با دانستن نحوه محاسبه این هزینه و روش‌هایی برای کاهش آن می‌توان از این امکان نیز در سفر به امارات متحده عربی استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نحوه محاسبه هزینه اجاره خودرو در دبی پرداخته است.

نحوه محاسبه هزینه اجاره خودرو در دبی

هزینه اجاره خودرو در دبی بر اساس نوع خودرو، تعداد روزهای اجاره و هزینه‌های جانبی محاسبه می‌شود. در واقع هزینه کلی اجاره خودرو برابر با مجموع هزینه‌های اشاره شده است. به دلیل اینکه خودروهایی در رنج قیمتی متفاوت برای اجاره توسط شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات پیشنهاد می‌شود، اصلی‌ترین بخش هزینه از طریق انتخاب یکی از خودروها مشخص می‌شود. هزینه روزانه اجاره و تعداد روزهایی که قرار است خودروی مذکور را اجاره کنید، هزینه اولیه را مشخص می‌کند.

در ادامه هزینه‌های جانبی نیز باید مد نظر قرار گیرد. برای نمونه شرکت‌های اجاره خودرو معمولا هزینه‌ای را برای تحویل و عودت خودرو در فرودگاه یا هر قسمت از شهر دریافت می‌کنند. همچنین اگر خودروی مورد نظر را به همراه راننده اجاره کنید، هزینه حضور راننده نیز به صورت روزانه به هزینه اجاره خودرو در دبی اضافه می‌شود.

کاهش هزینه‌های اجاره خودرو با انتخاب خودروهای اقتصادی

معمولا خودروهای مورد اجاره به گردشگران دبی در سه رده قیمتی اقتصادی، پریمیوم و لوکس دسته بندی می‌شوند. خودروهای لوکس به خودروهای گرانقیمت از برندهای مطرح جهانی گفته می‌شود که هزینه اجاره روزانه آن‌ها بین 600 تا 2000 درهم است. اجاره خودرو از میان خودروهای لوکس می‌تواند هزینه اجاره خودرو در دبی را به میزان بسیار زیادی بالا ببرد.

راز آسمان پایتخت

خودروهای پریمیوم به خودروهای نیمه لوکس و رده قیمتی متوسط گفته می‌شود. این خودروها را می‌توان به صورت روزانه با هزینه‌ای بین 200 تا 600 درهم اجاره کرد. در صورتی که علاقمند به اجاره خودروهای باکیفیت هستید ولی نمی‌خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، خودروهای پریمیوم به شما پیشنهاد می‌شود.

انتخاب از بین خودروهای اقتصادی معمولا از نظر مالی به نفع گردشگران است. این خودروها معمولا با رقمی بین 100 تا 200 درهم قابل اجاره هستند. اگرچه خودروهای اقتصادی به کیفیت خودروهای لوکس نیستند اما معمولا شامل خودروهای کم مصرف از بین برندهای مطرح می‌شوند.

استفاده از تخفیف‌ها برای کاهش هزینه اجاره خودرو

بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو در دبی تخفیف‌هایی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای نمونه می‌توان به تخفیف در صورت اجاره بیش از یک روز خودرو اشاره کرد. در واقع این شرکت‌ها در ازای تعداد روزهای بیشتر اجاره، تخفیف بیشتری را برای گردشگران در نظر می‌گیرند.

همچنین بسیاری از این شرکت‌ها برای کاهش هزینه اجاره خودرو در دبی، هزینه تحویل و عودت خودرو را برای اجاره‌های بیش از یک روز دریافت نمی‌کنند. این تخفیف نیز تا حد زیادی می‌تواند هزینه‌های یک گردشگر را کاهش دهد.

علاوه بر این تخفیف‌های موردی و فصلی نیز ممکن است از طرف این شرکت‌ها درنظر گرفته شود که با مراجعه به صفحات شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اجاره خودرو در دبی قابل مشاهده هستند.

توصیه نهایی برای کاهش هزینه‌ها

برای کاهش هزینه اجاره خودرو در دبی بهتر است که از خودروهای اقتصادی بدون راننده انتخاب کنید. علاوه بر این، رانندگی با احتیاط نیز می‌تواند از افزایش هزینه‌ها جلوگیری کند. هرگونه جریمه رانندگی به دلیل سرعت بالا یا رعایت نکردن قوانین می‌تواند باعث افزایش سرسام آور هزینه‌های شما شود.

همچنین بسیاری از خودروها با محدودیت کیلومتر به گردشگران اجاره داده می‌شوند. دقت به این مساله در جلوگیری از افزایش هزینه‌ها بسیار مهم است. اگر شما استفاده بیشتر از حد مجاز از خودرو داشته باشید بر اساس قرارداد اجاره مبلغ قابل توجهی به مبلغ اجاره خودرو افزوده خواهد شد.

کمترین هزینه اجاره خودرو در دبی با استفاده از خدمات «کارا پلاس»

شرکت «کارا پلاس» یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی است. این شرکت در سال 2020 با هدف تسهیل اجاره خودرو برای ایرانیان در خارج از کشور تاسیس شده و در طول مدت فعالیت، سطح کیفی و کمی خدمات خود را در دبی افزایش داده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اجاره خودرو در دبی می‌توانند به سایت کارا پلاس به آدرس karaplusrental.com مراجعه و یا با شماره تلفن 097143350830 در دبی و 02188510135 در تهران تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاراپلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز