ونوس اصفهان؛ چارترکننده اصلی فلای دبی

آژانس مسافرتی ونوس اصفهان-کاماپرس

آژانس هواپیمایی ونوس چارتر کننده پرواز فلای دبی از اصفهان، رزرو هتل، بلیط و تورهای دبی در اصفهان است.

به گزارش کاماپرس، در طول هفته از اصفهان به دبی پروازهای متنوعی انجام می‌شود که گردشگران را برای سیر و سفر و بازرگانان را برای تجارت به این شهر تجاری می‌برند. خوش‌قیمت‌ترین پرواز میان اصفهان و دبی توسط شرکت فلای‌دبی انجام می‌شود. این پروازها توسط آژانس ونوس اصفهان چارتر شده است.

در ادامه به معرفی آژانس هواپیمایی ونوس و خدمات آن می پردازیم:

*دفتر مرکزی آژانس هواپیمایی ونوس در اصفهان قرار دارد از سال 1380 آغاز به کار کرده است و در سال 1382 به عضویت یاتا درآمده است.

*ونوس هرهفته روزهای سه‌شنبه از مقصد بندرعباس به مقصد شارجه از طریق کشتی کرانه تورهای دبی را برگزار می‌کند. دو شب اقامت در کشتی به همراه باشگاه و بلیط سینما به صورت رایگان، پنج شب اقامت در هتل دبی به همراه صبحانه و ترانسفر رفت و برگشت از جمله خدمات این تور است. این تور در ایام نمایشگاه شامل افزایش نرخ می‌شود.

راز آسمان پایتخت

کشتی کرانه-کاماپرس

*اسامی هتل‌های دبی جهت انتخاب مسافران در سایت قرار داده شده است. راهنمای فارسی زبان و ترانسفر فرودگاهی بخشی از امکانات این تورها است.

*بنا به نقل از سایت رسمی، ونوس نماینده فروش بلیط قطارهای داخلی اروپا است. محدودیت بار وجود ندارد. در انتخاب برنامه سفر می‌توان از تنوع زمانی بهره برد و علاوه‌بر آن، سفری کم هزینه و ایمن‌تر را تجربه کرد.

*پکیج‌های مسافرتی داخلی این شرکت شامل تور مشهد، کیش و قشم می‌شود. در این تورها اطلاعاتی مبنی بر انواع هتل‌ها، هزینه‌ی آن و ایرلاین‌های مورد نظر معرفی می‌شود.

*امکان رزرو اقامتگاه‌های حاشیه زاینده رود توسط این آژانس وجود دارد.

*در وبسایت ونوس می‌توانید مقاصد گردشگری مختلف و اخبار حوزه گردشگری از جمله ممنوعیت دریافت ویزا و شرایط سفر در کشورهای مختلف را بخوانید.

*بخشی دیگر از سایت به مشاوره آنلاین اختصاص دارد. مسافران می‌توانند جهت انتخاب مقصد از پشتیبانان راهنمایی دریافت کنند. با پاسخ دادن به چندین سوال مانند سن، میزان بودجه، فصل مورد علاقه جهت سفر و…، مشاوران مقصد مورد نیاز را پیشنهاد می‌دهند.

* این آژانس به متقاضیان جهت دریافت ویزای شینگن تایپ دی، بدون نیاز به تمکن مالی کمک می‌کند.

*از دیگر خدمات ونوس می‌توان به گرفتن وقت سفارت آمریکا جهت ویزای توریستی یا دانشجویی اشاره کرد.

*ونوس جهت خرید ملک در قبرس شمالی و ترکیه مشاوره می‌دهد.

*جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان علاوه بر وبسایت به شبکه‌های اجتماعی این شرکت از جمله اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و توییتر آن مراجعه کرد.

نویسنده: افروز آل عباسیان

انتهای پیام

مرتبط با : آژانس مسافرتی ونوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز