تجربه متفاوت از یک هتل پنج ستاره در تهران + قیمت رزرو هتل آزادی

هتل آزادی
تور لحظه آخری-کاماپرس

هتل آزادی یکی از بلندترین و بزرگ‌ترین هتل‌های پنج ستاره بین‌المللی است. هدف این هتل ارائه خدمات پنج ستاره به میهمانانی است که مایل‌اند خدماتی لوکس را تجربه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل پنج ستاره بین‌المللی آزادی یکی از پرطرفدارترین هتل‌های تهران است که در منطقه اوین و در تقاطع دو بزرگ‌راه اصلی شهید چمران و یادگار امام واقع شده است. این منطقه از تهران دارای آب و هوایی مطبوع و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر است که تهران را متفاوت‌تر از قبل به شما نمایش می‌دهد.

چرا هتل آزادی را رزرو کنیم؟

هتل پارسیان آزادی با نام قبلی هتل حیات از سال 1370 ساخته و در سال 1381 بازسازی کامل شد. این هتل در دامنه رشته کوه‌های البرز و در محل تلاقی بزرگ‌راه‌های اصلی واقع شده و از بهترین شرایط دسترسی برخوردار است. به همین دلیل میهمانان هیچ مشکلی در دسترسی به نقاط اصلی شهر نخواهند داشت.

هتل آزادی در مجاورت نمایشگاه بین‌المللی، مرکز همایش‌های صدا و سیما، سالن همایش‌های سران اسلام، مجموعه ورزشی انقلاب و برخی جاذبه‌های گردشگری مانند مجموعه تاریخی سعدآباد، مرکز تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

هتل آزادی

این در حالی است که از نظر تنوع، هتل آزادی دارای 475 واحد اقامتی مشرف به رشته کوه‌های البرز و شهر تهران است. طراحی منحصربه‌فرد این هتل در 26 طبقه، محیطی دلپذیر و راحت را ارائه می‌دهد. 7 نوع اتاق در 23 طبقه با نماها و چیدمان‌های متفاوت وجود دارد که اقامتی شایسته یک هتل پنج ستاره را ارائه می‌کند. میهمانان می‌توانند از بین اتاق‌های یک تخته، اتاق دو نفره، اتاق دو تخته، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس و سوئیت پرزیدنت و اتاق ویژه معلولین دست به انتخاب بزنند.

هتل پارسیان آزادی دارای 4 رستوران است. رستوران پارسه، رستوران ژاپنی کنزو، رستوران سرو و رستوران پارمین. خدماتی که در این هتل‌ به میهمانان ارائه می‌شود، تمام جلسات، کنفرانس‌ها و مراسمات را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، هتل از سیستم یکپارچه مقرون به صرفه انرژی BMS بهره می‌برد و در تمامی اتاق‌ها اطلاعیه‌های خاصی در خصوص شست‌وشوی ملحفه‌ها و مصرف بهینه آب تعبیه شده است. هتل آزادی به عنوان اولین هتل سبز ایرانی در میان هتل‌های پنج ستاره، می‌درخشد.

افراد برای رزرو اینترنتی هتل در تهران و هر یک از دیگر شهرهای ایران و دریافت تخفیف ویژه سازمانی می‌توانند با شماره 02179515 تماس گرفته یا به سایت سفرانه مراجعه فرمایند. در ادامه قیمت رزرو هتل‌ در تهران مشاهده می‌شود:

هتل آزادی

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز