نوسانات، بازار آهن آلات را صعودی کرد / قیمت روزانه تیرآهن هاش 3 دی 1401

یکی از مقاطع فولادی، هاش نام دارد که قیمت آن باتوجه به نوع آن تغییر می‌کند به همین خاطر بررسی قیمت روزانه تیرآهن هاش قبل از خرید، امری ضروری برای خریداران محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تیرآهن هاش یکی از مقاطع فولادی است که توانست جایگاه مناسبی را پس از تولید در صنعت ساخت‌وساز به دست آورد و به سبب آنکه این مقطع به سبک و سنگین تقسیم می‌شود، قیمت روزانه تیرآهن هاش متفاوت خواهد بود.

نوسانات بازار آهن‌آلات قیمت‌ها را تا چه میزان افزایش داد؟

در بازار آهن‌آلات نوسانات چشمگیری رخ داده که سبب کاهش خریدوفروش این مقاطع شده است و قیمت‌ها را با افزایش همراه کرده تا جایی که قیمت روزانه تیرآهن هاش سایز 10 به 60 هزارتومان رسیده است.

با آنکه آهن آلات نرخی افزایشی را طی می‌کنند اما در این میان قیمت میلگرد آجدار ثابت اعلام شده و نرخ میانگین این مقطع حدود 18 هزار و 495 تومان بوده است. میلگرد ذوبی همچنین با افزایشی حدود 3 هزارتومان همراه بود و قیمت آن حدود 18 هزار و 700 تومان شده است.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز تیرآهن همچنین نوساناتی داشته که از 10 الی 100 هزارتومان متغییر بوده است. قیمت ورق آهن نیز با 300 تومان افزایش همراه بود اما انواع ورق سرد بدون تغییر قیمت عرضه شد.

لازم به ذکر است که به سبب قطع گاز صنایع، عرضه آهن اسفنجی در بازار کاهشی شد و همین امر سبب افزایش قیمت در بازار شده است.

با توجه به نوسانات قیمت در بازار آهن‌آلات و افزایش برخی از مقاطع، در ادامه قیمت روزانه تیرآهن هاش و دیگر مقاطع فولادی آورده شده است:

 

 

 

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز