نهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری یزد 1401

پژوهش و فناوری-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار از روز 15آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در شهرک نمایشگاه‌­های بین‌­المللی یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌­شود. در این رویداد بیش از 50 شرکت‌کننده از سازمان‌­ها و ادارات دولتی و همچنین شرکت‌­های خصوصی فعال در حوزه‌­های پژوهش و فناوری و با محوریت فعالیت‌­های دانش‌بنیان در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد حضور دارند. در این رویداد فعالان حوزه پژوهش و فناوری به معرفی آخرین دستاوردهای خود در این حوزه می‌­پردازند.

بنابر اعلام مدیرعامل نمایشگاه بین‌­المللی یزد، برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری و فن بازار در سال “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” دارای اهمیت است و توجه به فعالیت‌­های دانش‌بنیان می‌­تواند منجر به توسعه فعالیت‌­های علمی و اقتصادی اصولی و صحیح و در نتیجه رونق اشتغال و اقتصاد کشور شود.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 15 لغایت 18 آذر ماه 1401 از ساعت 16 الی 21 در شهرک نمایشگاه­‌های بین‌­المللی یزد از این رویداد بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

دوره قبل این نمایشگاه طی آذر ماه سال گذشته با شعار پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید برگزار شد. در این رویداد فعالان در حوزه پژوهش و فناوری به معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود پرداختند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز