نمایشگاه بین المللی واردات چین/ شانگهای 2022

نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای - چین (CIIE)-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نمایشگاه بین­‌المللی واردات چین (CIIE) از روز 14 الی 19 آبان ماه 1401 در شانگهای چین آغاز به کار کرده است.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه از سال 2018 به صورت سالانه به میزبانی وزارت بازرگانی جمهوری چین و شهرداری شانگهای و با مشارکت سازمان تجارت جهانی، کنفرانس تجارت و توسعه ملل متحد و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در شانگهای برگزار می­‌شود.

در این رویداد پاویون ایران با حضور 6 شرکت داخلی و 24 شرکت ایرانی به صورت مجازی جهت معرفی و عرضه خدمات، محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند. همچنین گروه­‌های کالایی متنوعی در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی، تجهیزات و تکنولوژی نانو، پزشکی، نفت، گاز و پتروشیمی در این پاویون حضور دارند.

این رویداد در دو بخش ملی و غرفه­‌های شرکتی در حوزه‌­های مختلف در فضایی به مساحت 360 هزار مترمربع برگزار می­‌شود که شرکت‌­های ایرانی در بخش پاویون ملی در این رویداد حضور دارند. این نمایشگاه بستر مناسبی جهت توسعه تجارت، تبادلات فرهنگی و همکاری­‌های متقابل است.

دومین دوره این نمایشگاه در سال 2019 با حضور بیش از 3 هزار و 800 شرکت از 181 کشور جهان و بیش از 126 هیئت خارجی برگزار شد. بیش از 900 هزار نفر از این رویداد بازدید داشتند.

راز آسمان پایتخت

شرکت بازرگانی وانیکس

شرکت بازرگانی وانیکس، خرید و حمل کالا از دو کشور چین و امارات به ایران را انجام می‌دهد. کار شرکت وانیکس به دو بخش خرید کالا و حمل کالا تقسیم می‌شود. در بخش اول ما فروشندگان مناسب که بهترین و مناسب‌ترین قیمت محصول مورد نظر شما را دارند، برای شما پیدا می‌کنیم و کمک می‌کنیم تا وجه شما بدون دردسر به حساب فروشنده خارجی واریز شود. در بخش بعد شرکت وانیکس کالای شما را از کشور مبدا (چین یا امارات) از فروشنده تحویل گرفته و بعد از انبارداری در چین و دبی، کالاهای شما را به مقصد که درب انبار شما در ایران می‌باشد ارسال می‌کنیم. صفر تا صد خدمات خرید و واردات کالا از چین و دبی با وانیکس انجام می‌شود. برای واردات از چین بدون گمرک، با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان با وانیکس تماس بگیرید. تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۳  ۰۹۱۹۴۷۰۶۰۳۵

شرکت بازرگانی سپاهان همراه

شرکت بازرگانی سپاهان همراه به قصد تسهیل تجارت، خدمات گسترده و یکپارچه‌ای را ارائه می‌کند و خود را به معتمد بازرگانان تبدیل کرده است. این خوشنامی با داشتن تیم متعهد و متخصص و داشتن سابقه طولانی به دست آمده است. انتخاب یک همراه خوب در هر مسیری، سختی‌های راه را آسان می‌سازد. ما تلاش کرده‌ایم تا با بهره‌گیری از تجربه و تخصص یک تیم قوی در امر صادرات و واردات کالا، حمل و نقل بین‌المللی و ترخیص کالا از گمرک، بهترین خدمات را ارائه دهیم. تسهیل در فرایند بازرگانی خارجی و ایجاد رضایت قلبی برای تجار بین‌المللی با ارائه خدمات باکیفیت، رمز رشد ما از گذشته تا به امروز بوده است.
خدمات خرید و حمل از چین به دبی و ایران از جمله خدمات سپاهان همراه است که به صورت کاملا تخصصی و بر اساس اصول حرفه ای تجارت در خدمت تجار محترم ایرانی و بین‌المللی است. شما می‌توانید برای مشاوره و درخواست انجام خدمات خرید، حمل و گمرکی با این شماره‌ تماس بگیرید: ۰۲۱۶۲۰۱۵۰۰۰

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : سپاهان همراهوانیکس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز