نقشه شوم پدر برای جلوگیری از مهاجرت پسر

مرد میانسالی برای ممانعت از مهاجرت پسرش، دو آدم ربا اجیر کرد.

به گزارش کاماپرس، چندی پیش چند کارگر جوان در حال عبور از کنار ساختمانی متروکه متوجه کمک خواستن مردی جوان شده و او را نجات می‌دهند. کوروش 20 ساله به دلیل جراحات وارده راهی بیمارستان شده و به پلیس می‌گوید: از مدت‌ها پیش قصد مهاجرت داشتم و حتی بلیت هواپیما را نیز گرفته بودم. اما چند روز قبل از پرواز در حال عبور از خیابان بودم که توسط سرنشینان یک خودرو پژو ربوده شدم. آن دو سارق مرا با چاقو تهدید و سپس بیهوش کردند. پس از به هوش آمدن متوجه شدم که در باغی اطراف تهران زندانی شده‌ام. آن‌ها مرا شکنجه و تهدید کرده و از خانواده‌ام درخواست یک میلیارد تومان پول داشتند.

بیشتر بخوانید:

کوروش ادامه می‌دهد: طبق ادعای سارقان خانواده‌ام مبلغ مورد نظر را تهیه نکرده و آنان نیز می‌خواستند مرا به باند قاچاق اعضای بدن بدهند. آن‌ها دوباره مرا بیهوش کردند و پس از چند روز مجددا به هوش آمده و متوجه شدم که در خانه‌ای متروکه دست و پا بسته هستم. در همین مکان توسط چند کارگر نجات پیدا کردم. اما ناراحتی من بیشتر به دلیل عدم پیگیری خانواده و کنسلی بلیت پروازم بود.

ادعای کوروش توسط بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران پیگیری و به دنبال بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل ربایش، هویت سارقان شناسایی و در نهایت هر دو سارق بازداشت شدند.

راز آسمان پایتخت

طبق ادعای سارقان ماجرا این بود که پدر کوروش در ازای پرداخت 20 میلیون تومان از سارقان خواسته که پسرش را ربوده و دو هفته زندانی و در نهایت رها کنند.

پدر کوروش نیز در تحقیقات عنوان کرد: پسرم سودای رفتن به خارج داشت و اصرارهای من برای منصرف کردن او سودی نداشت. وقتی بلیتش را گرفت از همه جا ناامید شده و این نقشه را طراحی و اجرا کردم.

به نقل از روزنامه ایران، در  نهایت با رضایت پسر، پدرش آزاد شد و دو آدم ربای اجیر شده نیز به دستور بازپرس موسی رضازاده در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز