نخستین هتل سبز ایران را بشناسید + قیمت روز واحدهای اقامتی

سفرانه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل سبز، اقامتگاهی دوستدار محیط زیست است که به منظور حذف اثرات مخرب ناشی از روش‌های ناصحیح هتلداری بر کره زمین طراحی می‌شود. در این شرایط یک هتل سبز تمام تلاش خود را جهت صرفه جویی در مصرف آب، کاهش مصرف برق و بازیافت انجام می‌دهد. بیشترین مسیری که باعث می‌شود یک اقامتگاه به سیستم هتلداری سبز بپیوندد در پشت صحنه ماجرا قرار دارد. اما این تلاش در این نقطه به پایان نمی‌رسد. یک هتل برای آن که سبز بماند لازم است به کمک مهمانان خود نیز تکیه کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ویژگی‌های یک هتل سبز و قیمت روز واحدهای اقامتی آن می‌پردازد.

هتل سبز چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای صرفه جویی در مصرف آب، بسیاری از هتل ‌های سبز قابلیت‌هایی را در هر اتاق امکان پذیر می‌کنند. این امکانات باعث می‌شود تا مصرف آب مهمانان بدون اینکه کاری متفاوت انجام دهند، کاهش یابد. سر دوش‌ها و هواکش‌های کم جریان، مقدار آب مصرفی در هر دوش را بدون کوتاه‌تر کردن مدت زمان استحمام، کاهش می‌دهد. رستوران‌های هتل، یکی از مصرف‌کنندگان اصلی آب هستند. کارکنان هتل به صورت مداوم در حال آموزش دیدن جهت مصرف بهینه آب و سایر انرژی‌های طبیعی هستند.

هتل‌های سبز اغلب دارای دستگاه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی مانند لامپ‌های فلورسنت، حسگرهای حرکتی برای مکان‌های عمومی و واحدهای گرمایشی هستند. برخی از هتل‌های سبز تا آنجا پیش می‌روند که واحدهای بازیافت آب خاکستری را نصب می‌کنند. در این شرایط قادر به استفاده مجدد از آبی هستند که از سینک‌ها عبور می‌کند. برخی دیگر، از پنل‌های خورشیدی برای تولید انرژی یا گرمایش بهره می‌برند. برخی حتی روغن‌های مستعمل را از آشپزخانه جمع آوری می‌کنند تا به وسایل نقلیه بیودیزل محلی اهدا کنند. مدیریت زباله بخش مهمی از ماموریت یک هتل سبز است. بسیاری از هتل‌ها تدابیر به خصوصی برای بازیافت و کاهش تولید زباله می‌اندیشند. سیستم تفکیک زباله در هتل‌های سبز یک امر ضروری محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان آزادی، اولین هتل سبز ایران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی به جهت قدم گذاشتن در مسیر هتلداری سبز در میان بسیاری از دوستداران محیط زیست، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل که به عنوان یکی از اقامتگاه‌های لوکس تهران شناخته می‌شود در سال  1356 افتتاح شد. هتل پارسیان آزادی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر و حذف روش‌های ناصحیح هتلداری به حفظ محیط زیست خدمت کند. واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی مجهز به سیستم یکپارچه صرفه جویی در مصرف انرژی هستند. تجربه اقامت در اولین هتل سبز ایران آن هم برای افرادی که دغدغه‌های زیست محیطی دارند، می‌تواند رضایت بخش باشد.

رزرو هتل آزادی تهران با بهترین قیمت روز

آژانس گردشگری سفرانه امکان رزرو آنلاین انواع هتل را در یک بستر امن و آسان فراهم کرده است. این مجموعه برای بسیاری از اقامتگاه‌ها تخفیفات فصلی ارائه می‌کند. رزرو هتل آزادی تهران جزو پیشنهادات همیشگی سفرانه به گردشگران است. هتل آزادی تهران با برخورداری از انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیاز مسافران را تامین می‌کند. قیمت روز بسیاری از واحدهای اقامتی متناسب با طبقه هتل تغییر می‌کند. هزینه رزرو اتاق دو تخته دبل در طبقات سه تا هشت به مبلغ چهار میلیون و 200 هزار تومان است. در حالی که قیمت روز همین واحد اقامتی در طبقات 9 تا 19 با مبلغ چهار میلیون و 400 هزار تومان تمام می‌‌شود. هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته دبل ویژه در طبقات 20 تا 25 به مبلغ پنج میلیون و صد هزار تومان است. این هتل دارای واحدهای دیگری نظیر اتاق دو تخته توئین، سوئیت جونیور، سوئیت دوبلکس و سوئیت پرزیدنتال است. قیمت روز سوئیت پرزیدنتال شامل 28 میلیون و 500 هزار تومان می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به وبسایت سفرانه از بیشترین تخفیف جهت رزرو هتل آزادی بهره مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “نخستین هتل سبز ایران را بشناسید + قیمت روز واحدهای اقامتی

  1. نهال رستمی گفته:

    واقعا کاش کمی بیشتر به فکر محیط زیست باشیم تا کامل نابود نشده چون همین الانم شرایط خوبی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز