نحوه اجاره سوئیت ارزان قیمت در شمال

راهنمای اقامت ارزان در شمال ایران و اجاره سوئیت ارزان شمال برای همه مسافران ضرورت دارد؛ چراکه در اغلب موارد، سفر به شمال کشور از اولین انتخاب‌های هر خانواده است. شمال کشور شامل سه استان گلستان، گیلان و مازندران بوده و سرزمینی فوق‌العاده سرسبز و حاصلخیز است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی راه‌های دسترسی به استان‌های شمال کشور و چگونگی اقامت ارزان در این استان‌ها ‌و اجاره سوئیت ارزان شمال پرداخته است.

موقعیت جغرافیایی و مسیرهای دسترسی به استان مازندران

مازندران از شرق به استان گلستان و از غرب به استان گیلان محدود شده است. این استان دارای ۲۳ شهرستان است و از سمت جنوب با شهرهای بزرگی مانند تهران، سمنان و قزوین مرز مشترک دارد. مازندران همچنین با چهار کشور ساحلی ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و آذربایجان همجوار بوده و دریای خزر باعث شده که این استان از راه دریا با آن‌ها در ارتباط باشد. بلندترین قله ایران (دماوند) و بلندترین آتش‌فشان آسیا متعلق به مازندران است. مسافرانی که از شهرهای مرکزی و جنوبی به سمت مازندران حرکت می‌کنند، ابتدا باید اصفهان و تهران را پشت سر گذاشته و سپس در یکی از سه جاده اصلی چالوس، هراز و فیروزکوه به مسیر خود ادامه دهند.

بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی با قیمت مناسب در مازندران

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

این هتل یکی از معروف‌ترین هتل‌های استان مازندران است که بیشتر مردم، آن را با نام هایت خزر می‌شناسند. این هتل پنج ستاره دارای زیباترین قاب از جنگل و دریا است.

راز آسمان پایتخت

هتل بام سبز

این هتل چهار ستاره در رامسر واقع شده است. البته کم بودن یکی از ستاره‌های آن به دلیل کیفیت نیست. این هتل برفراز شهر رامسر و در میان جنگل‌ها قرار دارد و بدین جهت دید خوبی از دریا و جنگل ارائه می‌دهد. این هتل همچنین دارای ۳۱ کلبه جنگلی است. لازم به ذکر است مسافران برای رسیدن به هتل باید از تله‎‌کابین رامسر استفاده کنند.

اقامتگاه‌های بومگردی

شاید هزینه اجاره اقامتگاه‌های بومگردی نسبت به رزرو هتل ارزان‌تر باشد، اما تجربه متفاوت اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی به هیچ عنوان با اقامت در هتل به دست نمی‌آید. اقامتگاه‌های بوم‌گردی اغلب در دل طبیعت و جنگل قرار دارند و بدین جهت برای مسافرانی که تمایل دارند در جایی دور از شلوغی شهر اقامت داشته باشند، گزینه  مناسبی است.

اقامتگاه کلبه چوبی الیزه در ۱۸ کیلومتری شهر بابل و ۲۲ کیلومتری شیرگاه یکی از این گزینه‌­ها است که کلبه‌‌های آن چشم‌اندازی وسیع به شالیزار و طبیعت اطراف دارد. در نزدیکی کلبه‌ها یک سفره‌خانه سنتی قرار دارد که انواع غذاهای محلی را سرو می‌کند. معروف‌ترین آبشار استان مازندران هم در نزدیکی همین اقامتگاه قرار دارد. این آبشار به هفت آبشار سوادکوه یا هفت آبشار تیرکن معروف است.

شمال

موقعیت جغرافیایی و مسیرهای دسترسی به استان گیلان

برای رسیدن به استان گیلان می‌توان از هواپیما، قطار و ماشین شخصی یا اتوبوس استفاده کرد. فرودگاه استان گیلان فرودگاه سردار جنگل رشت نام دارد و امکان خرید بلیط قطار از سه استان تهران، خراسان‌رضوی و قزوین نیز وجود دارد. در شمال گیلان، دریای مازندران و در جنوب آن رشته کو‌ه‌های البرز قرار دارد. گیلان دارای ۱۶ شهرستان بوده و با استان های قزوین، زنجان، اردبیل و مازندران همسایه است. دریای خزر و کشور جمهوری آذربایجان نیز در شمال استان گیلان قرار دارد.

شمال

هتل‌­ها و اقامتگاه‌­های بومگردی استان گیلان

گیلان سهم زیادی از صنعت گردشگری کشور را دارد و هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در آن ساخته‌ شده است؛ به همین دلیل با هر قیمتی می‌توان به راحتی اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کرد که در ادامه تعدادی از آنها معرفی شده است.

هتل بزرگ گیلان

هتل بزرگ گیلان همان هتل کادوس شهر رشت است که از سال ۱۳۶۲ تا به امروز میزبان گردشگران بسیاری بوده است. این هتل، نزدیک به مرکز شهر بوده و به جاذبه‌ تاریخی پل خشتی چمارسرا، دانشگاه گیلان و ساختمان شهرداری دسترسی دارد.

هتل اسپیناس آستارا

این هتل مجلل در کنار دریاچه استیل بنا شده است که به جاذبه‌های مشهور گیلان مانند آب گرم کوته کومه، آبشار لوندویل، گردنه حیران، آب گرم سرعین و بازار مرزی آستارا دسترسی راحت دارد. این هتل در پنج کیلومتری شهر آستارا و روبه‌روی کوهستان اسپیناس واقع شده است.

اقامتگاه بومگردی مریم گلی

مریم گلی از مشهورترین اقامتگاه‌های بومگردی گیلان بوده که در روستای جاده کنار صومعه‌سرا واقع شده است. در نزدیکی این اقامتگاه، تالاب انزلی، ییلاق ماسال، منطقه شاندرمن و چند جاذبه دیگر وجود دارد.

اقامتگاه بومگردی گیل‌ میش

این اقامتگاه در روستای فرارود در ۳۰۰ کیلومتری جاده تهران-رشت قرار دارد و اطراف آن دارای انواع جاذبه‌های طبیعت‌گردی و تاریخی بسیار زیادی مانند رودخانه، جنگل، کلبه‌های ییلاقی، قلعه درفک و آبشار است.

شمال

موقعیت جغرافیایی و دسترسی به استان گلستان

استان گلستان در نزدیکی دریای مازندران و کوه‌های البرز واقع شده است. این استان از شمال با کشور ترکمنستان همسایه است. همچنین استان‌های مازندران در غرب، خراسان شمالی در شرق و سمنان در جنوب آن واقع شده‌اند. برای رسیدن به این استان گزینه‌های زیادی مانند هواپیما، قطار، اتوبوس و خودرو شخصی وجود دارد. سفرهای هوایی این استان از طریق فرودگاه گرگان انجام می‌شوند. جاده فیروزکوه برای سفر زمینی به این استان، بسیار امن‌تر و خلوت‌تر از دیگر مسیرهای اصلی منتهی به شمال کشور است.

اقامتی ارزان در استان گلستان

در استان گلستان در ارزان‌ترین تا گران‌ترین اقامتگاه‌ها می‌توان ساکن شد. این استان دارای هتل‌های پنج ستاره مختلف، ویلا‌ها، خانه‌های اجاره‌ای، اقامتگاه‌های بومگردی و میهمان‌سرا‌های ارزان قیمت است که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. با اقامت در یکی از ده‌ها اقامت بومگردی استان  و اجاره سوئیت ارزان شمال می‌توان تعطیلات خوبی را سپری کرد.

شمال

اجاره سوئیت ارزان شمال با “سپنجا”

سپنجا، وب سایت ارائه‌دهنده‌ سرویس اجاره‌ منزل است که از طریق آن می‌توان اجاره سوئیت ارزان شمال و اقامتگاه‌های اجاره‌ای سراسر ایران را مشاهده و منزل مورد نظر را رزرو کرد. این وبسایت دارای مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است؛ لذا با خیال راحت می‌توان رزرو خود را انجام داد. با انتخاب مناسب از ليست مكان‌هاي ارائه شده مي‌توان اقامتي كم‌هزينه و راحت را در كنار خانواده و دوستان‌ تجربه كرد. به عبارتی می‌توان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب سوئیت، منزل مبله، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی مورد نظر را بررسی و سپس اقدام به اجاره آن کرد.

در صورت لزوم نیز می‌توان رزرو خود را طبق قوانین سایت سپنجا لغو و پول پرداختی را پس گرفت. همکاران سپنجا در واحد پشتیبانی، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲شب آماده پاسخگویی به سوالات هستند. برای ارتباط با مجموعه سپنجا می‌توان با شماره تلفن‌های 07191302012 و 07138303014 تماس گرفت با به نشانی اینترنتی https://sepanja.com مراجعه کرد.

سوئیت ارزان شمال : https://sepanja.com/landing/shomal 

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز