میز استیل برای چه سبک دکوراسیونی مناسب است؟ + راهنمای خرید

لست سکند

میز استیل یکی از لوازم بسیاری کاربردی در صنعت و همچنین چیدمان و دکوراسیون منزل و سایر محیط‌ها مانند فضاهای کاری است؛ میز استیل در دو نوع میز استیل صنعتی و میز استیل دکوراتیو طراحی و روانه بازار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، میز استیل یکی از لوازم جدایی‌ناپذیر هر خانه است که علاوه بر کاربرد فراوان آن، ظاهری بسیار زیبا و شیک به فضای خانه می‌بخشد. در حال حاضر میز استیل به عنوان بخشی از دکوراسیون خانه در انواع، مدل‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازار موجود است. تنوع بالای این محصول، قابلیت هماهنگی آن با انواع مختلف دکوراسیون‌ها را فراهم می‌کند. کاماپرس در ادامه به معرفی میز استیل و انواع آن در چیدمان منزل می‌پردازد.

میز استیل و انواع آن

میز استیل از ترکیب پروفیل استیل و لوله‌های استنلس استیل ضد زنگ و دیگر متریال‌ها از جمله چوبريال شیشه و سنگ ساخته می‌شود. از مزیت‌های میز استیل مقاومت بالای فلز استیل در تحمل وزن، ضد زنگ بودن و کم هزینه بودن آن است. از انواع میز استیل علاوه بر کارکرد دکوراتیو آن در منزل، در صنعت نیز بسیار استفاده می‌شود. انواع صنعتی و دکوراتیو میز استیل در ادامه معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

میز استیل صنعتی

میز استیل مورد استفاده در صنایع، معمولا کارکردی به عنوان میز کار دارد؛ از این رو باید ویژگی‌های خاصی از جمله تحمل وزن بالا، ماندگاری و طول عمر زیاد، ضدزنگ بودن و غیره را داشته و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به عنوان مثال یکی از مکان‌های از میز استیل استفاده می‌شود قصابی‌ها و آشپزخانه رستوران‌ها است، در چنین شرایطی، میز استیل باید در برابر ضربات چاقو و سایر شرایط محیطی مانند رطوبت مقاوم باشد.

از دیگر کاربردهای میز استیل در صنعت می‌توان به استفاده از آن در شیرینی پزی‌ها، فست فودها،کافی شاپ، کترینگ و غیره اشاره کرد. به‌طور کلی تمیز شدن راحت و جذب پایین آلودگی در میز استیل ، آن را برای استفاده در محیط‌هایی که نیازمند فضای استریل است، به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

میز استیل دکوراتیو

میز استیل دکوراتیو که در دکوراسیون و فضای منزل استفاده می‌شود، علاوه بر کارکردهای مختلف آن، در تزئین و چیدمان منزل نیز کاربرد دارد؛ در واقع هر یک از انواع میز استیل دکوراتیو در یک قسمت از خانه کاربرد دارد. از جمله انواع میز استیل دکوراتیو می‌توان به میز استیل آرایش، کنسول، میز جلو مبلی، میز عسلی، میز ناهارخوری، میز تلویزیون، میز تلفن و حتی میز تحریر اشاره کرد. در هنگام خرید میز استیل ، علاوه بر کیفیت آن باید به هماهنگی آن با دکوراسیون منزل نیز توجه کنید. برخی از نکات برای خرید میز استیل مناسب در ادامه آمده است؛

توجه به رنگ میز استیل

امروزه میز استیل در رنگ‌های متنوع طلایی، نقره‌ای و غیره در بازار موجود است؛ چرا که هماهنگی و هارمونی اصلی دکوراسیون هر خانه منوط به رنگ اجزای موجود در خانه است. از این روز توجه به رنگ هرکدام از انواع میز استیل و هماهنگی با آن بخش از خانه اهمیت دارد.

توجه به طرح و متریال مورد استفاده

در ساخت میز استیل معمولا علاوه بر استیل از سایر متریال‌ها مانند چوب و سنگ استفاده می‌شود؛ ضمن این‌که میز استیل در دکوراتیو در انواع گوناگون تولید و عرضه می‌شود؛ بنابراین توجه به متریال و طرح و ابعاد میز استیل و هماهنگی آن با نوع دکوراسیون خانه از جمله دکوراسیون سنتی، مدرن، سلطنتی و کلاسیک نیز اهمیت بسیاریی دارد.

برای خرید میز استیل باید چقدر هزینه کنیم؟

یکی از نکات مهم در خرید میز استیل برای بخش‌های مختلف خانه، کیفیت و ماندگاری بالای آن برای استفاده طولانی مدت است. بنابراین خرید میز استیل با کیفیت حتی اگر هزینه‌بر باشد، سبب کاهش هزینه‌های تعویض و تعمیر آن در دراز مدت می‌شود. بنابراین بهتر است از یک فروشگاه معتبر و قابل اطمینان که علاوه بر تضمین کیفیت، از قیمت‌های مناسبی نیز برخوردار باشد، میز استیل مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید میز استیل از فروشگاه پاراپت

فروشگاه پاراپت پلاس ، مجموعه‌ای مطمئن و حرفه‌ای است که به شکل تخصصی در زمینه عرضه انواع تجهیزات و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این فروشگاه از مجموعه‌ای جامع و بی‌نظیر از میز استیل در انواع و مدل‌های گوناگون، متناسب با هر سلیقه‌ای برخوردار است. برای خرید میز استیل از فروشگاه پاراپت می‌توانید به راحتی و از طریق مراجعه به وبسایت این مجموعه، محصول مورد نظر خود را به شکل آنلاین سفارش دهید.

دیگر محصولات لوازم خانگی این مجموعه شامل سرویس خواب، مبلمان منزل، بوفه، صندلی استیل، مبلمان اداری، کمد و سایر اکسسوری‌های خانگی است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاراپت پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز