منابع کنکور دکتری ۱۴۰۱ اعلام شد

لست سکند

اطلاع از منابع دکتری و پیدا کردن‌شان اولین موضوعی است که داوطلبان آزمون دکتری آن را جستجو می‌کنند. پس داوطلب علاقه‌مند به کنکور دکتری به دنبال مطالبی است که کامل بوده و تمام نیازمندی وی برای امتحان دکتری را پوشش دهد.

مقطع دکتری در دانشگاه های سراسری، آزاد و وزارت بهداشت یکی از بالاترین مقاطع تحصیلی دانشگاهی در ایران است که هدف بسیاری از فارغ‌التحصیلان دوره ارشد، کسب رتبه قبولی و تحصیل در این مقطع است. به دلیل ادغام آزمون دکتری سراسری و آزاد، ثبت نام آزمون دکتری سراسری و ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد به صورت همزمان و آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت مجزا انجام می شود. بنابراین آنچه برای داوطلبان اهمیت بسیاری دارد، اطلاع از منابع آزمون دکتری خواهد بود.

چه روشی برای دسترسی به منابع آموزشی مناسب‌تر است؟

به گفته دکتر لطف زمان، مدیر مسئول موسسه سنجش امیرکبیر، اگر در جستجوی منابع کنکور دکتری در این اوضاع گسترش ویروس کرونا هستید، پکیج‌های نقره‌ای سنجش امیرکبیر بهترین و کامل‌ترین گزینه برای قبولی در آزمون ۱۴۰۱ است.

داوطلبان آزمون دکتری با تهیه بسته آموزشی دکتری و تماشای فیلم‌های صوتی و تصویری زبان عمومی و تافل، احساس خواهند کرد که انگار در کلاس حضوری نشسته‌اند.

راز آسمان پایتخت

علاه بر آن در پکیج آموزشی یک دی وی دی جزوات دانشگاهی و اسلایدهای دانشگاهی ارائه شده که داوطلب را با حال و هوای دانشگاه‌های معتبر کشور آشنا می‌سازد و یک منبع بسیار عالی برای آزمون کتبی و به خصوص آزمون مصاحبه دکتری است.

دکتر لطف زمان ادامه داد: «در منابع آموزشی سنجش امیرکبیر، سعی شده، از تمام ابزارهای آموزشی مثل کتب کنکوری، جزوات کنکوری، دی‌وی‌دی‌های صوتی و تصویری، جزوات دانشگاهی، اسلایدهای دانشگاهی و مشاوره و پشتیبانی استفاده شود».

با آمادگی کامل در آزمون دکتری شرکت کنید

برای ورود به آزمون دکتری نیاز است تمامی داوطلبان فارغ التحصیل ارشد در هر رشته و گرایشی برای ورود به دوره دکتری تخصصی، معتبرترین و بهترین منابع آزمون دکتری  را قبل از شرکت در آزمون دکتری تهیه و مطالعه کنند. در همین راستا مجموعه سنجش امیرکبیر با بیش از 22 سال سابقه حرفه‌ای در این زمینه جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور دکتری در خدمت شما داوطلبان عزیز است تا بتواند بهترین منابع و کتب را به شما معرفی کند.

تصور اشتباهی که میان بسیاری از دانش آموختگان دکتری وجود دارد بر آنست که موفقیت و کسب رتبه قبولی در آزمون دکتری بسیار سخت است و مسیر دشواری پیش روی آنان قرار گرفته است. اکثر ابهام داوطلبین گرامی در رابطه با زمان ثبت نام در امتحان دکتری، شرایط و ضوابط ثبت نام، تفاوت میان دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، بهترین و معتبرترین منابع دکتری سراسری ، آزاد و وزارت بهداشت، طریقه موفقیت در مصاحبه دکتری و دیگر پرسش های متداولی است که در پذیرش نهایی آنها تاثیر بسیاری خواهد داشت.

در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر سعی بر آن داریم تا جامع‌ترین منابع کنکور مقطع دکتری در تمامی رشته‌ها از جمله علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، گروه فنی و مهندسی، گروه کشاورزی، گروه هنر، گروه دامپزشکی و گروه زبان را معرفی کنیم. پس از شرکت در آزمون و پذیرش ابتدایی در آن داوطلبان باید خود را برای جلسه مصاحبه آماده کنند. از همین رو، سنجش امیرکبیر به عنوان مجری آماده سازی منابع کارشناسی ارشد و دکتری در کنار شما قرار خواهد گرفت.

جزئیات برگزاری آزمون دکتری

از سال ۱۳۹۶ به بعد آزمون های دانشگاه های سراسری و آزاد با هم ادغام شد. بطوریکه داوطلبان کنکور دکتری تنها نیاز است یک دفترچه ثبت نام آزمون تهیه و در یک آزمون مشترک شرکت کنند. از آنجایی که سوالات یکسانی طراحی می شود داوطلبان شرکت در آزمون دکتری برای موفقیت در این کنکور باید منابع یکسانی را مطالعه کنند. در ضمن داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت مانند گذشته، به صورت جداگانه در یک آزمون مجزا ثبت نام و شرکت می‌کنند.

داوطلبان آزمون دکتری می‌توانند به صورت رایگان عنوان منابع آزمون دکتری سراسری و آزاد و وزارت بهداشت، برای تمامی گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان را با توجه به آخرین تغییرات سرفصل های آزمون دکتری 1401 در سایت سنجش امیرکبیر به آدرس sanjeshetakmili.ir مشاهده کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، دروس امتحانی هر یک از رشته‌های امتحانی آزمون دکتری شامل زبان دکتری، استعداد تحصیلی و نیز دروس تخصصی خواهد بود. هر یک از دروس عمومی در این آزمون ضریب 1 و دروس تخصصی ضریب 4 خواهند داشت. برای آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز امتحان از دروس عمومی و تخصصی به عمل خواهد امد.

چه کسانی در آزمون دکتری شرکت می‌کنند؟

رقابت در کنکور دکتری و آزمون ارشد بین دو گروه انجام می‌شود:

گروه اول: کسانی که زمان کافی را برای مطالعه دارند، به تازگی فارغ‌التحصیل شده و با منابع آشنایی نسبی دارند، در پایه تحصیلی قوی هستند، و دغدغه پذیرفته شدن در دانشگاه‌های مطرح دولتی را ندارند.

گروه دوم: کسانی که شاغل و پرمشغله هستند، بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی ایشان گذشته و منابع جدید را نمی‌شناسند، برایشان مهم است که در کدام دانشگاه پذیرفته شوند. این دسته از داوطلبین باید بدانند که قرار است در کنکور دکتری با دسته‌ی اول رقابت کنند.

داوطلبان جهت دریافت رایگان منابع کارشناسی ارشد و منابع دکتری با شماره ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ تماس یا به سایت www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنند.

همچنین اگر به طور جدی قصد یادگیری زبان و تمایل به پیدا کردن Partner زبان انگلیسی ( آیلتس و تافل) را دارید، می‌توانید از سایت مایگریشن اسکیلز به آدرس www.migrationskills.ir  دیدن کرده یا در کانال تلگرامی https://t.me/partner_english عضو شوید.

مرتبط با : سنجش امیرکبیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز