معرفی 7 مرکز خرید لوکس در تور اروپا نوروز 1402

زمانی که درباره مد، سبک، گرایش‌های جدید و طراحی خلاقانه صحبت می‌شود، اولین جایی که به ذهن بسیاری از افراد خطور می‌کند، اروپا است. اروپا از قرن‌های گذشته در ایجاد مراکز و خیابان‌های خرید پیشگام بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مهم‌ترین اهداف توریست‌های سراسر دنیا از رزرو تور اروپا ، گشت و گذار در مراکز خرید این منطقه است. شلوغی بازار تراژان در رم و بازار بزرگ استانبول گواه این موضوع است. به علاوه، بزرگ‌ترین مراکز خرید در انگلستان، ترکیه و پرتغال واقع شده است. در ادامه، 7 مرکز خرید بزرگ و معروف قاره سبز معرفی خواهد شد.

مرکز خرید بیلانی در لهستان

این مرکز خرید بزرگ بیش از 170 هزار متر مربع مساحت داشته و بیش از 80 فروشگاه در این مجموعه حضور دارد. در بازسازی جدید مرکز خرید «بیلانی» که در شهری با همین نام قرار دارد، 8 سالن سینما و 4700 پارکینگ اتومبیل به این مجموعه اضافه شده است. به علاوه، بزرگ‌ترین فروشگاه «ایکیا» در این مرکز خرید قرار دارد. مرکز خرید بیلانی بهترین مکان برای علاقمندان به خرید مبلمان و وسایل مد و دکوراسیون داخلی است.

راز آسمان پایتخت

مرکز خرید مگا در روسیه

این مجموعه در استان مسکو قرار داشته و بیش از 210 هزار متر مربع وسعت دارد. مرکز خرید MEGA حدود 250 فروشگاه متنوع در زمینه فروش کالاهای لوکس، لوازم الکترونیکی، پوشاک، لوازم جانبی مد، مبلمان و… دارد. به علاوه، وجود رستوران‌های مختلف در این مرکز خرید می‌تواند اوقات خوشی را برای مشتریان رقم بزند.

مرکز خرید پردایز در بلغارستان

مرکز خرید «پردایز» بزرگ‌ترین مرکز خرید بلغارستان و کل اروپای مرکزی و شرقی محسوب می‌شود. این مجموعه 80 هزار متر مربع وسعت و بیش از 330 فروشگاه دارد. مرکز خرید پارادایس به لحاظ طراحی داخلی به 4 منطقه تقسیم شده است: تفرجگاه، تنگه، تراس و باغ. هر کدام از این مناطق، سبک طراحی منحصر به فردی دارند. وجود آبشارها، دریاچه‌ای با پل، باغ بسیار زیبا و درختان سرسبز حس حضور در بهشت را به بازدیدکنندگان القا می‌کند. در طبقه دوم مرکز خرید پردایز انواع مختلف سرگرمی‌ها مانند تئاتر، پیست یخ و فودکورت قرار دارد. در طبقه سوم نیز مرکز تناسب اندام، اسپا، زمین اسکواش و تنیس در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید جواهر استانبول در ترکیه

در شش طبقه این مرکز خرید بیش از 340 فروشگاه، 34 فست فود و 14 رستوران اختصاصی وجود دارد. انواع برندهای بین‌المللی در مرکز خرید جواهر دارای شعبه فعال بوده و امکانات مختلفی برای توریست‌ها در نظر گرفته شده است. 12 سالن سینما، سالن بولینگ و سایر وسایل سرگرمی اوقات خوشی را برای تمامی بازدیدکنندگان رقم خواهد شد.

مرکز خرید وست‌گیت مال در انگلستان

خرید از مجموعه «وست‌گیت مال» برای تمامی گردشگران با هر سلیقه و گرایشی لذت‌بخش خواهد بود. این مرکز خرید بیش از 360 فروشگاه داشته و امکانات بی‌نظیری چون فودکورت متنوع، سینما، وسایل بازی و سالن بولینگ را در خود جای داده است.

مرکز خرید کاسموس مدیترانه در یونان

مجموعه «کاسموس مدیترانه» به معنی «دنیای مدیترانه»، بزرگ‌ترین مرکز خرده فروشی و سرگرمی با بیش از 200 فروشگاه در جنوب شرقی اروپاست. گردشگران با رزرو تور اروپا و سفر به یونان می‌توانند علاوه بر لذت از جاذبه‌های باستانی این کشور، از گشت و گذار در فروشگاه‌های متنوع این مجموعه نیز لذت ببرند. این مرکز خرید دارای یک سالن آمفی تئاتر، سالن‌های سینما و انواع کافه و رستوران است.

مرکز خرید ترافورد در انگلستان

این مرکز خرید با بیش از 180 هزار متر مربع و 280 فروشگاه، دومین مرکز خرید بزرگ در بریتانیا محسوب می‌شود. طراحی داخلی این مرکز خرید بسیار دیدنی و زیبا است. این مرکز خرید دارای چهار بخش اصلی است: خیابان پیل، ریجنت کرسنت، گنبد و قسمت شرقی. گفته می‌شود که گنبدی که در مرکز خرید «ترافورد» ساخته شده از گنبد کلیسای جامع سنت پل نیز بزرگ‌تر است.

سالن سینما، کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی در این مجموعه وجود دارد. به علاوه، سالن غذای شرقی این مرکز خرید حول یک کشتی بخار طراحی شده است. به علاوه، زمین لگو، مینی زمین گلف، بولینگ، فوتبال سرپوشیده و مرکز غواصی آسمان از دیگر جاذبه‌های مرکز خرید ترافورد محسوب می‌شود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : الفبای سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز