معرفی 5 رنگ موی ایرانی پرطرفدار

لست سکند

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند تا برای سال جدید، تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند. رنگ کردن مو یکی از ساده‌ترین و بهترین تغییراتی است که می‌توان در هر موقعیتی آن را انجام داد. با این حال، انجام رنگ مو در خانه مستلزم رعایت اصول و نکات ویژه‌ای است؛ در غیر این صورت ممکن است آسیب جدی به موها وارد شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برندهایی مانند مارال، دوماسی، دنی وان، پرستیژ و دوشس نمونه‌هایی از رنگ موی ایرانی پرطرفدار هستند که به موها نرمی و درخشندگی خاصی می‌بخشند. این در حالی است که رنگ موهای نامرغوب و بی‌کیفیت موها را خشک کرده و باعث کدورت آن می‌شود. در ادامه، خصوصیات هر یک از این برندهای ایرانی پرطرفدار معرفی خواهد شد.

رنگ موی مارال؛ آبرسان و درخشان کننده

فرمولاسیون رنگ موی مارال بر پایه مواد گیاهی صورت گرفته و در آن از حداقل مواد شیمیایی استفاده شده است. بنابراین، این محصول نه تنها موها را خشک و وز نمی‌کند؛ بلکه باعث افزایش خاصیت آبرسانی و درخشندگی مو خواهد شد و دقیقا به خاطر همین ترکیبات است که به عنوان یک رنگ موی ایرانی پرطرفدار شناخته می‌شود. روغن هسته انگور، روغن آرگان، ویتامین c، روغن بادام، پروتئین، ویتامین E و… از جمله مواد مغذی به کار رفته در این محصول است. به همین دلیل، رنگ موی مارال مانند یک نرم‌کننده طبیعی عمل کرده و از مو در برابر پرتوهای مضر UV محافظت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

دوماسی؛ متنوع و مغذی

این رنگ موی ایرانی پرطرفدار دارای خاصیت تقویت‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی بوده و موجب افزایش رشد موها خواهد شد. کاتالونگ رنگ دوماسی بیش از 100 تنوع رنگی داشته و پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها خواهد بود. این محصول حاوی روغن زیتون، روغن کنجد، امگا 3، امگا 6، روغن نارگیل، ویتامین E و B است. در نتیجه، علاوه بر حفاظت از مو در برابر پرتوهای مضر و آلودگی‌های محیطی، موجب افزایش درخشندگی و نرمی مو نیز خواهد شد. به علاوه، استفاده از رنگ موی دوماسی باعث جلوگیری از ریزش مو شده و ضخامت تارهای مو را افزایش می‌دهد.

تقویت کلاژن سازی مو با رنگ موی دنی وان

کیفیت بالا و وجود مواد اولیه مغذی در محصولات دنی وان باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین رنگ‌ موهای ایرانی تبدیل شود. در رنگ موی دنی وان یک نوع سیلیکون مخصوص به کار رفته و این ماده مانند یک غضا عمل می‌کند. این غشا سطح مو را کاملاً پوشش داده و باعث نرمی و درخشندگی تارهای مو می‌شود. ویتامین C موجود در این محصول باعث کلاژن‌سازی موها شده و وجود روغن زیتون موجب می‌شود تا زبری و خشکی موها کاملاً برطرف شود. جلوگیری از ریزش مو، افزایش مقاومت تارها، افزایش رشد مو و تنوع رنگی بسیار بالا از دیگر مزایای استفاده از محصولات دنی وان محسوب می‌شود.

رنگ موی پرستیژ با حداقل آمونیاک

محصولات پرستیژ همواره جزء محبوب‌ترین رنگ موهای ایرانی بوده است. دوام بالا، کیفیت بسیار عالی و پوشش‌دهی فوق‌العاده باعث شده تا رنگ موی پرستیژ به رنگ موی ایرانی پرطرفدار در بین خانم‌ها تبدیل شود.

این محصول حاوی پروتئین، کراتین و ویتامین C بوده و موجب افزایش لطافت و سلامت مو خواهد شد. همچنین، استفاده از این رنگ مو باعث می‌شود تا آبرسانی به تارهای مو افزایش یافته و موهای آسیب‌دیده مجدداً ترمیم شوند.

تولیدکنندگان رنگ موی پرستیژ از حداقل آمونیاک ممکن در ساخت این محصول استفاده کرده‌اند؛ بنابراین، این رنگ مو به هیچ وجه سلامت مو را به خطر نمی‌اندازد. تقویت و افزایش شادابی مو از دیگر مزایای استفاده از محصولات پرستیژ به شمار می‌رود.

دوشس؛ بهترین پوشاننده تارهای سفید!

این محصول یک رنگ موی دائمی است که ماندگاری و پوشش‌دهی بسیار بالایی دارد. افرادی که موهای خاکستری رنگ دارند می‌توانند با استفاده از رنگ موی دوشس به راحتی موهای خود را رنگ کنند. در حقیقت، فولیکول‌های رنگی در محصولات دوشس بسیار ریز بوده و به راحتی از منافذ مو عبور می‌کنند. همچنین، این رنگ مو فاقد مواد مضر بوده و باعث تقویت و افزایش نرمی تارهای مو خواهد شد.

لازم به ذکر است که تمامی این محصولات با ضمانت اصالت کالا و ارزان‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی سالن سیتی قابل خریداری است. سالن سیتی، مرجع تخصصی رنگ مو در سراسر کشور است که محصولات رنگ مو را به صورت تکی یا عمده با تحویل اکسپرس به دست مشتریان خود می‌رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز