معرفی تخته سیاه هوشمند شیائومی

لست سکند

شیائومی، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه فناوری در جهان، محصولی تحت عنوان تبلت تخته‌سیاه هوشمند XIAOXUN XPHB006 روانه بازار کرده است. این دستگاه نوآورانه برای متحول کردن روش یادگیری و آموزش در کلاس‌های درس و سایر محیط‌های آموزشی طراحی شده است.

به گزارش کاماپرس، تبلت تخته‌سیاه هوشمند XIAOXUN XPHB006 یک تبلت با صفحه‌نمایش بزرگ 10٫۵ LCD اینچی است که با یک قلم هوشمند عرضه می‌شود. این دستگاه از یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که بنا بر ادعای شیائومی، با استفاده مداوم تا ۵ ساعت دوام می‌آورد.

از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه حالت تخت سیاه هوشمند آن است که به کاربران اجازه می‌دهد مانند تخته‌سیاه سنتی با استفاده از قلم روی صفحه بنویسند یا نقاشی کنند. این ویژگی آن را به ابزاری ایده‌آل برای معلمانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند مفاهیم یا نمودارهای پیچیده را در زمان واقعی برای دانش‌آموزان توضیح دهند. با دکمه ریست این تبلت، می‌توان تمام نوشته‌ها و نقاشی‌ها را یک‌باره پاک کرد و دوباره از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق ادعای شیائومی، نمایشگر این تخته‌سیاه هوشمند دارای ویژگی‌های محافظت از چشم است. این بدان معناست که پس از ساعت‌ها نقاشی، تمرین یا حل مسائل ریاضی بر روی این دستگاه، نیازی به تحمل چشم‌درد و سردرد نخواهد بود. همچنین کودکان نیز می‌توانند بدون نگرانی از ضعیف‌شدن بینایی خود ساعت‌ها مشغول بازی‌کردن یا کشیدن هزاران نقاشی بر روی این دستگاه باشند.

با تبلت هوشمند شیائومی کاربران دیگر نیازی به مصرف هزاران کاغذ، تراش کردن مداد پی‌درپی و کارهایی ازاین‌قبیل نخواهند بود. این دستگاه مصرف کاغذ، مداد، خودکار، گچ و ماژیک را به‌شدت کاهش داده و هم در مخارج خانواده صرفه‌جویی می‌کند و هم باعث قطع کم‌تر درختان، ایجاد زباله کم‌تر و در نتیجه محیط‌زیست پاک‌تری خواهد شد. همچنین با عملکرد سریع دکمه ریست، در مصرف زمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

به‌طورکلی، تبلت تخته‌سیاه هوشمند شیائومی XIAOXUN XPHB006 یک ابزار ایده‌آل برای معلمان، دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر افرادی است که نیاز به تمرین زیادی روی کاغذ دارند و ساعت‌ها را صرف نوشتن روی کاغذ می‌کنند.

مخاطبان می‌توانند این دستگاه را با قیمت حدوداً یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی خریداری کرده و برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی شیائومی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز