بهترین گوشی های گیمینگ برای بازی کالاف دیوتی

لست سکند

گوشی‌های گیمینگ مخصوصاً برای گیمرها طراحی شده‌اند. هنگام خرید یک گوشی مخصوص بازی، به عملکرد سریع، صفحه‌نمایش بزرگ و با وضوح و نرخ تازه‌سازی بالا، عمر باتری خوب و ویژگی‌های سفارشی برای بازی نیاز است.

به گزارش کاماپرس، درحالی‌که برخی از بهترین گوشی‌های هوشمند، مانند آیفون 14 پرو مکس و سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا، ممکن است بسیار خوب از پس بازی‌های موبایل برآیند، اما بهتر است برای تجربه بازی بهتر یک گوشی گیمینگ تهیه کرد.

 

ایسوس  ROG Phone 6D

ایسوس می‌داند که چگونه گوشی‌های گیمینگ خوبی بسازد. این گوشی دارای طراحی تقریباً یکسانی با Asus Rog Phone 6 است، اما خنک‌کننده بهتری دارد؛ بنابراین در حین بازی هرگز بیش از حد گرم نمی‌شود. پردازنده Dimensity 9000 Plus مدیاتک به زیبایی با صفحه‌نمایش 6٫78 اینچی OLED فول‌اچ‌دی همگام شده است. نرخ تازه‌سازی 165 هرتز همراه با حالت‌های مشاهده فراوان برای تنظیم این گوشی، گیمرها را راضی خواهد کرد. عملکرد بلندگوها نیز طبق آزمایش‌ها مختلف عالی است. ابزارهای بسیاری نیز توسط ایسوس برای افزایش کیفیت تجربه بازی در سرتاسر سیستم‌عامل این گوشی در نظر گرفته شده است. تنها نقطه‌ضعف این گوشی،  دوربین  آن است که نسبتاً متوسط است.

راز آسمان پایتخت

شیائومی Black Shark 5 Pro

Black Shark 5 Pro عملکرد فوق‌العاده‌ای نسبت به قیمت خود ارائه می‌دهد. به لطف پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 و 12 گیگابایت رم، می‌تواند بازی‌های با بالاترین سطح گرافیکی خود را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. شیائومی با مجموعه‌ای از ابزارها و دکمه‌های پاپ‌آپ مرتبط، به تجربه بازی بهبود بخشیده و بهینگی کامل سیستم‌عامل را تضمین می‌کند. این ویژگی به طور مؤثری گوشی را به یک کنترلر بازی تبدیل می‌کند و تجربه بازی همه‌جانبه و بصری را برای گیمرها فراهم می‌کند. درحالی‌که این گوشی نسبتاً داغ می‌شود و عمر باتری می‌توانست کمی بهتر باشد، اما بلک شارک ۵ پرو یک سیستم بازی قابل‌حمل قدرتمند است که برای بازی در حال حرکت کاملاً مناسب است.

ایسوس ROG Phone 5

این دستگاه علی‌رغم اینکه یک نسل از جانشین خود یعنی ROG Phone 6 عقب است، ویژگی‌های چشمگیری دارد که آن را به یک گوشی بازی قابل‌توجه تبدیل می‌کند. یکی از این ویژگی‌های برجسته چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت رم آن است که قدرت پردازش زیادی را حتی برای سخت‌ترین بازی‌ها فراهم می‌کند. علاوه بر این، صفحه‌نمایش آن دارای نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۹۹ هرتز است. این دستگاه همچنین به یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که اجازه می‌دهد تا بازی‌های طولانی‌تری را بدون نگرانی از تمام‌شدن شارژ انجام داد. هنگامی که در نهایت به پایان رسید، شارژ ۶۵ واتی ROG Phone 5 تضمین می‌کند که شارژ مجدد آن به‌زودی انجام شود. همچنین این گوشی دارای دکمه‌های شانه‌ای پاسخ‌گو، چراغ‌های RGB قابل‌برنامه‌ریزی و سازگاری با طیف وسیعی از لوازم جانبی متمرکز بر بازی است.

بیشتر بخوانید:

نوبیا Red Magic 7

باتوجه‌به وزن سنگین و ضخامت زیاد این گوشی، این دستگاه برای همه مناسب نیست. بااین‌حال، صفحه‌نمایش بزرگ ۶۸ اینچی AMOLED آن با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز یک ویژگی برجسته است که می‌تواند به‌راحتی از پس حرکات سریع برآید. نوبیا رد مجیک ۷ که از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ پشتیبانی می‌کند، می‌تواند هر بازی سطح بالایی را با امتیازهای بنچمارک فوق‌العاده اجرا کند. درحالی‌که مانند سایر گوشی‌های بازی داغ می‌شود، اما فن این گوشی به خنک‌شدن نسبتاً سریع آن کمک می‌کند. از نظر عمر باتری، Nubia Red Magic 7 ممکن است یک روز کامل از بازی را دوام نیاورد. بااین‌حال، شارژ سریع ۶۵ واتی به کمک خواهد آمد.

آیفون ۱۴ پرو مکس

آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند معمولی برای بازی است، زیرا درحالی‌که ممکن است فاقد ویژگی‌های مخصوص بازی، مانند محرک‌های فیزیکی باشد، چیزی را دارد که هیچ گوشی مخصوص بازی به آن دسترسی ندارد؛ آن هم پردازنده A16 Bionic است. آزمایش‌ها نشان می‌دهند که این قدرتمندتر از هر چیزی است که کوالکام، سامسونگ یا مدیاتک می‌توانند داشته باشند، بنابراین برای قدرت مطلق، آیفون ۱۴ پرو مکس یک انتخاب برتر است. این قدرت می‌تواند به گرافیک با کیفیت بهتر و نرخ فریم بهبودیافته تبدیل شود. به‌علاوه، بازی‌های بیشتری نسبت به بسیاری از رقبای اندرویدی برای این گوشی بهینه‌سازی می‌شوند، زیرا این گوشی از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است. صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی آن نیز بزرگ و باکیفیت است، بنابراین بازی‌ها خوب به نظر می‌رسند، و عمر باتری آن از بیشتر گوشی‌های غیر گیمینگ فراتر می‌رود.

شیائومی Poco F4 GT

این گوشی که ارزان‌ترین گوشی این لیست است، با داشتن دو ماشه داخلی که توسط یک قفل مغناطیسی در جای خود نگه داشته می‌شوند، تجربه‌ای متفاوت ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این گوشی است که با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز تصاویری روان را ارائه می‌دهد. Poco F4 GT در به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده است که عملکرد فوق‌العاده ارائه می‌دهد. با عمر باتری تقریباً یک‌روزه، این دستگاه می‌تواند حتی با سخت‌گیرترین کاربران همگام باشد. درحالی‌که Poco F4 GT در بازی عالی است، ممکن است بهترین گزینه برای عکاسی نباشد. بااین‌حال، برای کسانی که عملکرد بازی را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهند، این دستگاه یک انتخاب عالی است. به‌طورکلی، Poco F4 GT یک گوشی هوشمند عالی است که ارزش استثنایی برای پول ارائه می‌دهد و مطمئناً همه گیمرها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

دنیای گوشی‌های گیمینگ به طور مداوم در حال توسعه و گسترش است و هرساله مدل‌های جدیدی منتشر می‌شود. بااین‌حال، پس از بررسی و تجزیه‌وتحلیل کامل، مشخص است که این سری از گوشی‌ها با داشتن بهترین پردازنده بازار، صفحه‌نمایش باکیفیت و سریع، سیستم خنک‌کننده مخصوص و همچنین مقدار رم و ظاهر زیبا و متفاوت خود، از بهترین گوشی‌های هوشمند بازار برای گیمرها و افرادی که بیشتر وقت خود را با بازی‌کردن می‌گذرانند، بهترین انتخاب است.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلایسوسشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز