گوشی سامسونگ A53 بخریم یا شیائومی پوکو F4 GT؟

گوشی‌های هوشمند به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، گزینه‌های زیادی در بازار بودجه‌های مختلف وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، دو گوشی هوشمندی که در بودجه مشابه محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند، سامسونگ A53 و شیائومی پوکو F4 GT هستند. کاماپرس در ادامه به مقایسه این دو گوشی از نظر ویژگی‌ها، طراحی، عملکرد و قیمت می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

طراحی:

سامسونگ گلکسی A53 دارای صفحه‌نمایش 6٫5 اینچی Super AMOLED  با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است. این گوشی طراحی باریک با لبه‌های منحنی دارد و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و گلبهی موجود است. از سوی دیگر، Poco F4 GT دارای صفحه‌نمایش 6٫67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. این گوشی نیز طراحی شیک با گوشه‌های گرد دارد و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و زرد موجود است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

Xiaomi Poco F4 GT

عملکرد:

سامسونگ A53 از پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 1280 همراه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد که می‌توان آن را تا یک ترابایت از طریق اسلات کارت microSD افزایش داد. این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند. از سوی دیگر، Poco F4 GT مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک به همراه رم ۸  و ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و ۲۵۶ گیگابایتی است. این دستگاه بر روی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود و توسط یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌شود.

دوربین:

گوشی Galaxy A53 5G سامسونگ از یک دوربین چهارگانه پشتی متشکل از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه با لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره بهره می‌برد. برای عکس‌های سلفی، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی در داخل بریدگی دایره‌ای‌شکل در مرکز بالای صفحه‌نمایش قرار دارد. از سوی دیگر، Poco F4 GT دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی است که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه لنز با زاویه فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی این گوشی نیز در داخل بریدگی دایره‌ای در مرکز بالای صفحه‌نمایش قرار دارد.

Samsung Galxy A53 5G

قیمت:

در زمان تهیه این گزارش، سامسونگ آ ۵۳  در بازه قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومانی و گوشی پوکو اف ۴ جی‌تی را می‌توان در بازه قیمتی ۱۶ تا ۲۵ میلیون تومانی تهیه کرد. قیمت‌ها باتوجه‌به مقدار حافظه رم، مقدار حافظه داخلی و رنگ متغیر هستند.

هر دو گوشی دارای ویژگی‌ها، طراحی، عملکرد، دوربین و قیمت بسیار خوبی هستند. بااین‌حال، وقتی نوبت به انتخاب بین آن‌ها می‌رسد، همه چیز به ترجیح شخصی خریداران بستگی دارد. اگر به دنبال یک پردازنده قدرتمندتر هستید، به سراغ Poco F4 GT بروید، اما اگر دوربین بهتری می‌خواهید، Samsung Galaxy A53 انتخاب بهتری خواهد بود.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز