پرفروش ترین گوشی های سامسونگ با بودجه 7 میلیون تومان

گوشی‌های هوشمند سامسونگ چه در بازار جهانی و چه در بازار ایران، از پرفروش‌ترین‌ها هستند. دراین‌بین، گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی نیز به علت قیمت مناسب از محبوبیت بالایی میان مردم برخوردار هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ هرسال با معرفی سری جدی از گوشی‌های میان‌رده هوشمند خود، ارزش خرید این گوشی‌ها را بالا می‌برد؛ به همین دلیل، مردم ضرورتی در پرداخت مبلغ هنگفت برای خرید پرچمداران نمی‌بینند و روزبه‌روز فروش این میان‌رده‌ها نیز بالاتر می‌رود.

کاماپرس در ادامه به معرفی گوشی‌های پرفروش سامسونگ که با بودجه ۱۰ میلیون تومانی قابل تهیه‌کردن هستند می‌پردازد؛

سامسونگ گلکسی A03

گلکسی A03 از ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی برخوردار است. این گوشی از دو سیم‌کارت 4G و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. A03 دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بوده و نمایشگر ۶٫۵ اینچی آن از نوع PLS TFT LCD است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ می‌تواند ساعت‌ها آن را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند. این گوشی دارای ۲ ماژول دوربین ۴۸ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. مخاطبان می‌توانند گلکسی A03 را در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز با قیمت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی تهیه کنند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A04s

گوشی جدید گلکسی A04s که در شهریور ۱۴۰۱ معرفی شده است، دو سیم‌کارته است و با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، از 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶٫۵ PLC LCD این گوشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای آن می‌تواند از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۲، ۲ و ۵۰ مگاپیکسلی هستند. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز باقی بماند. این گوشی در رنگ سفید، آبی و مسی، با گارانتی ۱۸ماهه شرکتی و قیمت حدوداً پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی، در دسترس خریداران قرار دارد.

سامسونگ گلکسی A13

این گوشی که از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند است، با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۳، ۴ و ۶ گیگابایت حافظه موقت رم در دسترس خریداران قرار گرفته است. گلکسی A13 از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و با تراشه اگزینوس ساخت سامسونگ خود، می‌تواند از پس فعالیت‌های روزمره به‌خوبی برآید. صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی این گوشی از نوع PLS LCD بوده و از نسل چهارم شبکه تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین چهارگانه پشتی این گوشی با لنزهای ۲، ۲، ۵ و ۵۰ مگاپیکسلی، کیفیت قابل‌قبولی را از خود نشان می‌دهد. باتری این گوشی با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل شخصی‌سازی‌شده اندروید ۱۲، تمام روز دوام بیاورد. گلکسی A13 از قیمت حدود پنج میلیون و ۶۰۰ هزار بسته به رنگ و ظرفیت در دسترس خریداران قرار گرفته است.

سامسونگ گلکسی A03 Core

این گوشی اقتصادی با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۲ گیگی در دسترس خریداران قرار گرفته است. گلکسی A03 Core از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و از تراشه هشت هسته‌ای Unisoc استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی A03 Core از نوع PLS TFT بوده و از نسل چهارم شبکه تلفن همراه، یعنی 4G نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این گوشی دارای لنز ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی با ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، می‌تواند به‌خوبی با سیستم‌عامل شخصی‌سازی‌شده اندروید ۱۱ برای گوشی‌های اقتصادی، تمام روز دوام بیاورد. گلکسی A03 Core در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای برنز و سبز نعنایی و با ۱۸ ماه گارانتی شرکتی و قیمت حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی موجود است.

سامسونگ گلکسی A23

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی و قیمت شش میلیون  و ۷۰۰ هزار تومانی در دسترس است. گزینه‌های حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی در برای این گوشی موجود است. نمایشگر ۶٫۶ اینچی این گوشی و از یک پنل PLS LCD استفاده می‌کند که دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این گوشی با وزن ۱۹۶ گرمی از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 680 4G ساخت شرکت آمریکایی کوالکام استفاده می‌کند. دوربین چهارگانه این گوشی از لنزهایی با وضوح ۵۰، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است و دوربین سلفی نیز شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی عریض است. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز برای این گوشی تعبیه شده که با شارژ سریع ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

مخاطبان می‌توانند جهت مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز