پرفروش ترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ در دیجی‌کالا

هندزفری‌های بلوتوثی به علت قابلیت حمل ساده‌تر، کیفیت قابل‌قبول، نبود محدودیت سیم‌های هندزفری‌های قدیمی و همچنین حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری در گوشی‌های جدید هوشمند، طرف‌داران زیادی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سامسونگ نیز در کنار برندهای دیگر بازار هندزفری‌های بلوتوثی و بی‌سیم باکیفیتی معرفی کرده است که فروش خوبی نیز تجربه کرده‌اند.

کاماپرس در ادامه به معرفی هندزفری‌های بی‌سیم پرفروش سامسونگ در دیجی‌کالا می‌پردازد؛

هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

این هدفون مشکی، برنز و سفید با قیمتی حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در دیجی‌کالا موجود است. روی کیس این هدفون یک نمایشگر LED جهت نمایش شارژ باقی‌مانده وجود دارد. گلکسی بادز لایو با داشتن سه میکروفون روی هر گوشی قابلیت حذف نویز و صدای مزاحم فعال (ANC) را دارد. عمر باتری این هدفون در حالت مکالمه ۵٫۵ ساعت و در حالت پخش موسیقی ۸ ساعت است و با فعال‌کردن حالت حذف نویز، عمر این هدفون به ترتیب به ۴٫۵ و ۶ ساعت کاهش می‌یابد. این هدفون با درایوهایی با قطر ۱۲ میلی‌متر، ۵٫۶ گرم وزن دارد. این هدفون با گوشی‌های اندرویدی با اندروید بالای ۵ و آیفون ۷ به بالا با iOS نسخه ۱۰ و بالاتر سازگار بوده و طبق ادعای سامسونگ با ۵ دقیقه شارژ قابلیت پخش ۶۰ دقیقه موسیقی را دارد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

این هدفون که نسل دوم هدفون‌های گلکسی بادز سامسونگ محسوب می‌شود، قیمت سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی دارد و در دو رنگ سفید و بنفش در دیجی‌کالا موجود است. این هدفون نیز با میکروفون‌های سه‌گانه روی هر گوشی، از سیستم حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند. عمر باتری این هدفون بدون ANC در حالت مکالمه تا ۳٫۵ ساعت و در حالت پخش موسیقی تا ۷٫۵ ساعت و با فعال‌بودن ANC به ترتیب تا ۳٫۵ و ۵ ساعت است. گوشی‌های با نسخه اندروید بالای ۷ و رم بالای یک و نیم گیگابایت به‌راحتی از طریق بلوتوث به این هدفون متصل می‌شوند. محدوده عملکرد گلکسی بادز ۲ سامسونگ ۱۰ متر و پاسخ فرکانسی آن بین ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز اعلام شده است.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

گلکسی بادز ۲ پرو نسخه پیشرفته‌تر بادز ۲ است و در بازه قیمتی شش میلیون تومانی در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش در دیجی‌کالا موجود است. این هدفون با استاندارد IPX7 در برابر پاشش آب مقاوم بوده و دارای بلوتوث نسخه ۵٫۳ است. باتری ۶۱ میلی‌آمپر ساعتی این هدفون با درگاه Type-C شارژ می‌شود. این هدفون نیز دارای قابلیت حذف نویز فعال بوده و عمر کلی باتری آن ۱۸ ساعت اعلام شده است. قطر درایو این هدفون ۱۰ میلی‌متر است. عمر باتری در صورت خاموش بودن حالت ANC در حالت مکالمه ۴ ساعت و در حالت پخش موسیقی ۸ ساعت بوده و در صورت فعال‌بودن حالت ANC به ترتیب به ۳٫۵ و ۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز